Auto z LPG do 4tys

26 Kwi 2018, 14:41

Cześć, zwracam się do fachowców z prośbą o pomoc. Pilnie potrzebuję kupić ekonomiczne auto, najlepiej na gaz, na dojazdy do pracy. Idealnie jeśli miałoby spalanie do 8-10 litrów gazu/100 km. Jak dotąd jeździłam Hondami, obecnie mam Civica 1,6 z 2000 roku, którego bardzo mi szkoda sprzedawać, bo to ekonomiczne auto ale jednak gaz jest tańszy...

Wiem, że w tym budżecie nie ma co patrzeć na markę. Moje jedyne wymaganie to 4 lub 5 drzwi i moc trochę większa niż w Seicento... Poza tym, nie znam się na samochodach z gazem, nie wiem jakimi kryteriami się kierować, poza datą ważności butli. Niektórzy mi mówią, że to w ogóle jest zły krok i proszenie się o problemy, ale jestem dość zdesperowana.

Znalazłam na Olx trochę ogłoszeń. Pomożeci...?

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]
Yosanne
Nowicjusz
 
Posty: 14
Auto: Honda Civic

26 Kwi 2018, 15:41

Jak już szukasz samochodu który będzie z gazem w takiej cenie to warto poszukać takiego którego aktualny właściciel zakładał gaz.

Warto też wziąć pod uwagę koszty napraw i części do takich samochodów oraz to czy silniki dobrze tolerują LPG. Z listy którą podałaś na pewno na gazie sprawdzają się Lanosy i są tanie w utrzymaniu, a spalanie powinno się zmieścić w zadeklarowanych 10 litrach.

Powinnaś też szukać samochodu z segmentu B bo mniejsze silniki to mniejsze opłaty, są lżejsze i powinny mniej palić użytkowana na krótkich dystansach.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM