Auto do 6 tys. 1.6-1.8

Re: Auto do 6 tys. 1.6-1.8

25 Sie 2018, 11:28

A kopcić mocno nie kopci, jak się tak wciśnie przy wyprzedaniu lub na wysokich obrotach na postoju. Przypomina to lekka pare wodna, taka delikatna chmurka. Na postoju nic
Hans98
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 23 Sie 2018, 11:11

Re: Auto do 6 tys. 1.6-1.8

25 Sie 2018, 15:03

Hondy lubią olej więc to standart.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 35816
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Auto do 6 tys. 1.6-1.8

25 Sie 2018, 20:35

Żaden zdrowy silnik nie powinien puścić ani grama dymka. Jedynie przy niskich temperaturach może dymić na biało albo po dłuższym postoju. Ale nigdy przy wyprzedzaniu itp nie powinien dymić, jeśli to robi to niestety nie jest szczelny i tyle.

U Hond to standard, ale to wynika w dużej mierze z osób które nimi jeżdżą. Pałują na zimnym a potem "bierze olej".

2 litry na 10 kkm to normalna ilość, ale sam to sprawdzisz bo jeśli dymi widocznie gołym okiem, to moim zdaniem weźmie tego oleju więcej :) Golf brał mi 2-3 litry na 10 kkm a dymu nie było.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 6691
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus ES po tuningu TRD Lexus ES po tuningu TRD
    Nowy Lexus ES zadebiutował oficjalnie dopiero pół roku temu, a japoński oddział Toyota Racing Development przygotował już kilka interesujących elementów pozwalających na zarówno optyczny, jak i mechaniczny ...
    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...

  •