Auto od 15 do 25 tys

Auto od 15 do 25 tys

08 Mar 2010, 19:22

Jak w temacie poszukuje auta w tych granicach. Znaczy Chcialbym 2 propozycje jedna w okolicach 15 tys druga 25 tys. Czemu? Mam 15 tys odlozone dodatkowe 10 tez sie znajdzie ale nie koniecznie jestem pewien czy bedzie to oplacalne.
Bedzie to moje pierwsze auto, chcialbym by bylo ekonomiczne i niedrogie w utzymaniu. 75% tego co pokonuje to pokonuje poza miastem. Rocznie 20000-25000 km pokonuje. Najlepiej chyba by byl to diesel.
Chcialbym by bylo to auto w miare wygodne, moze byc kombi.
Przegladalem juz troche ofert:
Golf IV, Audi A3,A4 Mazda 626 i podobne modele jednak nie moge sie do konca zdecydowac.
Jak bym szukal w przedziale do 25 tys no to tutaj bmw3 e46, A4 2002 rocznik
Nie mam do konca pomyslu jakie auto mozecie doradzic i czy oplacalne bedzie dolozenie tych 10 tys.
amraam
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 08 Mar 2010, 19:07
Miejscowość: Radom

Re: Auto od 15 do 25 tys

08 Mar 2010, 19:57

hmm jezeli piszac auto ma byc ekonomiczne rozumiesz spalanie 10l- to ja bym ci polecal Honde civic V gen lub VI(nie wiem ile ona teraz stoji bo sie nie orientuje). plusem jest to ze na taka honde wydasz max 15k w bdb stanie z '99 roku wiec nie bedziesz musial dokladac. Pozatym w Polsce jest takich od groma wiec bedziesz mial dostepnosc czesci, no i sa zamienniki. Ze spalaniem to zalezy od silnika ale raczej jest ekonomiczne :cool:
Dragus
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 08 Mar 2010, 13:07
Miejscowość: ..:>>.?

Re: Auto od 15 do 25 tys

09 Mar 2010, 11:49

Jak chcesz A4 z 2002r do 25 tyś to na w miarę normalnego diesla się nie nastawiaj. Jak już to na benzynę, a i tak mam wątpliwości aby w tej cenie był w miarę zadbany.
arti123
Początkujący
 
Posty: 204
Rejestracja: 29 Lip 2008, 18:19
Miejscowość: Lca

Re: Auto od 15 do 25 tys

09 Mar 2010, 12:22

A moze Nissan primera p12 z '03-'04 znajdziesz gdzies za 20-25k, pali dosc malo( 6-7 w trasie i z 9 miescie). mile wnetrze i ogulnie zreszat sam luknij

[link wygasł]



P.S dane ze splaniem byly do wersjii 1.9DCI 118km
Dragus
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 08 Mar 2010, 13:07
Miejscowość: ..:>>.?

Re: Auto od 15 do 25 tys

10 Mar 2010, 19:17

Dobra zrobilem selekcje i pelna statystyke aut (zabraklo tylko awaryjnosci Stilo)
Wyszlo mi ze najlepiej prezentuje sie:
Toyota Avensis prowadzi o caly punkt nad
Toyota Corolla zaraz za nimi
Stilo (tutaj roznica mala miedzy avensis ale brakuje mi raportu o awaryjnosci. Znalazlem w jednym TUV ze 20% aut z powaznymi usterkami 6-7 letnich a to dosc sporo)
Honda Civic VII

Co byscie wybrali z tych do 20 tys zł?
Corolla ta wersja nowsza (bedzie problem w tej cenie znalesc)

Chcialem poznac wasza opinie na temat stilo jak z jego awaryjnoscia czy potwierdzicie ten wynik?
amraam
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 08 Mar 2010, 19:07
Miejscowość: Radom
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Supersamochód Lexus LFA sprzedany w Krakowie Supersamochód Lexus LFA sprzedany w Krakowie
    To drugi egzemplarz supersamochodu Lexus LFA w Polsce . Pierwszy znalazł swojego entuzjastę w Poznaniu, drugi będzie jeździł w Krakowie. Uroczyste przekazanie kluczyków do samochodu, z udziałem przedstawicieli Lexus ...
    Ogrzewanie postojowe - 5 rzeczy które powinieneś o nim wiedzieć Ogrzewanie postojowe - 5 rzeczy które powinieneś o nim wiedzieć
    Samochód nie musi być fabrycznie wyposażony w ogrzewanie postojowe. System ten można zamontować praktycznie na każdym etapie użytkowania danego pojazdu. Lista zalet tych systemów jest długa, a korzystanie z ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Infiniti Q50
      Jaguar