Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

12 Sty 2012, 16:16

Jak już jesteśmy przy Audi to może 80-dziesiątka? Kumpel twierdzi, że Audi są ociężałe (no chyba nie) i nie trzymają na zakrętach.

Volvo.. akurat my mamy taki odpał, żeby ścigać się tylko tymi modelami aut, które wypracowały sobie pewien wizerunek w rajdach. O Volvo nic nie słyszałem, 242 chyba jeździło gdzieś na wschodzie, ale to w nisko-rangowych imprezach.

O R32 to już dużo dobrego słyszałem :D No ale 20 tys. raczej nie wystarczy.

przynajmniej jakiemus porshe boxsterowi czy imprezie wrx sti skopiemy pupe , ale np evo IX MR 400 koni nam da rade

Tak się składa, że znam jednego gościa (gimnazjaliste), który sejem gonił Lancera po torze, niewiele mu brakło żeby z nim wygrać. Chcieć to móc, a jak się ma jakieś zdolności (o których lepiej jeszcze nie wspominać) i dobry samochód (może kiedyś) to w pudło RPP w klasie nie jest takim trudnym celem :)

No.. ale wróćmy do tematu. Oficjalny limit ceny to 20 tys. więc nowy przedział to już raczej 15-20, Octavia, Focus, Civic, Impreza, jakieś w miarę sensowne, nieskatowane BMW i Audi też mile widziane.
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

12 Sty 2012, 21:59

A może takie bydle [link wygasł] a reszte kasy przeznaczyć na dopieszczenie?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34274
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

12 Sty 2012, 22:33

Noo.. za 15 000 raczej nie wywale LPG i nie zmienię sprzęgła i automatu na ręczną? Ogólnie vozidlo niezłe, chociaż pewnie jest większe od Audi A6.
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

12 Sty 2012, 23:09

[link wygasł]
kobiecie na pewno spodoba się bardzo dobra zwrotność i to, że widać wszystkie krawędzie.
A w ostrzejszej jeździ sprawdzi się mocny silnik i zwinne zawieszenie.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

13 Sty 2012, 05:23

Z Mercem też byłoby ciężko, bo RWD :/
Egzemplarz z LPG, więc odpada, ale za modelem się porozglądam, bo jest spoko.
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

13 Sty 2012, 09:14

Zawsze można poszukać egzemplarza bez lpg.Ja osobiście jeżdziłem Scorpio 2.9 i powiem szczerze bardzo fajne autko,miejsca w środku pod dostatkiem a kopyto to też ma dobre,tylko jest jeden minus,mianowicie większość egzemplarzy występuje w automacie więc trzeba by było przerabiać skrzynie ale wydatek spory nie jest.
Mi do głowy przychodzi jeszcze Toledo 2.3 V5,również bardzo dobre auto.
[link wygasł]
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2138
Rejestracja: 02 Maj 2009, 16:45
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo Sensus Connected Touch - system oparty na Androidzie Volvo Sensus Connected Touch - system oparty na Androidzie
    Nowy system pokładowy Volvo Sensus Connected Touch pozwala sterować funkcjami auta za pomocą dotykowego ekranu, komend głosowych lub tradycyjnych przycisków. Sensus Connected Touch bazuje na Androidzie, co ułatwia ...
    Najmocniejsze limuzyny V8 Najmocniejsze limuzyny V8
    Sprzedaż najmocniejszych samochodów w klasie premium niezmiennie rośnie odnotowując kolejne rekordy. Dobrym przykładem na potwierdzenie tego trendu jest dynamicznie rozwijający się polski rynek. Piękne i szybkie limuzyny ...

  • Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    13 Sty 2012, 15:42

    V5?? Takiego silnika to jeszcze nie widziałem :D
    Toledo wygląda dobrze, porozglądam się za podobnymi egzemplarzami.
    Chyba powoli można listę zamykać, bo nic więcej mi nie przychodzi do głowy.
    A co ze wschodnimi producentami? Japonia, może Korea? Mają tam jakieś Huyndaje, Toyoty..

    edit Ten egzemplarz Toledo ma za dużo zbędnej (wręcz niebezpiecznej) elektroniki, jak np. tempomat i kontrola trakcji. Po co to komu?
    LOTnick
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 253
    Zdjęcia: 2
    Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
    Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    13 Sty 2012, 15:49

    A może najpierw, ile masz kasy i czy ją posiadasz? bo Twój przedział cenowy jest minimum dziwny, obecnie jest to bujanie w chmurach.
    Fakt można pisać o mitach.... :mrgreen:
    robbydzia
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 440
    Rejestracja: 22 Gru 2011, 21:37
    Auto: citroen, chevrolet

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    13 Sty 2012, 16:20

    Pare postów wyżej pisze że 15-20tys.zł.
    LOTnick no to jest akurat norma w nowszych autach ale problematyczna elektronika w Toledo?Powiem szczerze pierwsze słysze.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34274
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    13 Sty 2012, 17:55

    Z japonców to najlepiej Corolla, Civic ew. Lexus IS200 z pięknie brzmiącą R6 [link wygasł] Niestety Lex jest tak jak Mercedes RWD.
    Libre
    Aktywny
     
    Posty: 336
    Rejestracja: 28 Cze 2010, 11:17
    Miejscowość: Sosnowiec
    Auto: Seat Ibiza

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    13 Sty 2012, 19:30

    Chodziło mi o to, że "nie rozumiem się" ze wszystkimi systemami wspomagania i kontroli, uwierzcie mi, że bezpieczniej się czuję, kiedy sam decyduję o tym jak pokonać zakręt i ewentualne błędy są wychwytywane przez prawa fizyki, a nie przez programy komputerowe. Zresztą chyba wszyscy słyszeli, że im więcej rzeczy auto posiada, tym większe jest prawdopodobieństwo, że coś się popsuje. Poza tym, w motorsporcie niewskazane jest nawet posiadanie ABS-u :)

    IS200 zawsze mi się podobało, ale bawi mnie strasznie położenie rączki hamulca ręcznego, przecież to się nie da zaciągać podczas jazdy :D

    I nie jest to bujanie w chmurach, jak widać każdy coś pożytecznego wnosi, szukanie kompromisu pomiędzy tymi 3 cechami nie jest "tworzeniem mitów".
    LOTnick
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 253
    Zdjęcia: 2
    Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
    Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    13 Sty 2012, 22:40

    Pisanie o kontroli trakcji czy ABSie rzeczami niebezpiecznymi jest gruuubą przesadą. :lol: I co jest takiego niebezpiecznego w tempomacie?

    Zresztą chyba wszyscy słyszeli, że im więcej rzeczy auto posiada, tym większe jest prawdopodobieństwo, że coś się popsuje.

    Rozumię, że maluch czy Fiat 125p sa samochodami prawie bezawaryjnymi? :roll:

    Wracając do tematu warto poszukać właśnie jeszcze coś z koncernu Vaga z silnikami 1.8T 150 i 180KM lub 1.9TDI najlepiej 150 KM czyli Seata Leona TopSporta, Toledo, Golfa IV lub V z pierwszych lat produkcji, Borę, Passata B5FL, Audi A3 z okolic 2001 roku. Do wyboru do koloru ;) Niestety duża cześć tych samochodow na polskim rynku to niezłe szroty, ale wśród tego ogromu ofert na pewno znajdzie sią jakaś ładna sztuka. Warto również poszukać samochodu z forów klubowych.
    Jeśli samochód ma również służyc do zabawy na torze to szukałbym własnie Leona lub Golfa. Silniki 1.9 TDI czy 1.8T mają bardzo duży potencjał podniesienia mocy i to naprawdę niewielkim kosztem tylko za pomoca programu (1.8T spokojnie do 190 koni podbije na seryjnych gratach a 1.9TDI 150 do 180).
    Libre
    Aktywny
     
    Posty: 336
    Rejestracja: 28 Cze 2010, 11:17
    Miejscowość: Sosnowiec
    Auto: Seat Ibiza
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Subaru Impreza STI
      Jaguar