Auto za ok. 15tys.

Auto za ok. 15tys.

25 Kwi 2018, 11:46

Witam. Wiem, że już trochę takich tematów się pojawiło, ale jednak postanowiłem założyć własny.

A więc mój budżet to ok. 15tys. Auto ma być głównie używane jako dojazd do pracy (60km w dwie strony), ale planowana jest raczej zmiana, więc wtedy będzie głównie jazda po mieście. Dodatkowo czasem może jakieś dłuższe trasy, ale to takie typowo wycieczkowe sprawy (fajnie by było jakby chociaż wózek wszedł). Zależy mi na tym, żeby auto było bezawaryjne, bezpieczne, oczywiście w niezłym stanie. Raczej w grę wchodzi benzyna (najlepiej z gazem?).

Rozglądałem się już trochę za czymś, czytałem i oglądałem ogłoszenia i mam kilka typów..

Astra H 1,6 - z tym, że tutaj będzie bez gazu, a Astra trochę pali i w dodatku 15tys to chyba na coś z początku produkcji wystarczy?
Focus Mk2 - tutaj z kolei jeśli chciałbym wersję poliftową, więc też nie wiem czy 15tys to wystarczający budżet, a nie chciałbym się nadziać na coś w kiepskim stanie..
Fiat Grande Punto - podoba mi sie nawet i akurat do miasta. z tym, że jest troche mały i na taka dluzsza trase moze byc nieciekawie..

A wy, co powiecie i co polecicie ?;)
drygi
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 25 Kwi 2018, 11:33
Auto: nie mam

Re: Auto za ok. 15tys.

25 Kwi 2018, 17:39

drygi napisał(a):Astra H 1,6 - z tym, że tutaj będzie bez gazu, a Astra trochę pali i w dodatku 15tys to chyba na coś z początku produkcji wystarczy?


Dlaczego bez gazu. Ogólnie auto ok, fajny silnik 1.8

drygi napisał(a):Focus Mk2 - tutaj z kolei jeśli chciałbym wersję poliftową, więc też nie wiem czy 15tys to wystarczający budżet, a nie chciałbym się nadziać na coś w kiepskim stanie..


Na perełkę z Niemiec od handlarza wystarczy, na coś w dobrym stanie nie.
Przedlift spoko.

drygi napisał(a):Fiat Grande Punto - podoba mi sie nawet i akurat do miasta. z tym, że jest troche mały i na taka dluzsza trase moze byc nieciekawie..


Nic dziwnego, że mały bo to segment b a nie c jak focus i astra. Ogólnie też spoko.

Możesz popatrzeć na corollę e12, 307 i mazdę 3 jeśli nie boisz się rdzy
Insignia ST, 2.0DTH/170, '17
Focus 2, 1.6tdci/90, '10
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3613
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus 2, Insignia ST
Silnik: 1.6tdci, 2.0dth
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Auto za ok. 15tys.

26 Kwi 2018, 08:28

Corolla mi się nie podoba w ogóle, a Mazdy odpuszczam ze względu na rdze...
Z tego co widzę to chyba do 15tys. to kupię Astrę H z początku produkcji 04-05, tym bardziej z silnikiem 1.8, więcej benzyniaków jest 1.6. Grande Punto miałbym chyba nawet 08/09 (obawiam się trochę o moc tego 1.4 77KM szczególnie jeśli wyjadę poza miasto...). No i jest jeszcze ten mk2, wersja przedliftowa, ale no... mam wrażenie, ze i Punto i Astra to samochody bardziej nowoczesne i lepsze, ale moze to tylko moje wrazenie ;)
drygi
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 25 Kwi 2018, 11:33
Auto: nie mam

Re: Auto za ok. 15tys.

26 Kwi 2018, 09:39

[link wygasł]

[link wygasł]

co sadzicie o tych ?;)
drygi
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 25 Kwi 2018, 11:33
Auto: nie mam

Re: Auto za ok. 15tys.

27 Kwi 2018, 09:25

ktos cos ;)?
drygi
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 25 Kwi 2018, 11:33
Auto: nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Daltonista na drodze - czerwony, żółty i zielony Daltonista na drodze - czerwony, żółty i zielony
    Prawidłowa interpretacja kolorów w pewnych okolicznościach drogowych bywa kluczowa dla zachowania bezpieczeństwa. Zdarza się to głównie, gdy zasady na drodze wyznacza sygnalizacja świetlna. Jak radzi sobie w ...
    Ponad 210-konna Toyota Yaris Ponad 210-konna Toyota Yaris
    Sportowa wersja Yarisa z mocnym silnikiem benzynowym. Wraz z nim Toyota powraca do segmentu hot hatchów. Auto o 3-drzwiowym nadwoziu i silniku 210 KM to ogniwo łączące Yarisa WRC z rynkową linią najpopularniejszego ...

  •