Auto w przedziale 7-10k, małoawaryjne, bez dwumasy, sedan/hatch

Auto w przedziale 7-10k, małoawaryjne, bez dwumasy, sedan/hatch

13 Gru 2016, 00:21

Hej,
potrzebuję porady w sprawie zakupu auta. Na wstępie zaznaczam, że nie znam się, i wiem tyle co przeczytałem i usłyszałem od znajomych.

Jako że jest to mój pierwszy samochód nie chciałbym przeznaczać większej kwoty, niż w temacie. Nie chcę dwumasy/pompowtrysków, preferuję 4/5 drzwiowe sedan/hatchback. Modele typu yaris czy punto jakos mi nie podchodzą. Doradzano mi cos z grupy VAG-a i rozglądałem się już za modelami typu leon 1.9tdi 90km, audi a3 8L 1.9tdi 90km, ew. jakies starsze a4 b5. W golfy nawet nie celuje, bo podobno jest na nie parcie i częsciej są robione. Samochód ma służyć głównie na dojazd do pracy (kilka km dziennie) + raz w miesiacu jakies 400km w trasie. Szukam czegoś małoawaryjnego (fordy odpadają? MK II/III są awaryjne?) oraz taniego w eksploatacji.

Czy mam szansę znaleźć cos takiego wyprodukowanego dla PL? I jeszcze jedno: czy po numerze vin mogę telefonicznie dowiedzieć się czegoś więcej niż ze stron internetowych?

Mieszkam w Warszawie, aczkolwiek ofert poszukuję też w okolicach Białęgostoku.

Pozdrawiam serdecznie
Ziemniaczany
Obserwowany

Auto: Nie mam

Re: Auto w przedziale 7-10k, małoawaryjne, bez dwumasy, sedan/hatch

13 Gru 2016, 01:21

Generalnie trudno będzie Ci kupić VAG w normalnym stanie, nie wspominając już o TDI, które nie będzie dobrym wyborem przy Twoich przebiegach (diesel)
Ziemniaczany napisał(a):fordy odpadają? MK II/III są awaryjne?)
jakie Fordy?
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

13 Gru 2016, 09:38