Witam,
Taka mała podpowiedź :
Niestety nie z własnego doświadczenia :
- automaty BMW są raczej dobre i trwałe,
- korozja w tym modelu, w 10-letnim samochodzie, prawidłowo użytkowanym samochodzie, powinna być najwyżej marginalna
- silnik pewnie spokojnie wytrzyma pół miliona kilometrów, pytanie tylko kto i co i kiedy już wcześniej (przy obecnym przebiegu) przy nim zrobił.
Warto (co jest niestety trudne) znaleźć oryginalny, fabryczny egzemplarz. Bez udziwnień i zmian.
Osobiście mogę polecić modele po liftigu (wrzesień 2000) są lekko poprawione i nieco lepiej (młodziej) wyglądają.
I znaleźć też normalnego człowieka, który wie jaki samochód sprzedaje, co przy nim zrobił i kiedy, a także potrafi odpowiedzieć na Twoje pytania jako kupującego.
Jeżeli podczas jazdy samochód jest cichy i mocny (silnik, zawieszenie) to już dobry znak, ale w przypadku 530d, dobrze podpiąc auto pod komputer i tam zobaczyć "co słychać"
Powodzenia !
Pozdrawiam użytkowników BMW