Auto na autostradę z LPG. Spalające 10 litrów przy 150km/h

17 Mar 2015, 20:13

Ten 230 koni colt to dopiero rakieta mało które inne auto mu dorówna. :mrgreen:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

17 Mar 2015, 22:06

Tak się składa że mam okazję pośmigać różnymi autami i możesz mi wierzyć że Seicentem sportingiem (wygodniejsze fotele) na B6+eibach jeździ mi się nieopisanie bardziej komfortowo niż i30, bmw x3, nowym suzuki cross i fordem galaxy, wszystko w serii, którymi miałem okazję w tym misiącu jechać. Oczywiście SC w serii to g...o. Ale jedyne czym jechało mi się nieopisanie lepiej od mojego, to Auris D4D, tyle że ona była prosto z salonu. Komfort to dobrze zestrojone zawieszenie, a mało ktore auto w serii takie ma, ja zmieniam zawsze, na wyższą półkę, często i na poliwęglany, więc kwestie komfortu pomińmy, bo to nie od marki zależy. Przynajmniej w moim przypadku. Póki co z zaproponowanych najlepiej widzi mi się ta astra GTC, skoro 206 to aż takie g...o. I zakładam że 307 cc podobnie. Jeszcze jakieś ciekawe propozycje? Slk ponoć niezle się gazuje. Też brzydkie, do tego toporne i niemieckie ale jak z awaryjnością?
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0

17 Mar 2015, 22:12

Ktoś pisał o współczyniku CX, ale to taki trochę marketingowy wspułczynnik. Nie uwzględnia jak by to ująć powierzchni frontu samochodu i wielu innych mających wpłuw spraw. Nigdy w obliczeniach nie brane jest też pod uwagę że na jadące szybciej auto opór działa krócej. Jest to ważny współczynik ale myślę że stosunek moc/waga i obrotz przy 150km/h są istotniejsze.
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0

17 Mar 2015, 22:58

BUAHAHAHAHAHAAHAHAH przestań ziomek, bo odstawiasz żenuę 100%...

Nie wiem o czym mówisz, ale najszybsze seryjne seicento ma 55 koni i vmax 150 km/h... Gdzie jazda tym w trasie nawet tzw. sportingiem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: to jakiś oksymoron dla mnie. I z tym komfortem to nieźle popłynąłeś, nagle z auta klasy A po wsadzeniu twardszego zawieszenia <ROTFL> robi się auto klasy D? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

W ogóle jak można komfort ujednolicać z tylko i wyłącznie zawieszeniem i tzw. zestrojeniem?! I to na przykładzie auta o beznadziejnych właściwościach jezdnych, z belką skrętną, marnym rozstawem kół i osi... litości.

Seicento służy na dojazdy studenciakom pierwszego roku z akademika na uczelnię i na siłownię oraz do monopolowego. I nic więcej i lepiej nie próbować nawet... to niebezpieczne dla zdrowia fizycznego i psychicznego.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
1

17 Mar 2015, 23:27

Nie wiem skąd takie rzeczy wytworzyłeś, ale Seicento jeśli nawet pojedzie te fabryczne 150km/h to mało nie spali (na pewno więcej jak 10l LPG). Jakie obroty ma silnik przy takiej prędkości? Po drugie nie wyobrażam sobie szybkiej jazdy po autostradzie autem, które wytrąci z toru jazdy większy podmuch wiatru lub samo wyprzedzanie tira.
Jeśli chcesz poczuć komfort przejedź się Mercedesem E lub S klasą, Citroenem C5.
Jeśli chodzi o precyzję jazdy to tu wzorem jest BMW.
Nie wiem co Seicento może mieć wspólnego z powyższymi. 4 koła?
Astra H to minimum bezpieczeństwa i komfortu za tę kwotę. Kiedyś ludzie jeździli Polonezami, ale to nie oznacza, że dziś trzeba się męczyć.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0

17 Mar 2015, 23:46

Nie obrażaj poloneza, bo seicento to jednak taczuszka, czy wózek na zakupy przy poldku.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
1

17 Mar 2015, 23:55

zwaresq napisał(a):możesz mi wierzyć że Seicentem sportingiem (wygodniejsze fotele) na B6+eibach jeździ mi się nieopisanie bardziej komfortowo niż i30, bmw x3, nowym suzuki cross i fordem galaxy,

