Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

16 Sie 2014, 01:57

Witam, Szukam Auta do 5 tys ekonomicznego ale zarazem zrywnego i do dalszych modyfikacji by wykrzesac więcej z tych małych silniczków i wybebeszonych wnetrz ( rekreacyjne kjs)

ogolem to na oku mialem 3 modele aut:

e30 ( ogladalem prawie kupilem bo oko cieszy ale do rozumu nie dociera ze nie wyrobie finansowo jak kupie tak wiekowe auto, z pewnoscia zajechane troche, ale to odkładam na wiekszosc ilosc gotówki)(stan krytyczny dochodzil do momentu ze chcialem kupić jakies za 1500 jezdzace hamujące z wykonczonym sprzeglem i przegubem bez przegladu ;p )

zostaje civic i saxo czemu saxo ? bo mam pod domem na sprzedaż lekko poobcierany na zderzakach, rejestracji takie parkingowe otarcia, niezauważenie pachołka, znaczaku itd tak to wygląda. 1,4 vts 02 rocznik za 4 tys. Nie wiem co tam sprawdzać pojade zobaczyc czy nic nie stuka na nierównościach czy silnik trzyma obroty nie faluje jak chodzic itp czyli standard
i zostaje ta tylna belka jezeli nie bedzie jej slychac ani innych dziwnych dzwiekow to warto ?

trzecia kwestia to civic 6gen w hb tylko ze roczniki dostepne w miescie to 96-99 z ogniskami rdzy co prawda nie duzo widac ale to honda ; d
fak taktem jest ze wieksze zaplecze pomocnicze w necie wszystko na tacy jak krzesać moc z nich itd. tylko czy decydować sie na ten wariant jezeli jest opcja taka jak saxo ?
auto na jakis czas póki nie zarobie na cos zadbanego z tyl napedem a wciaz sie ucze dlatego ekonomiczne :)

pozdrawiam i o pomoc prosze :ok:
Grzyfka
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 16 Sie 2014, 01:40
Prawo jazdy od: 14 08 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Astra F
Silnik: 1.6 16v
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

16 Sie 2014, 02:43

Grzyfka napisał(a):i do dalszych modyfikacji by wykrzesac więcej z tych małych silniczków


W Twoich typach z silniczkami nic nie zrobisz lepiej szukaj czegoś lekkiego i jak najmocniejszego. Tunning silnika w celu poprawy osiagów ogranicz do lekkich felg i opon :D .
I tak żeby uprzedzić stałe pytanie o stożki, wydechy, doloty to w/w autach nic nie dadzą i niech Ci nie pitolą że dadzą bo nic nie dadzą. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4594
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

16 Sie 2014, 08:00

Honda szybsza niż wygląda :naughty:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34289
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

16 Sie 2014, 13:48

Barol napisał(a):Honda szybsza niż wygląda

Progi zgnite, amor wali, pewno Hondą zajechali :mrgreen:
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

18 Sie 2014, 06:36

szybki napisał(a):
W Twoich typach z silniczkami nic nie zrobisz lepiej szukaj czegoś lekkiego i jak najmocniejszego. Tunning silnika w celu poprawy osiagów ogranicz do lekkich felg i opon :D .
I tak żeby uprzedzić stałe pytanie o stożki, wydechy, doloty to w/w autach nic nie dadzą i niech Ci nie pitolą że dadzą bo nic nie dadzą. :ok:


Ok z tym tuningiem to ironia, chipa sobie z allegro wsadze one tam daja po 100 koni za 200 zloty :yes: a te tlumiki walki stozkii to mam to wiem i tak nieoplaca lne, lepiej bym wyszedl przekladajac silnik z osprzetem z najmocniejszej wersji, ale pomijajac te smieszne tuningi o ile tak to mozna nazwac, dalej nie wiem saxo 75km 02 rok czy civic 96 lecz w hondzie widac niewielka ilosc rudej czyli standard jak mowicie ,mechanicznie obydwa jak na swoje lata sprawne l w saxo belka jeszcze nie skrzypi,
Moze jakies inne pomysly macie ? Ogladalem jeszcze subaru justy ale odpada bo w wojewodztwie brak czegos w miare sensownego i z innego kalibru eclipse 1 g w fajnym stanie technicznym 2.0 150, lecz poprzednie wymienione maja w miare fajne spalanie ;)
Prosze o jakies inne pomysly ;) zwinne( od czasu do czasu jakas przejazdilowka na wycudzeniu auta) tanie w eksploatacji procz colta
Grzyfka
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 16 Sie 2014, 01:40
Prawo jazdy od: 14 08 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Astra F
Silnik: 1.6 16v
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

18 Sie 2014, 07:17

Może jakaś Corsa B GSI?
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Odświeżony crossover Mitsubishi ASX Odświeżony crossover Mitsubishi ASX
    W polskiej ofercie Mitsubishi Motors debiutuje właśnie odświeżony model najpopularniejszego modelu tej marki w Polsce i Europie – crossovera Mitsubishi ASX z nowym silnikiem Diesla. Wzbogacono wyposażenie pojazdu, silnik ...
    ACC, BSW, LDW - systemy bezpieczeństwa na drodze ACC, BSW, LDW - systemy bezpieczeństwa na drodze
    Technologia coraz bardziej wspomaga kierowcę w zachowaniu bezpieczeństwa na drodze. Samochody rozpoznają znaki i ostrzegają o przekroczeniu dozwolonej prędkości, informują o obecności pojazdów w martwym polu a nawet ...

  • Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

    18 Sie 2014, 09:40

    Koniu napisał(a):Może jakaś Corsa B GSI?

    A tam nie ma silniczka którego nie lubi całe forum :mrgreen: :?:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4594
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

    18 Sie 2014, 09:56

    Grzyfka napisał(a):Ok z tym tuningiem to ironia, chipa sobie z allegro wsadze one tam daja po 100 koni za 200 zloty
    poprawa humoru od samego rana :lol: chciałeś chyba powiedzieć 100% więcej spalania za 200 pln :mrgreen: chipboxy z alledrogo są nic nie warte i wsadzają je osiedlowi tjunerzy do swoich pordzewiałych golfów i civóv :yes:
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10748
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: Auto Do 5 tys Civic vs Saxo tuning mechaniczny

    18 Sie 2014, 10:19

    szybki napisał(a):A tam nie ma silniczka którego nie lubi całe forum

    Nie :) To też 1.6 16v ale inna konstrukcja.
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009