Brak umowy a wyrejestrowanie

Brak umowy a wyrejestrowanie

07 Paź 2008, 07:53

Witam!
Mam problem, nie znam się na przepisach i dlatego proszę o pomoc.
Sprzedałem motor, sprzedaż odbyła się przez mojego brata. Umowę kupna sprzedaży podpisałem osobiście. Brat zabrał 2 egzemplarze umów żeby gość który kupił motor uzupełnił resztę. Miał mi dostarczyć 1 egzemplarz gdy się podpisze i uzupełni swoje dane osobowe. Skończyło się na tym że mija już 6 miesięcy a umowy nie widać. Zero oddzewu ze strony mojego brata, nie wiem jak to teraz odkręcić, gość nie kwapi się żeby spisać tą umowę od nowa. Pomóżcie proszę, w tym miesiącu kończy się ubezpieczenie oc, a z tego co się orientuję nie mogę go wypowiedzieć bez umowy. Gość podobno zarejestrował motor, później słyszałem że miał jakiś wypadek(wjechał do rowu). Jednym słowem - masakra, z rodziną wychodzi się dobrze tylko na zdjęciu.

Z góry dzięki za odpowiedź!
Pozdrawiam!
dapimp91
Nowicjusz

Re: Brak umowy a wyrejestrowanie

07 Paź 2008, 14:33

Jak nie masz umowy, to UK nie wyrejestruje Ci motoru, bo nie masz żadnego potwierdzenia, że go sprzedałeś i mogą np. pomyśleć, że chcesz jeździć autem bez ubezpieczenia
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

Re: Brak umowy a wyrejestrowanie

08 Paź 2008, 13:14

Tak to jest...Jedynym wyjściem z sytuacji jest albo pogonić brata,albo poprosić tego,co kupił ten motor o zrobienie kopii umowy.Jeżeli ani to,ani to nie będzie skutkowało,to pozostaje ci chyba policja...Brat nie ma prawa zatrzymywać twoich jakichkolwiek dokumentów.