Auto na autostradę z LPG. Spalające 10 litrów przy 150km/h

19 Mar 2015, 08:40

Miałem nadzieję że już zostawiliśmy temat seicent. Ale tak, 1.1 fire to doskonały silnik, można go podręcać do woli. 175km/h na długiej skrzyni to nie problem. 60 koni na 700kg, to jak 120 w focusie . A parek koni więcej, długa skrzynia i poprawione zawieszenie i 150km/h to dla niego zwykła prędkość. I nie żebym zachwalał swoje bo już się do I30 przesiadłem. Trzyma się drogi podobnie, jest ładniejszy w środku ale kręcić go muszę wyżej. A to na autostradzie najbardziej mi przeszkadza.
Seicento nie jest autem porównywalym do jakiś matizów, micrów czy innch maluchów.
Nie bezpowodu 80% rajdowców zaczyna właśnie od tego auta.

Tak zachwalacie te bmw i ISa że jeszcze poczytam, może zadbanego anglika z 2005 za 15tyś bym dorwał. Mi tam obojętne gdzie kierownica.
Vectra spoko i właśnie chyba na ten silnik się zdecyduję, tyle że w czymś mniejszym jak astra czy pedalska tigra.
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0

19 Mar 2015, 09:12

Chcesz być jednym z tych Januszy z kierownicą po złej stronie, którzy stwarzają zagrożenie w ruchu publicznym na trasie? :roll:

1.1 fire - faktycznie doskonały 40 letni rozwiercony silnik z zastavy, nawet 50 koni z litra nie ma i spalanie kosmiczne jak na tą pojemność i osiągi... chłopie skończ już, bo ktoś tu padnie na zawał ze śmiechu. Co tam w ogóle podkręcać i po co? Żeby objechać kolegę z matiza w drodze do szkoły? :lol:

Za 20 tysięcy kupujesz E36 od pasjonata gdzie 3/4 auta jest wymieniona na nowe części i masz spokój... ale rozumiem, że Janusz z wąsem musi rocznikiem się pokazać przed sąsiadem choćby miał kogoś zabić jadąc angolem podczas wyprzedzania.

Przyjedź mi seicento 60 koni wyhamowane i jak pojedziemy nim na prostej 175 km/h na gps to daję Ci tysiaka, jak nie to Ty mi dajesz. Takie auto jak złamie 160 km/h to będzie dobrze.

Stosunek mocy do masy to ma znaczenie przy przyspieszaniu, głównie do setki, a nie vmax gdzie liczy się bilans mocy napędowej i oporowej.
Ostatnio edytowany przez jiGsaw 19 Mar 2015, 09:14, edytowano w sumie 3 razy
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

19 Mar 2015, 09:13

zwaresq napisał(a):Seicento nie jest autem porównywalym do jakiś matizów, micrów czy innch maluchów.

Właśnie, że jest i uświadom sobie to w końcu :lol: SC to taka sama zwykła mała blaszana i spartańska puszka jak inne bzyki w tej klasie.
Tylko w Twoim chorym mniemaniu SC zapewnia lepszy komfort niż BMW X3 :mrgreen:
Ostatnio edytowany przez kirin88, 19 Mar 2015, 09:16, edytowano w sumie 1 raz
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995
0

19 Mar 2015, 09:16

kirin88 - ten temat to jakaś prowokacja jest, a autor ma prawdopodobnie nie więcej jak 16 lat.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

19 Mar 2015, 09:51

Czy ja gdzieś pisałem że jeździłem serią?
Czy pisałem że jest bezpieczne, i że nie jest puszką?
I tak, nastoletnim X3 jechało mi się gorzej, może trafił się strup, składak, nie wiem znajomy kupił go gdzieś w niemczech. Moim Galaxy też jeździ mi się gorzej, mniej stabilny jest w zakrętach i przy nagłeś zmianie pasa na autostradzie. Ale powtarzam, ja w seicento nie miałem ani silnika 60KM, ani seryjnego zawieszenia. Podobnie do niego jeździ mi się I30 z dopiero co naprawionym zawieszeniem. Po jaką cholerę miałbym wypisywać bzdury? Takie są po prostu moje wrażenia z jazdy.
Dobra, koniec tematu seicento sportinga, dobre auto i tyle, nie mam zamiaru się kłócić z właścicielami starych bemek, co to bronią ich jak świętego graala, podobnie jak 10 lat temu bronili starych golfów z których to się poprzesiadali.

