Auto do 35 tysięcy - LPG

28 Gru 2018, 20:27

No tak, tylko jeśli nie taka Mazda 6 II czy C5 to jakie inne auto można kupić pod LPG do 35 tysięcy? Ja nie widzę za wiele alternatyw.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

28 Gru 2018, 22:59

Ok, to może po kolei odpisze.
@KAO jak zabrałeś głos w dyskusji to zaproponuj coś konkretnego.

Jeśli ktoś uważa, że Hondy czy Mazdy, są słabymi autami nie wartymi uwagi to moim zdaniem nie warta uwagi jest opinia takiej osoby. To jest moje stanowisko. Konserwacja nadwozia to żaden problem, robisz raz do roku i spokój, a z mechanika już tak kolorowo nie jest, za to mechanika może nawalić w najmniej oczekiwanym momencie i już auto dyspozycyjne nie jest. Zresztą hondy trzymają cenę i sprzedają się bardzo szybko, więc o czymś to świadczy.

astra 1.4t - można kupić świeże autko z niskim przebiegiem, jak z trwałością silnika i zawieszenia ?

C5 - jak wyżej, silnik i zawias wytrzymały czy lubi zaskoczyć awarią ?

Co myślicie o C klasie:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Budżet to ok. 45 tysięcy.
Panicz
Nowicjusz
 
Posty: 13

28 Gru 2018, 23:29

Panicz napisał(a):Jeśli ktoś uważa, że Hondy czy Mazdy, są słabymi autami nie wartymi uwagi to moim zdaniem nie warta uwagi jest opinia takiej osoby.
Czytaj ze zrozumieniem bo napisałem że JA nigdy bym nie dał tylu kasy za zgnilaka a moją opinią wcale nie musisz się sugerować. Nie pisałem że to złe auto a zgniłe także nie dopowiadaj.
Pokaże Ci jak wygląda 8 czy 10 letnie auto z kraju kwitnącej wiśni a zakonserwować to sobie można jak jest nowy potem to już tylko przykrywanie problemu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Gru 2018, 23:53

Panicz napisał(a):Konserwacja nadwozia to żaden problem, robisz raz do roku i spokój,

Wszystko jest proste na forum a w realu jezdza same zgniluchy
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1449
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Gru 2018, 00:24

@KAO
Nigdzie nie napisałem, że się sugeruję twoja opinią, w kwestii aut japońskich, poprostu odpowiadam w temacie.
Odnośnie dopowiadania, specjalnie tak napisałem, bo wiedziałem, że doprecyzujesz swoją wypowiedź, która wybrzmiała tak jak ktoś to wcześniej zauważył jakbyś był uprzedzony do znaczka, ale teraz wiemy, że jest inaczej. Podsumowując każdy, ma swoje upodobania, mi pasuje Honda, Mazde też dażę sympatią, dla mnie ważniejsza jest bezawaryjność i charakterystyką tych silników niż słabe blachy. Pewnie gdybym kupował 20 letnią Hondę lub Mazdę to wtedy bym mocno zwracał uwagę na ten aspekt. :wink:
Popatrz .... jeżdżę 10 letnim ufem i nie mam rdzy, ale dzięki za zdjęcia. Oczywiście zgodzę się, że blachy są cienkie i zastosowano tam bardzo miękki ekolakier.

KAO co proponujesz do 45 tys ?

Lubie motoryzację, dlatego jestem otwarty na różne propozycje (prośba byśmy nie sprowadzali tego tematu opisu jakości blach i robili powoli offtopa) pomimo użytkowania Hondy, którą bardzo sobie cenię.

Jak Wam sie widzą te Merce ?

Raziel11 napisał(a):
Panicz napisał(a):Konserwacja nadwozia to żaden problem, robisz raz do roku i spokój,

Wszystko jest proste na forum a w realu jezdza same zgniluchy

W konserwacji filozofii wielkiej nie ma .... :o
Panicz
Nowicjusz
 
Posty: 13

29 Gru 2018, 08:57

Merc bardzo fajna propozycja, fajne zawieszenie które jest trwałe i komfortowe. Jego główne wady znajdziemy niestety w silniku, z pierdółek to takie rzeczy jak termostat z bardziej martwiących rzeczy w m271 to rozrząd, jest słaby i się rozciąga, potrafi przeskoczyć już po ok 100 tys km, niby mamy czujniki położenia wałków i powinno sypać błędami ale przy oględzinach trzeba zwrócić na to szczególna uwagę, przy skrajnych przypadkach łamią się koła zębate które są drogie bo coś ok 2 tyś za szt. Rozrząd sam w sobie nie jest kosmicznie drogi bo jakiś tańszy zamiennik kosztuje ok 500 zł a ASO nie całe 2 tyś, wydłużyć jego żywotność może tylko i wyłącznie brak obciążenia dla silnika i częste zmiany oleju.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault 19 – historia modelu
    Ponad ćwierć wieku temu, we wrześniu 1988 roku Renault zaprezentowało kompaktowy model 19. Do 1995 roku był on sprzedawany także w polskich salonach. To jeden z najważniejszych modeli firmy Renault w ciągu ostatnich kilkudziesięciu ...
    Kosmetyki samochodowe - niezbędnik każdego kierowcy
    Dbanie o samochód to nie tylko kwestia troski o jego stan techniczny. Kosmetyka auta jest równie ważna i wpływa nie tylko na samą jego prezencję, ale pozwala też na przedłużenie jego żywotności. Każdemu, nawet ...

30 Gru 2018, 17:03

Panicz napisał(a):W konserwacji filozofii wielkiej nie ma ....

pewnie, że nie ma tylko aby nie oddać do partacza co twierdzi, że zrobi to za 600zł w 3 dni ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

30 Gru 2018, 17:42

W zabezpieczeniu filozofii nie ma ale na wszelki wypadek robie ponad 100km.do warsztatu od zabezpieczeń w lubelskim a za 600zł byłbym wyśmiany...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10180
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe