Auto do sprawdzenia (pilne)

Auto do sprawdzenia (pilne)

08 Wrz 2017, 18:02

Cześć,

Z racji tego, że jestem laikiem w temacie bardzo bym prosił o sprawdzenie poniższego ogłoszenia. Trochę szukałem takiego modelu w tej wersji dlatego też trochę zależy mi na czasie by oferta mi nie uciekła ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-brav ... 6a47ac72f0

Wydaje mi się , że wszystko jest ok ale dobrze jakby ktoś znający się na temacie to potwierdził.

Po rozmowie wiem, że pierwszy właściciel w okresie gwarancji serwisował w ASO. Później auto było serwisowane w innych miejscach. Rozrząd wymieniany przy 130, oleje wymieniane regularnie i dość często. Jest to model z 2009 ale pierwsza rejestracja w 2010.

W ten weekend wstępnie jestem umówiony na oględziny. Na coś szczególnie zwracać uwagę? Warto?

Z góry dziękuję za pomoc
axethower
Nowicjusz

Auto: Nie mam

Re: Auto do sprawdzenia (pilne)

08 Wrz 2017, 18:18

Ogólnie wydaje się ok z tym że w oryginalnym lakierze napewno nie jest. Nie mogę dostrzec konkretnie co bo mało zdjęć i poza tym w deszczu. Coś tam napewno albo tylny prawy błotnik lub drzwi, lewa strona też tak jakby drzwi kierowcy jasniejsze, ale nie chcę tu Ci kręcić w głowie bo mało zdjęć i może to być tylko takie złudzenie.
Służe pomocą w dziale blacharstwo-lakiernictwo itp.
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Prawo jazdy od: 05 04 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: BMW i Jeep Grand Cherokee WG
Silnik: 530i, 4.0 R6
Paliwo: Benzyna

08 Wrz 2017, 18:25

Dzięki wielkie za odpowiedź. Przez tel powiedział, że nie ma nic do ukrycia i można sprawdzić auto w dowolnym warsztacie. Jeżeli był malowany to raczej łatwo to wykryją prawda?
axethower
Nowicjusz

Auto: Nie mam

08 Wrz 2017, 18:32

Dla wprawionego na oko, ale warto przemierzyc całe auto miernikiem i nie przykładać na środku elementu tylko przepuśćmy w 3 różnych miejscach na elemencie.
Służe pomocą w dziale blacharstwo-lakiernictwo itp.
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika