Automat, LPG, klima, ok 7k

Re: Automat, LPG, klima, ok 7k

11 Sie 2016, 08:57

Myślicie, ze to moze byc okazja [link wygasł] ??
oxygen28
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 31 Lip 2016, 21:38
Prawo jazdy od: 01 02 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Opel Corsa D
Silnik: 1.2 63kW
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Automat, LPG, klima, ok 7k

11 Sie 2016, 13:01

Nie, okazje nie istnieją

Poza tym 5k wyświetleń i jeszcze wisi?
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 9603
Zdjęcia: 11
Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Automat, LPG, klima, ok 7k

11 Sie 2016, 23:11

mike napisał(a):Nie, okazje nie istnieją

Poza tym 5k wyświetleń i jeszcze wisi?


Najprostszy sposób, żeby znaleźć mukę, to spojrzeć na ilość wyświetleń i czas, w jakim wisi. niestety - kumaci wezmą na klatę, niekumaci nie wyczają. Mike dobrze mówi - to może być muka. to auto nie miało instalacji lpg. pamiętaj, że jak się przymierzał do zakupu z instalką, to sprawdź dokumentację. bo później ludzie szukają czarodziejów, którzy na lewo załatwiają to i owo. A osobiście to jestem zdania, że instalację samemu lepiej wybrać i dać do montażu komuś, kto się zna,
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 387
Rejestracja: 20 Sty 2016, 19:17
Prawo jazdy od: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

Re: Automat, LPG, klima, ok 7k

21 Sie 2016, 21:21

Dzięki Panowie. Podniosłem trochę budżet do 10k. Zalezy mi na wygodnym, trwalym i ekonomicznym aucie w automacie, które nie bedzie mulem. Z LPG lub do LPG. Chciałbym aby tez sie trochę odpychalo. Przeznaczenie - jazda po miescie 70% reszta trasa, okolo 80km dziennie.

Co powiecie na 2 propozycje:
[link wygasł]

[link wygasł]
oxygen28
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 31 Lip 2016, 21:38
Prawo jazdy od: 01 02 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Opel Corsa D
Silnik: 1.2 63kW
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi A3 e-tron ma 204KM i zużywa zaledwie 1,5l na 100 km Audi A3 e-tron ma 204KM i zużywa zaledwie 1,5l na 100 km
    Audi prowadzi intensywne prace nad elektryfikacją napędu przy pomocy hybrydowej techniki plug-in. Na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, producent zaprezentuje Audi A3 e-tron. Moc systemowa samochodu ...
    SKODA Yeti dostępna w wersji wyposażenia SKODA Yeti dostępna w wersji wyposażenia "Laurin & Klement"
    SKODA Yeti dołączyła do rodziny aut spod znaku "Laurin & Klement ". To już trzeci, obok Octavii i Superba, model dostępny w tej prestiżowej wersji wyposażenia. SKODA Yeti "Laurin & Klement" przygotowana została z ...

  •  
    • Fiat Fiorino
      Mercedes S-Class Cabriolet, tył
      Rage-Race 2010
      Wyprawa do Moab 2012, 42