Brak zielonego pojęcia

brak zielonego pojęcia

12 Kwi 2010, 22:13

Witam,

Piszę tutaj z bardzo gorącą prośbą o poradę, pewnie takich postów jak mój było wiele, kilka przeczytałam, ale nie potrafię znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie.
Chodzi o to, że jestem świeżo upieczonym kierowcą i szukam jakiegoś niedrogiego auta (jestem studentką także to też proszę brać pod uwagę ;p nie mam za dużo pieniędzy, zarówno na kupno jak na utrzymanie ;p )
chodzi mi właśnie o coś ekonomicznego sprawdzającego się w mieście.
I bardzo proszę o pisanie jak najprościej, i nie rzucać skomplikowanymi nazwami, gdyż tak jak wspomniałam w temacie, nie mam zielonego pojęcia o samochodach, wiem że tym samym umacniam stereotyp kobiety za "kółkiem", ale nic na to nie poradzę, może z czasem się czegoś nauczę...

z góry dziękuję za wszelkie porady i informacje

PS. cena jaką chciałabym przeznaczyć na kupno to koszt do 5000zł wiem, że to nie dużo, ale biorąc pod uwagę, że 3 lata robiłam prawo jazdy i pomimo mojego zamiłowania do jeżdżenia przyznaję nie jestem w tym najlepsza (uważam, że praktyka czyni mistrza) dlatego nie chciałabym wydać zbyt wiele pieniędzy na mój pierwszy samochód, żeby później nie rozpaczać, że gdzieś zahaczyłam, ubiłam itp.
nelly88nelly
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice

Re: Brak zielonego pojęcia

13 Kwi 2010, 05:18

Moim zdaniem Fiacik Seicento będzie najlepszy,tylko i wyłącznie z silnikiem 1100.
np [link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 8
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: brak zielonego pojęcia

13 Kwi 2010, 07:23