Brak reakcji po przekręceniu kluczyka [AudiA4B6]

Brak reakcji po przekręceniu kluczyka [AudiA4B6]

03 Gru 2013, 14:56

Witam, mam audi A4b6 1.9tdi z końca 2003r. Dzisiaj przed wyjazdem wypadł mi kluczyk na podłogę, zaraz po tym poszedłem do samochodu, przekręciłem kluczyk, wyskoczyła kontrolka czerwona z trójkątem (najwyraźniej płyn hamulcowy) oraz 3 sygnały. Żadnej reakcji ze strony silnika nie było. Chciałem sprawdzić drugi kluczyk ale wystąpił ten sam problem. Wieczorem doleje płynu hamulcowego, bo jest go za mało, ale dziwi mnie, że silnik mimo to nie ruszył.


Edit. Dolałem płyn, i zauważylem, że nie nie pokazuje mi czasu ani przebiegu, chciałem włączyć radio też żadnej reakcji, to podłączyłem prostownik pod akumulator i po chwili sie pojawiły, przekręciłem kluczyk to już odezwal się silnik ;] Jakimś cudem rozładowal się akumulator, ale nie wiem jak.
xvkowalxv
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 03 Gru 2013, 14:48
Auto: Audi A4 B6

Re: Brak reakcji po przekręceniu kluczyka [AudiA4B6]

08 Gru 2013, 08:20

Miałem kiedyś podobny problem. Przez jedną noc rozładował się całkowicie akumulator. Problemem okazało się radyjko (nie było to oryginalne Audi) w którym został na noc panel na którym wyświetlała się tylko godzina :(
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4463
Zdjęcia: 10603
Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Brak reakcji po przekręceniu kluczyka [AudiA4B6]

08 Gru 2013, 12:40

Coś pobiera za dużo prądu z aku przy wyłączonym silniku. Jak się znasz na elektryce, to możesz pomierzyć ten prąd i poszukać co powoduje rozładowanie aku. A jak nie bardzo, to trzeba oddać auto do elektryka, kóry ma obeznaną elektrykę tego modelu Audi. O co chodzi - jeden bezpiecznik może być odpowiedzialny za np. przekaźnik, który zasila kilka urządzeń, które będzie trzeba poodłaczać. A to już trzeba znać schemat, żeby nic w elektrycie nie spieprzyć.
Warto też sprawdzić gęstość elektrolitu ( można we własnym zakresie - areometr kosztuje parę złotych ) i kondycję aku, ale to już u elektryka lub tam, gdzie sprzedają akumulatory, bo może to być poprostu wina samego aku, który już się napracował.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14464
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Verva Street Racing 2016 Verva Street Racing 2016
    W miniony weekend odbyło się jedno z największych wydarzeń motoryzacyjnych w Polsce. Festiwal Verva Street Racing 2016 zgromadził tysiące miłośników motoryzacji, dla których organizator przygotował wiele atrakcji. ...
    Jak jeżdżąc skracamy sobie drogę - jazda na skróty Jak jeżdżąc skracamy sobie drogę - jazda na skróty
    Jazda wyznaczonym torem wydaje się kierowcom jedną z oczywistych zasad ruchu drogowego. Tymczasem wielokrotnie można zaobserwować niebezpieczne zjeżdżanie samochodów na sąsiedni pas ruchu, zwłaszcza na zakrętach.

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Subaru Impreza STI
      Jaguar