Benzyna do 10-15 tys

31 Paź 2017, 20:18

Ja tam za bardzo się na podtlenku nie znam więc nie będę tu czarował. Najlepiej podejdź tam do nich w czwartek i powiedz że masz do kupienia takie auto i już ponad 10 lat na gazie śmiga. Oni mają to ogarnięte to Ci powiedzą coś konkretniejszego. Holenderki mało kto ogarnia i często kończy się to tak że chcąc ratowac sytuację ktoś nie ogarnięty zmieni parownik za zwykły a to zmienimy przełączniczek bo pewnie to on jest zepsuty, kurde nie pasuje ten przełączniczek nie pasuje trzeba ciąć wiązkę i przerabiać, aj wtryski chyba poszły założymy najtańsze valteki z Allegro będzie chodzić, kurde jak to teraz wyregulować? Na oko oczywiscie . No i potem możesz się tylko domyślać jak taka instalacja może funkcjonować.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Paź 2017, 20:35

Ok, jeśli źle rozumiem to wyprowadź mnie z błędu, główny problem tej instalacji sprowadza się do jej eksploatacji? Znaczy ciężej o serwis który się tym zajmie?
I dzięki raz jeszcze za pomoc!
pykpyk
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 02 01 2011
Auto: Nie mam

31 Paź 2017, 20:38

Nasi gazownicy nawet instalacji które sami polecają nie ogarniają, a co dopiero zagraniczną. Przygotuj się na problemy i tyle. Pół biedy jak ktoś Ci to zaserwisuje, ale też może zrobić to źle, uboga mieszanka, spalanie stukowe i papa silniczku.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8839
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

31 Paź 2017, 21:02

Problemem instalacji LPG jest to że większość ludzi jeździ na gazie do tej pory aż coś się stanie typu nie da rady jechać lub strzela albo się nie przełącza czy za dużo pali myślę że 7/10 użytkowników ma gdzieś serwisy i przeglądy LPG. Więc przy takim 10 letnim użytkowaniu silnik już nie jest w ciekawej kondycji. Nikt nie twierdzi że w tej BMW tak jest ale trzeba wziąć to pod uwagę.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Paź 2017, 21:06

Ok, zadzwonię mimo wszystko do jednego albo dwóch serwisów od holendrów u mnie w mieście i zapytam co o tym sądzą. W jakiś sposób mógłbym zweryfikować kondycję samego silnika?
pykpyk
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 02 01 2011
Auto: Nie mam

31 Paź 2017, 21:08

Ciśnieniem sprężania (góra silnika) oraz próbą olejową (dół silnika).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8839
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Polo 1,2 TSI o mocy 110 KM
    Pod maską opisywanej wersji Volkswagena Polo znajduje się silnik o pojemności 1,2 litra generujący moc 110 KM. Co w tym modelu znajdziemy na liście wyposażenia nie wymagającego dopłaty? Jest kilka takich rzeczy o których ...

31 Paź 2017, 21:20

Masz blisko to pofatyguj się osobiście i lepiej się dogadać i więcej usłyszysz przez telefon to nie rozmowa.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Paź 2017, 21:36

Pewnie, że lepiej, jednak pracuję prawie na drugim końcu miasta do 16 (oba serwisy do 17) więc mógłbym się nie wyrobić. Może uda mi się urwać pół godziny wcześniej w czw to podjadę osobiście.
Ciśnienie i próbę olejową mogliby zrobić w skp czy konieczna wizyta w jakimś warsztacie?
pykpyk
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 02 01 2011
Auto: Nie mam

31 Paź 2017, 22:59

Głównie chodzi o dostępność części ale jak masz zakład po nosem to tragedii nie ma na pewno w raze potrzeby pomogą, instalacje niemaja raczej złych opinii, duzo jest montowanych fabrycznie więc silnik moze byc umęczony życiem, zawór domyślnie tez w holandii jest inny
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 744
Miejscowość: krs/wwa
Prawo jazdy: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna

31 Paź 2017, 23:01

Na skp nie zrobią a próby olejowej nikt Ci nie zrobi od ręki bo to auto musi zostać w warsztacie z 2 dni a przecież sprzedający się na to nie zgodzi. Ciśnienie to też nie 5 minut bo dłuższa chwila żeby do świec się dostać.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

31 Paź 2017, 23:23

Kao napisał(a):założymy najtańsze valteki z Allegro

Ludzie tak psy na tych valtekach wieszają... ale prawda jest taka, że w zwykłych silnikach i w Polskich realiach sprawdzają się bardzo dobrze. Tanie w eksploatacji, proste w kalibracji i odporne na nasz syfiasty gaz.

Sekwencyjna instalacja gazowanie nie niszczy już tak silnika jak stare instalacje na zwężkę gdzie wedle uznania można było pokrętłem regulować dawkę gazu i szlag trafiał gniazda zaworowe i nie tylko.
Faktem jest, że o dobrego gazownika u nas cięzko. Może nie ciężko ale większości nie chce się zwyczajnie robić i idą po najniższej linii oporu.
Sam niestety w e38 miałem przeboje z LPG przez pół roku i koniec końców wymieniłem praktycznie wszystkie podzespoły na nowe.

Rzędowe 6 BMW są akurat bardzo proste do zagazowania i mało wymagające jak chodzi o podzespoły instalacji. Spokojnie dają radę na tanich valtekach do tego zwykły reduktor AC R01 i jedzie to nieźle.

galakty napisał(a):Ciśnieniem sprężania (góra silnika) oraz próbą olejową (dół silnika).

Tylko, który sprzedający się na to zgodzi i jaki ma to sens w starym e46?
Sprawdź czy trzyma temperaturę wchodząc w ukryte funkcje zegarów ( 2 minuty roboty a instrukcji w google multum ) bo wskazówka temperatury nie zawsze jest miarodajna ;) sprawdź czy nie dmucha za
bardzo spod korka oleju i z grubsza powinno być ok.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

01 Lis 2017, 09:38

kirin88 napisał(a):Tylko, który sprzedający się na to zgodzi i jaki ma to sens w starym e46?


Oczywiście, że nie zgodzi, ale pytał, to mu odpowiedziałem. Wbrew pozorom sens to ma bardzo duży, bo daje pogląd jako taki o kondycji silnika. Jak na 5 garach masz 13 barów, a na szóstym 10, to już wiesz, że coś się dzieje.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8839
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Lis 2017, 15:01

[link do oferty na Olx wygasł]

Co sądzicie? Jutro będę oglądał tą e46 ale w międzyczasie na grupie znalazłem taką mazde - wystawiona jest za 8tys (dałem stare ogłoszenie żeby nie przeklejać każdego ze zdjęć osobna). Dziwne, że tak długo wisi. Coś niepokojącego w ogłoszeniu widać?
pykpyk
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 02 01 2011
Auto: Nie mam

01 Lis 2017, 15:19

Pewnie wyłazi rdza, zdjęcia zrobione tak żeby nie było tego widać. :wink:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

01 Lis 2017, 16:30

Jak nie przeszkadza Ci zgnite zawieszenie i poprawki lakiernicze co pół roku, no max co roku to można się interesować
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4