Proponuje zamknąć temat bo koleś ma nie równo pod sufitem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fiat seicento bardziej komfortowy od:
BMW X3
Suzuki s-cross
Czy nawet hyundai i30
hahahahahahahahaahaha :mrgreen:
zwaresq napisał(a):Ale jedyne czym jechało mi się nieopisanie lepiej od mojego, to Auris D4D

Akurat auris komfortem nie grzeszy a najeździłem się aurisem bardzo dużo.
Mimo to wygodą podróżowania miażdży puszke SC :mrgreen:
Dobra ide spać bo już mnie brzuch boli od śmiania się, jutro będą zakwasy :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995
2

18 Mar 2015, 01:14

Hahahahaha, ale bełkot, no dobra, ja myślałem że to jest poważne forum, widzę że bardzo się myliłem. Ale i tak miło jak oszołom śmieje się sam z siebie :)
Skoro dla kogoś bilstein B6+eibach to jest twarde zawieszenie, to ja tu widzę przedszkole motoryzacji. Pewnie na hasło o hamowaniu lewą nogą odpowiadsz "głupku przecież hamuje się prawą". Nie jestem obrońcom fiata, ale za przeproszeniem, g...o się koleżko znasz. Fakt, oczywiście że moje SC leci 175, bo waży poniżej 700kg i oczywiście nie ma ani 55KM, ani seryjnej skrzyni. Ale nawet seryjne jedzie 165, nie wikipediowe 150, tyle że to już ryzyko na seryjnm zawieszeniu i hamulcach. Nie liczyłem na cuda, ale miałem nadzieje przynajmniej choć trochę obeznanych mechaników tu spotkać. Skoro uważacie że nie zawieszenie robi robotę, to czemu w WRC latają fiesty i małe peugeoty a nie wasze zacne beemki, passaty i mietki? Zresztą nie ważne. Jakbym czytał autoświat. Dajcie już pokój, bo się tylko ośmieszacie, tymi niemieckimi trupami. Pamiętam puchar cinquecent, a jakoś nie pamiętam pucharu passaterro i rozklekotanych bemek. Jedyne co wyczytałem sensownego, to że ktoś tam wspomniał o C5, fakt miałem, wygodne, ale głównie dzięki zawieszeniu, to właśnie zawieszenie, nawet na cieknących gruszkach, robiło tam robotę nie rozmiar czy marka ! To na prawdę można osiągnąć w każdym aucie wkładając 2-3tys. Jak wam znaczek na masce zapewnia komfort to gratuluje. Temat do zamknięcia, bo prócz kolegi który wspomniał astrę, nie ma z kim gadać.
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
1

18 Mar 2015, 08:33

Weźcie dajcie mu bana, bo takiego ananasa to tutaj dawno nie widziałem... :lol:

No jest twardsze niż seria, nie mega twarde. Żeby pojechać 165 km/h prawdziwe, a nie licznikowe 55 koni nie starczy... no chyba, że mówisz o motocyklu.

Dlaczego w WRC jeżdżą małe gówienka? A jak myślisz? Może dlatego, że mówisz o klasie FWD? :O A dlaczego najwięcej nagród w historii DTM zdobyło BMW E30? :unsure:

W ogóle nie masz pojęcia co to jest nawet komfort i chyba nigdy nie siedziałeś w niczym innym niż seicento i jego protoplasta maluch, tzw. "polski fiat" - chluba narodu :lol: . Jednocześnie oczekujesz poważnego forum jak sam odstawiasz dziecinadę top model. :lol:

Tak tak wkładasz 2 - 3 tysiące w srajczento i robi się Porsche w dodatku bardziej komfortowe. :lol: Chłopie 2 - 3 tysiące to kosztowała mnie przekładnia do mojego auta, a to i tak nic na tle wyższej półki.

Podsumowując jeżeli jesteś jednym z tych, którzy po dziś dzień jeżdżą maluchem to nie pytaj na forum gdzie siedzą poważni ludzie tylko sobie bądź dalej tym malucharzem i kiśnij dalej na prawym pasie autostrady w swojej puszeczce zakrywając uszy kolanami, bo najwyraźniej nic przyjemniejszego nie ma w motoryzacji dla Ciebie i wiesz to lepiej. :lol: Nie wiem, czy się orientujesz, ale jest coś takiego jak podział samochodów na klasy. A, B, C, D, E, F, itd. z zasady im dalsza literka tym auto większe i komfort podróżowania wyższy. Seicento jest w klasie A. I to na samym dole bym powiedział, zaraz za maluchem, bo już matiz lepiej wypada.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
1

