Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

11 Sty 2012, 16:45

Kumpel szuka auta klasycznego, "dla kobiety" i jednocześnie takiego, którym można bezpiecznie pojechać w rajdzie lub wyścigu asfaltowym.

Czyli najważniejsze są 3 punkty:
Auto klasyczne - czyli od epoki youngtimer'ów do 2004 roku. Według mnie (szkoda, że tylko mnie) jest to najbardziej zbędna rzecz.

Komfort - auto ma być w miarę duże (odpadają Puma, Golf, Felicia, itp.), dla 4-osobowej rodziny (psa nie liczymy), pomijam pierdoły typu podgrzewane siedzenia, muszą być warunki do wygodnego podróżowania.

Zacięcie sportowe - to jest teoretyczna strona medalu. W praktyce chodzi tylko o przyzwoitą wytrzymałość silnika i skrzyni. Ważne jest, aby środek ciężkości był niżej położony niż w mini-vanie (Toyota Corolla Verso)

Co do przedziału cenowego, to nie mam jeszcze informacji, między 5 a 20tys. zł
Gdyby ktoś znalazł taki model (już nie chodzi nawet o egzemplarz) auta, które spełnia wszystkie 3 warunki, to byłoby bardzo miło ;)

Moje propozycje (jak narazie):
Audi 80 B3
Ford Focus I
Toyota Corolla VIII
Skoda Fabia I
Ostatnio edytowany przez LOTnick 12 Sty 2012, 18:16, edytowano w sumie 2 razy
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

11 Sty 2012, 16:52

Może audi a6 c5 w benzynie 2.4 lub 2.8 ??
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

11 Sty 2012, 16:56

Honda Civic VI VTEC.
np [link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34280
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

11 Sty 2012, 17:05

Wpadłem na taką A6 C4:
http://otomoto.forumsamochodowe.pl/audi ... 99651.html
Poza tym, że przeogromny silnik, to chyba jest ok?
Siwik jest zdecydowanie za mały - to auto ma służyć też poza torem :/
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

11 Sty 2012, 17:10

Tylny zderzak jakos zwisa dziwnie od lewej strony,ale tak po zatym wygląda ok,fotel niepowycierany przebieg prawie 300tys a nie magiczne 190 albo 200,co do silnika to jest duży jednak bardzo udany ;)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Rejestracja: 18 Paź 2011, 15:25
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

11 Sty 2012, 17:11

No ale czy takie duże auto będzie nadawało sie na tor?Bo moim zdaniem to średni pomysł.
To może taki Civic [link wygasł] albo takie [link wygasł] :mrgreen:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34280
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [B] Corsa D 1,3CDTi / 207 1,6HDI / Fabia II 1,4TDI / Yaris II 1,4D-4D [B] Corsa D 1,3CDTi / 207 1,6HDI / Fabia II 1,4TDI / Yaris II 1,4D-4D
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik diesla o mocy ok. 90KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2008r. Wytypowane modele do zestawienia: - Opel Corsa D 1,3 CDTi - 90KM - Peugeot ...
    Sprawne i mocne podwozie z ESP w samochodach Opel ADAM Sprawne i mocne podwozie z ESP w samochodach Opel ADAM
    Śmiały kształt modelu ADAM jest dodatkowo podkreślony przez zastosowanie dużego rozstawu kół (przednich: 1485 mm; tylnych: 1478 mm). Podwozie z rozstawem osi wynoszą-cym 2311 mm zapewnia maksymalny komfort i poziom ...

  • Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 17:20

    Tylny zderzak jakos zwisa dziwnie

    No faktycznie trochę odstaje, ale tu nie chodzi raczej o karoserię :D
    czy takie duże auto będzie nadawało sie na tor

    Nie wiem czy skojarzysz, ale było sobie takie Audi S1 Quattro, wcale niemałe a za to jakie szybkie (chyba 600KM)

    Ten Civic co dałeś teraz wygląda o wiele lepiej. Lanosa będzie ciężko przeforsować, chociaż sam bym go kupił pomimo dziwnego wyglądu.
    LOTnick
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 253
    Zdjęcia: 2
    Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
    Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 17:25

    No było coś takiego.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34280
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 17:30

    Tyle, że co ono ma wspólnego z kanapowatym starym A6?
    To tak jakbym ja stwierdził, że mam sportową maszynę bo ta karoseria 2 razy zdobyła mistrzostwo w DTM albo barol twierdził, że jego Lanos to pucharowa rajdówka.
    W ogóle nie wyobrażam sobie tego auta na torze.
    Przy takich wymaganiach pozostaje szukać jakiego hot-hatcha.
    Z Audi to chyba jedynie jakieś S4 z lat 90tych zdało by egzamin.
    Ostatnio edytowany przez Jasiek90, 11 Sty 2012, 17:34, edytowano w sumie 1 raz
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 17:34

