Auto za ok. 30k

auto za ok. 30k

01 Paź 2011, 19:49

witam. szukam auta za ok. 30 tyś. zł. myślę że będę nim jeździł dość dużo (kiedyś jechałem autem do Chorwacji, więc może mi się to zdarzyć ponownie :) ) powinno być wygodne, ładny wygląd najlepiej sedan. pojemność silnika ma dla mnie mniejsze znaczenie. w wyposażeniu klima i inne ważne rzeczy. fajnie jakby było nisko awaryjne. no nie wiem co jeszcze :) a myślałem o BMW E46, co wy o tym sądzicie? proszę o pomoc. z góry dzięki. pozdrawiam

PS a i nie wiem jaki benzyna czy diesel ale to zostawiam wam :)
sestak
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 01 Paź 2011, 19:38

Re: auto za ok. 30k

02 Paź 2011, 10:35

to ty masz wiedzieć jaki chcesz samochód i z jakim silnikiem, jeśli już ma być to E46 to szukał bym 330d, ewentualnie zostaje popularne na naszych drogach A4 b6, Passat 3BG, Focus no i francuzy :lol:, nie będę się o nich wypowiadał bo nie przepadam
kamyl
Aktywny
 
Posty: 278
Rejestracja: 22 Cze 2010, 19:30
Miejscowość: SR
Prawo jazdy od: 0- 4-2009
Auto: VC GTS
Silnik: Z19DT
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: auto za ok. 30k

02 Paź 2011, 11:16

To możę zamiast focusa mondeo mk3
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 09 Sie 2011, 15:29
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: auto za ok. 30k

02 Paź 2011, 12:41

nie wiem jaki silnik bo się za bardzo nie znam i nie wiem jaki będzie lepszy :) za francuzami też nie przepadam, ale najbardziej przemawia do mnie to bmw bo już miałem kiedyś inne i było bardzo dobre
sestak
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 01 Paź 2011, 19:38

Re: auto za ok. 30k

02 Paź 2011, 13:08

jaki rocznie przebiegi robisz jak w granicach 30k km i więcej to diesel się opłaca, ale znam ludzi co robią 15k km i też mają diesla bo chcą. Z reszta diesle są fajne :D
kamyl
Aktywny
 
Posty: 278
Rejestracja: 22 Cze 2010, 19:30
Miejscowość: SR
Prawo jazdy od: 0- 4-2009
Auto: VC GTS
Silnik: Z19DT
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Corvette C3 Stingray Corvette C3 Stingray
    Długa maska, wąska talia i zjawiskowy wygląd. Mowa o samochodzie Corvette C3 Stingray - kolekcjonerskim rarytasie. Choć od jego stworzenia minęło ponad 40 lat nadal zadziwia nowoczesną stylistyką i świetnymi osiągami. Samochód ...
    Usprawnienie przejazdu pojazdów ratunkowych na autostradach Usprawnienie przejazdu pojazdów ratunkowych na autostradach
    Pierwsze urządzenia pokładowe viaAUTO dla pojazdów uprzywilejowanych, umożliwiające automatyczne otwarcie szlabanów na bramkach autostradowych zarządzanych przez GDDKiA, są już zamontowane w samochodach straży ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Jaguar