Na razie poważnie rozważam:
- 2 litrową jednostkę PSA - w 206, 307
- 1.8 opla. - w astra, tigra

Ktoś zna jeszcze jakieś większe silniki dobrze znoszące LPG które montują w małych autach?
Ostatnio edytowany przez zwaresq 19 Mar 2015, 10:06, edytowano w sumie 3 razy
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0

19 Mar 2015, 09:55

Hahahaha, prowokacja 16 latka. No nie, teraz to doczytałem.
Tak qr.a. to prowokacja, mało, to zamach, zamach na twoją inteligencję.
Sam Putin mnie opłaca, bym podkopywał filary niemieckiej motoryzacji z przed 15 lat!!!
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...

19 Mar 2015, 11:46

Stary możesz sobie podkopywać filary nawet u siebie w ogródku, ale NIE używając do tego 50 letniej postkomunistycznej zardzewiałej łopaty... bo to śmieszne. :lol:

To ile koni miałeś w tym seicento, że wyciągał realne 175 czy 180 km/h i jakie modyfikacje były zrobione? Jaki jest sens gwałtownego zmiana pasa ruchu na autostradzie w seicento, które jest królem buspasa w mieście i królem skrajnego prawego pasa na autobahnie? Życie Ci niemiłe?

Nikt się tu z golfów starych nie przesiadał, a zanim zaczniesz krytykować BMW to przyjmij do wiadomości, że nawet ten stary golf bije na głowę pod każdym względem seicento, które jest w prostej linii następcą MALUCHA... a czym jest ów wynalazek chyba przedstawiać nie muszę.

W galaxy chociażby masz wygodne fotele, wyciszenie, wyposażenie, zawieszenie wielowahaczowe, rozstaw kół, osi, przestrzeń i tysiąc innych elementów wpływających na komfort, których nie uświadczysz w seicento nawet jak ma 100 koni i zawias od porsche... litości chłopie, czy Ty nie widzisz co wypisujesz do opinii publicznej?!

To, że Ciebie nie stać na zakup/jazdę auta pewnej klasy w odpowiednim stanie technicznym i prawilne go serwisowanie i zmuszasz się do prowadzenia ascezy w pojeździe typu seicento gdzie ascezą zwie się każdy odcinek dłuższy niż 20 km pokonany w tej klasie aut to nie upoważnia Cię do obrażania osób, które stać na lepsze auto lub zdecydowali się przeznaczyć zasobniejszy fundusz na prowadzenie godnej przygody z motoryzacją. Zrozum, że same płyny eksploatacyjne w moim aucie są warte tyle co takie seicento i naprawdę jak ktoś próbuje wciskać kit, że gówniane g...o z szaletu jest lepsze od steka wołowego za 100 dolarów w restauracji to musi mieć coś z głową.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
3

19 Mar 2015, 12:23

Panowie, apeluję o rozsądek!Proszę bez żadnych epitetów ani porównań do młodocianych prowokatorów. Jest to FORUM, więc każdy może wyrazić swoje zdanie, jednak nie może nikomu niczego narzucać. Proszę o porzuceniu dyskusji na temat V-max Seja po modach, gdyż nie tego dotyczy ten wątek. Jeśli chcecie sobie coś wyjaśnić, zróbcie to na pw
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14068
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

19 Mar 2015, 13:37

Człowieczyno, g...o się za przeproszeniem znasz. Jak uważasz że SC to auto, które, dobrym kierowcom służy do jeżdżenia bus pasem. Służy do tego:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Nawet seria lata przyzwoicie, i nie można jej do matiza czy golfa 1.6 porównać:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Seicentem jazda godzinami do odcięcia to żaden problem. Pewnie że jest to małe i ktoś kto nim tylko się przemieszcza z A do B może narzekać. Ale dla tych co o motoryzacji z praktycznej strony wiedzą trochę więcej, to bardzo dobry samochód, za bardzo małe pieniądze.

I ch... ci do tego bogaczu ze starej bemki po niemcu ile chcę przeznaczyć na auto, które mam zamiar zajeździć dojazdami do pracy i zezłomować. Mam 3 inne auta, których mi szkoda gazować i walić nimi trasy, bo są mi potrzebne, jedno do wożenia rodziny, jedno na czas budowy domu i jedno do rajdów. To chcę tylko i wyłącznie na dojazdy do pracy 1000km tygodniowo, koniec.
Najlepiej w ogóle już tu nie pisz bo twoje pierdzenie o starych BMW, czy o SC, faktycznie nic do tematu nie wnosi.
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
1

19 Mar 2015, 13:58

Trzeba być nieźle zdesperowanym by robić samochód sportowy z seicento... jakie to rozwiązania techniczne zastosowała "marka" fiat na przełomie tysiąclecia w swoim samochodzie klasy A, że był o wiele lepszy od przykładowo popularnego januszowego kompakta golfa? Oświeć nas, bo naprawdę już rozum tracimy.

Myślisz, że się będę podniecał jakimiś Seicento przebudowanymi do rajdów?! Mówimy tutaj o samochodzie na trasie, a seicento seryjne, czy rajdowe tym bardziej (CHYBA?!) kompletnie się do tego nie nadaje. Każde auto można przerobić na rajdówkę. Zadałem kilka prostych pytań, na których i tak poległeś ze swoją "wiedzą".

Wreszcie jaki jest sens latać godzinami seicento do odcięcia? Jaki jest sens robić to choćby przez sekundę gdy frajda jest na poziomie grzebania łopatką w psim stolcu, a te 55 koni mamy gdzieś w połowie obrotomierza i potem już się NIC nie dzieje. Za dużo tych fiatów miałem wokół siebie by takich rzeczy nie wiedzieć.

Wracając do tematu:

Na Twoją przypadłość nie znam lekarstwa. Nikt chyba nie potrafi Ci pomóc, tutaj jedynie sam sobie musisz pomóc. Według mnie zostaw to seicento i tłucz nim trasy, bo nic lepszego nie kupisz. A skoro nie widać różnicy, a nawet SC jest lepsze to po co przepłacać. :lol: Tylko się nie zabij co by rodzinka nie miała żalu, że się puściłeś w tej puszce za miasto.

Ps. Jeden mój kolega miał seicento, drugi ma matiza. Faktycznie jak teraz sobie wspomnę wrażenia z jazdy tymi wyrobami na kołach to ciężki wybór... nie życzę go nawet najgorszemu wrogowi. Naprawdę nikt nie chce być przed takim postawiony.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

19 Mar 2015, 14:28

Nie mam już dawno seicento na trasy, jeżdżę I30. SC mam tylko rajdowe,
I nie wiem na jaką cholerę dalej trolujesz. Dla mnie g...o się znasz i jeździsz topornym trupem, który jakby go przegonić do odcięcia, po kilku OESach po prostu by się rozleciał. U mnie co najwyżej wydmucha raz na rok uszczelkę.
Dla ciebie z kolei, ja jeżdżę trupem, bo masz inne kryteria i wolisz dupowozy, nigdy się nie dogadamy.
Ja po prostu dużo bardziej cenię auta włoskie i japońskie ze względu na ich charakterystykę, niż niemieckie kloce. Nawet francuzy wole niż niemieckie. MPower i Audi RS to chyba jedyne wyjątki, ale i tak 100 krotonie wolał bym EVO.
Dalsza dyskusja, jeśli nie masz żadnych aut do zaproponowania nie ma sensu.
zwaresq
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 01 08 1999
Auto: I30, Ford Galaxy, Seicento N
0

19 Mar 2015, 14:39

Jeżeli dla Ciebie E30 ponad 200 koni ze szpera to toporny trup to n/c. Ciezko tez mowic o dupowozie... a seicento to ani dupowoz ani funcar. Puszka dla kowalskiego, który każdą złotówkę ogląda z dwóch stron albo potrzebuje auta tylko by dojechać 1000 m do przystanku pociągu. Nie uznaję aut tej klasy, a poza tym fiat to badziewie jakich mało.

Moje auto już nie raz i nie dwa przegoniłem do odcinki i trzyma formę mimo mocy ponadnominalnej. Ale jest to auto do streetu, a nie pseudo rajdówka/torówka.

Co do reszty to faktycznie jakiś sens w tym jest, ale z aut włoskich to oprócz lambo, ferrari, bugatti z czego część należy do VW to nic sensownego już nie pozostało... AR to dno, fiat to tanie, tandetne wozidełka, maserati fajnie wygląda, ale nie jedzie itd. Japończyki mają kilka fajnych modeli, ale inna klasa aut niż auta niemieckie, w tym sportowe. Także ciężko w ogóle porównywać. Francuzy - też kilka fajnych aut, ale większość to przebajerzona tandeta.

Wracając do tematu - co Ci się nie podoba w Audi S3? Taka propozycja padła i spełnia kryteria.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

19 Mar 2015, 14:45

Kontynuowanie tego tematu również jest bez sensu, bo wynikają z tego same kłótnie. Zamykam
Otworzę ponownie na osobistą prośbę autora na priv
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14068
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0