Brak chłodzenia - Opel Astra F

03 Kwi 2017, 20:46

Witam mam opla astra f mianowicie jak zapale silnik jest ok problem polega na tym ze po jakimś czasie gdy się zagrzeje wogóle nie chce isc na gazie i mi gasnie a po chwili to samo na benzynie.Jak auto postoji i sie schlodzi jest znow ok az do ponownego zagrzania co moze byc przyczyną ?Dodam ze jesli silnik jest gorący i odkręcę korek od plynu chlodzącego nie ma tam zadnego Cisnienia tylko delikatnie zasyczy .
dziadeczek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 23 11 2013
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: opel astra f
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

03 Kwi 2017, 21:16

Jak jest ze wskazówką od temperatury, jakie wartości pokazuje? Silnik się przegrzewa?

Czy ilość płynu chłodzącego jest w zbiorniczku na odpowiednim poziomie?
Czy olej ma normalny kolor i nie ubywa go w szybkim tempie?

Na gorącym silniku nie powinno się odkręcać tego korka i mam nadzieję że masz świadomość czym to może grozić...
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6841
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Kwi 2017, 07:38

Wskazowka temperatury pokazuje 94 stopnie.
Silnik sie nie przegrzewa.
Ilosc płynu w zbiorniczku jest na odpowiednim poziomie.
Olej ma normalny kolor i nie ubywa go szybko.
Wiem że nie powinno sie odkrecac korka jak silnik jest gorący ale zbiornik byl zimny i dlatego odkręciłem bo zawsze jest więcej niż ciepły
dziadeczek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 23 11 2013
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: opel astra f
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

04 Kwi 2017, 09:02

Jak się rozgrzeje i nie ma siły jechać to na wolnych obrotach na benzynie pracuje normalnie? Dodając gazu wkręca się na obroty czy też nie ma siły tak jak podczas jazdy?

Filtr powietrza, filtr paliwa. świece, kable WN sprawdzone?

Trochę źle napisałeś temat bo chłodzenie masz w normie z tego co piszesz a samochód staje się mułowaty jak się rozgrzeje. Do sprawdzenia moim zdaniem drożność odmy, drożność układu wydechowego w tym katalizatora, tu problemem głównym może być też luz zaworowy nie wiem czy to miałeś kiedyś kontrolowane i sprawdzane?

Może być też mapa benzyny i LPG warto to sprawdzić podłączając auto pod kompa od gazu, ale w tym przypadku raczej to nie to.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6841
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

05 Kwi 2017, 06:54

Pojadę na sprawdzenie zaworu później napisze czy pomogło
dziadeczek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 23 11 2013
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: opel astra f
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

05 Kwi 2017, 06:57

Pojawił sie drugi problem stałem na odpalonym silniku mialem na Gazie temperatura silnika pokazywała 93 stopnie po chwili podniosła się na 96,97 stopni i właczył sie wentylator za moment temperatura spadła na 93 a pochwili znow wzrosła i znow zalaczył sie wentylator dodaje ze stałem w miejscu i tak co troche co moze byc problemem z góry Dziekuje za pomoc
dziadeczek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 23 11 2013
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: opel astra f
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    MORPHOZ - łączność i sztuczna inteligencja
    Na kierowcę i pasażerów Renault MORPHOZ czeka komfortowe i przestronne wnętrze LIVINGSPACE, przypominające prawdziwy salon. Siedząc wygodnie, każdy w swoim fotelu, kierowca i pasażerowie są dopieszczani przez sztuczną ...
    Fabryka opon Michelin w Olsztynie
    Fabryka opon w Olsztynie jest jednym z największych zakładów produkcyjnych Michelin na świecie. Michelin Polska SA zatrudnia ponad 4 tysiące osób i jest największym pracodawcą na Warmii i Mazurach (zleca też prace wielu lokalnym ...

  • 05 Kwi 2017, 08:20

    Wg mnie jest wszystko ok. Stałeś, więc płyn w chłodnicy się nagrzewał, bo nie miało go co chłodzić. Podczas jazdy płyn w chłodnicy jest chłodzony powietrzem przelatującym przez chłodnicę. A jak stałeś, to temp. wzrosła, włączył się wentylator, schłodził płyn i się wyłączył. Normalne działanie wentylatora.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 17919
    Zdjęcia: 1188
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000