    Jasiek ten Lanos to akurat była ironia :)
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34280
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 18:41

    A może VW Corrado albo jakiś Vento/Passat B4/Golf III w silniku VR6
    maciek1203
    Aktywny
     
    Posty: 466
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 21 Sie 2011, 20:02
    Miejscowość: Tarnobrzeg
    Auto: Hyundai Pony
    Silnik: 1.5 83KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1991

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 19:17

    Ten czarny Civic co pokazał Barol piękny :shock: ale mi osobiście szkoda by było go katować na torze.
    Ja od siebie dorzuce BMW E36 (może akurat Ci podejdzie),najlepiej z silnikiem 2.5.
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    TFSI
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2138
    Rejestracja: 02 Maj 2009, 16:45
    Auto: Alfa Romeo 156
    Silnik: 1.9JTD 115km
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 19:32

    No tak.. będę częścią "teamu" ale jako pilot, więc to czy mi podejdzie BMW (które jest spoko) nie ma znaczenia. Obydwa BMW które podałeś są zagazowane.......... Poza tym w grę wchodzi raczej tylko FWD i 4WD

    Wiem, że dla was jazda po torze autem ze średniego segmentu jest bezcelowe, ale innego wyjścia nie ma.

    Z tych co maciek1203 podał, to tylko passat b4 mógłby przejść, reszta za mała. Jak to jest z prowadzeniem Volkswagenów? Sam dobrze wiem, że ciężko jest się przesiąść na dużo gorsze i mniej precyzyjne auto.

    Narazie mam na oku Civica (tego sedana), Audi A6, do sprawdzenia mam Passata i zastanawiam się nad Imprezą 4WD albo Lancerem 2WD
    LOTnick
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 253
    Zdjęcia: 2
    Rejestracja: 18 Sie 2011, 08:27
    Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    11 Sty 2012, 19:38

    A Subaru Legacy?
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

    12 Sty 2012, 15:26

    bmw e46 z silnikiem od 2,0 do 2,8 mowa o przedlifcie w tej kasie ,,,

    jesli chodzi o 2+2 to e46 jest opcją idealną , jesli robią więcej km to 330D bo 320D to niewypał - sam posiadam

    odnośnie audi to wystarczające jest 1,8 Turbo i a4 jak i skode octavie czy vw bore z tym silnikiem idzie dostać , tak samo jak seata toledo II

    a civic wcale nie jest autem rodzinnym co innego w combi , sam takie miałem 1,8 vti 169 koni , aczkolwiek ta bezawaryjność przy pałowaniu działa jedynie w wersji 1,5 90 koni oraz 1,3 73 konie ...

    169 konnego zajechalem , tzn zmienne fazy nie działały juz i stanelo na remoncie glowicy , co gorsza auto było na handel ,,, a auto na tor musi miec minimum 200 kuca i wazyc max 1100 kg zeby było czym pojechać chociaz troche ,,, bo jazda np 190 konnym dieslem bmw seri 3 jest śmieszna gdyż cały tor jedziemy prawie cały czas z noga na pedale w ziemi a jakies male autka typu corsa nas wyprzedzaja bo moja silniki z calibry tak samo duzo lanci 2,0 T 220 konnych jak i fiatów 2,0 190 koni ... wiec generalnie na tor nawet s4 wiele nie zdziała , co innego rs4 to juz mozna na tor jechać , bo 420 konna jednostka i ponizej 5 sec do 100 juz wystarcząją ale nie ma to jeszcze z wyczynem nic wspólnego



    generalnie zeby stawiać takie wymagania i mieć 20 tysięcy należy mieć dobry humor , czy też świetną fantazje , bo jedyna marka jaka spełnia tego typu wymagania to volvo

    mowa o s70/v70 2,3 242 konie oraz s/v40 t4 200 koni . do tego profesionalny program i mozemy zaczynać jezdzić jako tako ... przynajmniej jakiemus porshe boxsterowi czy imprezie wrx sti skopiemy pupe , ale np evo IX MR 400 koni nam da rade ...

    więc może prędzej a4 czy octavia 1.8T lub volvo na turbo benzynie zrobi robote ,,,

    swoja droga ludzie z golfa sie smieja , ale mk4 r32 dsg robi 100 w 3,9 sec co spokojnie na tor pozwala sie udać z napędem na 4 laczki
    x50sr
    Początkujący
     
    Posty: 244
    Rejestracja: 25 Maj 2011, 18:46
    Miejscowość: małopolska
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Subaru Impreza STI