Auto Do kwoty ponizej 20000zl

Auto Do kwoty ponizej 20000zl

26 Mar 2011, 20:02

Cześć.

Jestem nowym użytkownikiem i jest to mój pierwszy post. Auto, które planuje zakupić jest moim pierwszym. W "szukajce" wpisywałem "auto do 20000zl" , poczytałem ale nie znalazłem nic konkretnego. A wiec , interesuje mnie auto nie za duże, typu golf 4, leon 1 , corolla wszystkie w hatchbacku. Głównie chodzi o autko ekonomiczne a zarazem dynamiczne i "bezawaryjne" . Przy obecnych cenach paliw nie mam pojęcia czy diesel czy benzynka. Jeździł bym też nie za dużo. Do pracy mam okolo 7 km, i oprócz drogi do pracy czasami jakiś wypad za miasto. Golfy 4 mi sie podobają czarny metalic na ładnych aluskach :). Ale i tez leony sie podobają i corolle. :). A w dobrym stanie, z dobrym rocznikiem i małym przebiegiem tez trochę takie autko kosztuje.

Co do dyslektyków, jestem dyslektykiem i staram się pisać czytelnie. Mam nadzieje, że pomożecie.

Pozdrawiam, Arek
arko22
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 26 Mar 2011, 19:36
Miejscowość: Sierpc

Re: Auto Do kwoty ponizej 20000zl

27 Mar 2011, 10:52

golf IV z lat 2000-2003 to dobry wybor :wink: Silniczek 1.6 benzynka, zagazujesz i masz super auto! Nie ogladaj sie za silnikami 1.4 75km-za slabe do tej budy-a spalanie takie samo , zas 1.8 125 km ciezko znalezc :oops:

Polecam jeszcze audi A3 - 1.6 benzyna lub 1.8 - tutaj latwiej znalezc 1.8 - choc to niemal taki sam samochod (plyta podlogowa, silniki )

Jeszcze warte przemyslenia mazda 323f 2002-2003 1.5 90 km
dawid551
Początkujący
 
Posty: 237
Rejestracja: 29 Mar 2009, 09:31
Miejscowość: Śląskie

Re: Auto Do kwoty ponizej 20000zl

27 Mar 2011, 11:16

Dzięki za odpowiedz :). Co do gazu to nie jestem przekonany. Podobno silniki źle znoszą gaz. Co do Audi fajne samochody tylko, że np w A4 jest zawieszenie które sporo kosztuje a na naszych drogach moment i po zawieszeniu. Tak słyszałem. A powiedzcie jeszcze jak z tym gazem jest

[ Dodano: 27 Marzec 2011, 12:25 ]
A co powiesz o A4?? :)

[link wygasł]

[ Dodano: 27 Marzec 2011, 12:30 ]
jak dla mnie za dużo pali. 8.1l według danych które zdobyłem , a 1.6 prawie tyle samo spali
arko22
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 26 Mar 2011, 19:36
Miejscowość: Sierpc

Re: Auto Do kwoty ponizej 20000zl

27 Mar 2011, 11:50

A4 - swietny woz, jednak wielowahaczowe zawieszenie jest kosztowne w naprawie, ale nie sadze by dalo sie je bardzo szybko "wytluc" :wink: wiadomo jakie mamy drogi, ale chyba nikt celowo nie jezdzi szybko po dziurach , zawsze zwalniasz i omijasz.

Mialem przyjemnosc jezdzic VW passatem z tym samym silnikiem 1.8T ( ten sam samochod , inne opakowanie) i powiem Ci ze wrazenia z jazdy wspaniale - jednak moje spalanie jakie uzyskalem jezdzac spokojnie, 50/50 trasa miasto to okolo 9,5 L - wiec z tym spalaniem jest roznie, zalezy od wielu czynnikow.

Zastanow sie z jakiego segemntu auta poszukujesz, czy to ma byc hatchback sedan kombi czy jeszcze cos innego :razz:
dawid551
Początkujący
 
Posty: 237
Rejestracja: 29 Mar 2009, 09:31
Miejscowość: Śląskie

Re: Auto Do kwoty ponizej 20000zl

27 Mar 2011, 12:11

Hmm. Głównie chodzi o małe spalanie. Hatchback będzie odpowiednim dla mnie, ewentualnie sedan a na pewno nie kombi. To mój pierwszy Zakup wiec nie chciał bym "kota w worku". Teraz wiadomo jak w tych komisach - nie koniecznie wszyscy tak robią. Cofanie liczników, Spawanie, Szpachla itp,itd. Przejadę się po kilku komisach , obejrzę , może coś mnie zainteresuje :). Osobiście wolał bym diesla, no ale sam nie wiem. Są droższe i na pewno w utrzymaniu np. jak coś padnie przykładowo wtryski lub turbina, to już są koszta no nie.
arko22
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 26 Mar 2011, 19:36
Miejscowość: Sierpc

Re: Auto Do kwoty ponizej 20000zl

27 Mar 2011, 15:46

samochody firmy niemieckiej takie jak Audi, VW czy Seat polecam. b.dobre w eksploatacji i nawet tanie w częsściach
Ostatnio edytowany przez fred_flinston, 29 Mar 2011, 06:15, edytowano w sumie 1 raz
fred_flinston
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 26 Mar 2011, 17:36
Miejscowość: wadowice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wodorowa ciężarówka vs. ciężarówka z silnikiem Diesla Wodorowa ciężarówka vs. ciężarówka z silnikiem Diesla
    Toyota pracuje nad pojazdami na wodorowe ogniwa paliwowe od 20 lat. Program rozwojowy przyspieszył w 2014 roku, kiedy na rynku zadebiutowała Toyota Mirai. Potem przyszedł czas na wodorowe autobusy i wózki widłowe, ...
    Wideorejestratory i agresja na drodze Wideorejestratory i agresja na drodze
    Wideorejestratory stały się popularne nie bez przyczyny. Bo chociaż zwykle służą rejestrowaniu zdarzeń drogowych, to mogą okazać się przydatne także w innych, kłopotliwych sytuacjach. Słyszeliście o takim zjawisku jak "road ...

  • Re: Auto Do kwoty ponizej 20000zl

    27 Mar 2011, 15:48

    NIE KUPUJ SAMOCHODU Z KOMISU I Z GIELDY - to niemalze pewne ze znajdziesz cos spawane z dwoch , ktore bedzie sprawne tylko przy podpisaniu umowy kupna... - moj ojciec sie nadzial i nigdy wiecej komisow !

    Szukaj od prywatnych wlascicieli - oto..... all..... -bedzie duzo duzo pewniej !

    A co do diesla, lepiej wez benzyne skoro twoje przebiegi nie przekrocza przynajmniej 20 tys rocznie - benzyna tansza w utrzymaniu :wink:
    dawid551
    Początkujący
     
    Posty: 237
    Rejestracja: 29 Mar 2009, 09:31
    Miejscowość: Śląskie

    Re: Auto Do kwoty ponizej 20000zl

    28 Mar 2011, 19:32

    Zamiast audi lepszy jest leon, dużo młodszy, ładniejszy a praktycznie to samo. Plastiki gorsze w środku ale audi będzie miało 300 tys km a seat 150 tys a silniki te same więc odpowiedz sobie sam. A prestiż? Prestiż to może być jak kupujesz nowy z salonu a nie za 20 tys złotych.
    koczas
    Aktywny
     
    Posty: 355
    Rejestracja: 29 Wrz 2008, 20:50
    Miejscowość: centrum Polski
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Autosacrum 2009