18 Mar 2015, 11:01

Haha DTM, tam to i bez zawieszenia możesz jechać. I oczywiście autka typu, Fiesta RS WRC, są FWD, weź już lepiej nic nie pisz, bo się tylko kompromitujesz.
Do 20 tyś, nie kupię dobrego BMW, a jak pisałem interesuje mnie rok od 2005 w górę, więc na jaką cholerę mi to polecasz. Dla mnie komfort, to nie stara popękana skóra w środku czy wbudowana nawigacja. To idealne tłumienie nierówności, zachowanie w zakręcie. To można uzyskać w każdym aucie odpowiednim zawieszeniem, więc nie interesuje mnie komfort (w twoim rozumieniu). Do tego chcę mieć pewność, że mi się nie rozkraczy kilkunastoletni wrak na autostradzie.
Kupie trupa składanego z trzech innych, z niewiadomą historią, pełno takiego gówna na drogach. W każdym najtańsze zamienniki, albo części ze szrotu. Potem wielkie zdziwienie że co drugie auto w rowie to BMW. Nawet jakbym miał kupować coś tym stylu to wziął bym IS200, ale nie chcę.
Podsumowując chodzi mi o nieduże auto po 2005 z względnie długą skrzynią, nadające się go LPG i tyle. Długa skrzynia, to poza zawieszeniem, które i tak zmienię, jedyny "komfort" jakiego oczekuję. Ma nie przekraczać 4000obr/min przy 150km/h, to tyle.
Jeżeli znacie takie autka piszcie jeżeli nie to zamknijcie ten temat. Bo się zrobił straszny off topic i durnowate kłótnie.
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0

18 Mar 2015, 12:08

zwaresq napisał(a): Nawet jakbym miał kupować coś tym stylu to wziął bym IS200, ale nie chcę.


Zanim skończy się temat :D to możesz powiedzieć co Ci nie odpowiada w ISie :?:
No bo tam zawias masz extra jak na populusa premium za śmieszna kaskę...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10313
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

18 Mar 2015, 12:34

Nic nie jest nie tak. I zapewne IS ma zawieszanie seryjne tak dobre, że nie trzeba go zmieniać. Do tego jest bardzo dobry na autostrady.
Uważam tylko, że nie stać mnie na niego, tylko tyle. Przynajmniej we wspomnianym roczniku. Na coś małego mnie stać. Auta więcej niż 10 letniego po prostu nie chcę.
Jak bym nie robił 1000 km tygodniowo, pewnie bym wziął coś starszego, za to z klasą. Pewnie polował bym na hot hatcha. Ale mi nie o to chodzi.

Na razie siedzę, przeglądam dane techniczne i obliczam czy coś pojedzie 150km/h na mniej 4000 obr/min. W sumie wystarczy obwód koła, przełożenie główne i ostatniego biegu by to obliczyć.
Mogę dać znać czy coś znalazłem jeśli was to interesuje, albo możecie zamknąć ten temat mi obojętne.
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0

18 Mar 2015, 14:28

Małe auto w trasy, serio? :shock:
To tak jakby w wystawić karła
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14068
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

18 Mar 2015, 14:34

Małe auto w trasy, serio? :shock:
To tak jakby w maratonie wystawić karła
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14068
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

18 Mar 2015, 14:37

W DTM nie trzeba zawieszenia? Czyli polonez też da radę? :lol: Chłopie chyba nie wiesz jak ważne jest zawieszenie przy przenoszeniu mocy na drogę, w tym przypadku asfalt w różnych sytuacjach...

Jakbyś tak się znał to byś wiedział, że rocznikiem się nie jeździ, a BMW jako głupi przykład mógłbyś kupić E36 od pasjonata, który drugie tyle władował i auto jest proste, niezgnite, dobrze serwisowane i długo pojeździ. Do tego masz moc i prawdziwy komfort, a nie jego substytut w postaci zawieszenia...

Jak Ci BMW nie pasuje to kup sobie Audi S3, masz względny komfort, osiągi i 6stke skrzynię oraz wymarzonego hothatcha. Do tego przy lpg na trasie będzie względnie ekonomiczny, na 6. biegu przy 4000 rpm masz 160 km/h.

Ciężko będzie znaleźć auto spełniające rocznik w tej cenie, a nie polecę z czystym sumieniem nikomu na trasy auta poniżej klasy C.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0