Miły kolego - te silniki niestety tak mają, że dymią. Mam taki silnik w Peu 307 i jest dokładnie to samo: cieknie ropa przy wtryskiwaczach (do wymiany miedziane podkładki wewnatrz gniazd wtryskiwaczy), może przeciekać odma, która jest wadą tego silnika, może przeciekać przepustnica. Dodam, że u mnie wszelkie parametry pracy są idealne, samochód pali po mieście ok. 4,5 litra, a silnik mimo wszystko dymi i nie jest to wina wtryskiwaczy. Jeżeli chcesz sobie wtryskiwacze poczyścić wlewając do paliwa 250 ml jakiegos płynu na bazie nafty, to raczej nie licz na spektakularne efekty. Dobre czyszczenie, o ile w ogóle potrzebne powinno wyglądać tak:
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Następnie do paliwa leje się już zawsze półsyntetyczny czerwony olej do dwusuwów o specyfikacji ISO L-EGC, API TC, JASO FC w ilości 250 ml na 60 litrtów paliwa - ten dodatek stale smaruje i utrzymuje w czystości cały układ wtryskowy. Moim zdaniem u ciebie jednak wtryskiwacze są OK, wbrew pozorom nie stają one z dnia na dzień, a na pewno juz nie wszystkie na raz.