Bus do 40 tys.zł

Bus do 40 tys.zł

24 Maj 2011, 07:16

Witam!
Otóż potrzebuję busa do sklepu .Cena do 40 tys.zł.Rocznik od 2005.Moc od 120km w zwyż.Rocznie robię 50-60 tys.km.
Spalanie do 10-12 litrów.Musi mieć homologację.3 osobowy ze scianą grodzącą od paki.
Doradźcie proszę mi koledzy jakiego busa najlepiej kupić co do moich wymagań?
Ostatnio edytowany przez KINROAD93, 24 Maj 2011, 08:04, edytowano w sumie 1 raz
KINROAD93
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 01 Sty 2010, 04:27
Miejscowość: nieiwem

Re: Bus do 40 tys.zł

24 Maj 2011, 07:25

Fiata Ducato, jak chcesz nim w miare malo jezdzic, poszukac cos od 1-szego wlasciciela z w miare niskim przebiegiem. Jak duzo jezdzic to chyba Sprinetra najlepiej, ale tutaj na rocznik 2005 nie ma co liczyc majac 40k zl.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: Bus do 40 tys.zł

24 Maj 2011, 08:34

tak jak napisal Czimi jechalem jumperem na autolawecie 3.0 160KM skrzynia 6 i bardzo mile mnie ten samochodzik zaskoczyl byly 2 mankamenty ciagle swiecaca kontrolka silnika i wlacznik klimy ktory sie zalaczal i wylaczal kiedy chcial moim zdaniem sprinter jest bardziej dlugowieczny i miedzy innymi przez to drozszy
Ostatnio edytowany przez Nanek, 24 Maj 2011, 10:33, edytowano w sumie 1 raz
Nanek
Początkujący
 
Posty: 231
Rejestracja: 07 Mar 2011, 21:17
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

Re: Bus do 40 tys.zł

24 Maj 2011, 09:12

Nanek napisał(a):tak jak napisal Czimi jechalem jumperem na autolawecie 3.0 160KM skrzynia 6 i bardzo mile mnie ten samochodzik zaskoczyl byly 2 mankamenty ciagle sciecace kontrolka i wlacznik klimy ktory sie zalaczal i wylaczal kiedy chcial moim zdaniem sprinter jest bardziej dlugowieczny i miedzy innymi przez to drozszy

Nie zapomnij o niekończącej i napewno przegranej na koniec się walce w Sprinterze z korozją.
Zobacz lepiej na T4, T5 transportera;)nie gnije i mechanicznie fajne auto.

Pozdro.
Pozdrawiam.
przemo.d
Początkujący
 
Posty: 56
Rejestracja: 12 Sty 2011, 17:56
Miejscowość: Polska

Re: Bus do 40 tys.zł

24 Maj 2011, 09:19

T4 też gnije, co jest w jego mechanice fajnego? może mi awaryjność to przesłania ale nic takiego nie dostrzegam.
Ogólnie T4 nikomu nie polecam. Lepiej zabezpieczyć sobie samochód samodzielnie przed korozją i mieć spokój niż zmagać się z plagą mniejszy lub większych usterek i zostawianiem w serwisach po pare tys. zł(choć teraz pewnie można to robić taniej poza ASO a i zamienników znacznie więcej niż w latach 90tych).
Oczywiście nie każdy T4 psuje się na potęgę bo user stasiowski121 z tego co wiem jest ze swojego zadowolony.
Ja bym się zdecydował na Mastera trwały, tani w eksploatacji, oszczędny i nie ma problemu z korozją.[/b]
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Bus do 40 tys.zł

24 Maj 2011, 10:28

Opel Vivaro / Renault Trafic? Coś się dostanie. Fakt że 1.9 ma tylko 100 koni a 2.5 trzeba trochę szukać ale za to ma 140km ;)

[link wygasł]
[link wygasł]

A te z przymrużeniem oka ;)
[link wygasł]
[link wygasł]
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V
Jest: '97 Fiat 126p, '06 Laguna IIphII 2.0dCi, '06 Vel Satis 2.0T, '06 Octavia I 1.6b/g
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 404
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 26 Wrz 2010, 12:55
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 150KM bez FAP
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kupuję samochód - gdzie rozglądać się za autami? Kupuję samochód - gdzie rozglądać się za autami?
    Zastanawiasz się nad zakupem samochodu? Na pewno jest to dość stresująca chwila, patrząc szczególnie na fakt, iż nowości nie brakuje. Im więcej posiadamy pieniędzy, tym większy zakres możliwości mamy do wyboru. Niezależnie ...
    Volvo V90 Cross Country w zimie Volvo V90 Cross Country w zimie
    Volvo V90 Cross Country powstał, by stawić czoło trudnym warunkom drogowym i pokonywać oblodzone i zaśnieżone szosy. Do tego miał być duży i komfortowy. Trzeba przyznać, że udał im się ten zabieg! Sami Szwedzi przyznają, ...

  • Re: Bus do 40 tys.zł

    24 Maj 2011, 10:32

    przemo.d napisał(a):Nie zapomnij o niekończącej i napewno przegranej na koniec się walce w Sprinterze z korozją.


    jak to sie mowi jak dbasz tak masz :) pierwsze sprintery mialy spory problem z ruda po lifcie podobno juz mniejszy ale to i tak zalezy od konkretnego egzemplarza
    Ostatnio edytowany przez Nanek, 24 Maj 2011, 13:03, edytowano w sumie 1 raz
    Nanek
    Początkujący
     
    Posty: 231
    Rejestracja: 07 Mar 2011, 21:17
    Miejscowość: z kątowni ;)
    Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

    Re: Bus do 40 tys.zł

    24 Maj 2011, 12:58

    Nanek ja tego nie napisałem ;)
    Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V
    Jest: '97 Fiat 126p, '06 Laguna IIphII 2.0dCi, '06 Vel Satis 2.0T, '06 Octavia I 1.6b/g
    Roadkiller
    Aktywny
     
    Posty: 404
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 26 Wrz 2010, 12:55
    Miejscowość: GCH
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Laguna IIphII
    Silnik: 2.0dCi 150KM bez FAP
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2006

    Re: Bus do 40 tys.zł

    24 Maj 2011, 13:04

    ok juz poprawilem :)
    Nanek
    Początkujący
     
    Posty: 231
    Rejestracja: 07 Mar 2011, 21:17
    Miejscowość: z kątowni ;)
    Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

    Re: Bus do 40 tys.zł

    24 Maj 2011, 14:43

    I owszem jestem ze swojego bardzo zadowolony. Ale ja kupowałem swój już kilka lat temu. A teraz kupić niebity i nieskręcony, w miarę zdrowy egzemplarz graniczy z cudem. T4, które nie było bite, zarysowane, i przede wszystkim nie pływało jakoś nadzwyczajnie nie będzie gniło. Tylko tak jak wspominam, trzeba kupić zdrowy samochód. Mój niestety dwa razy dość dobrze pływał i w sezonach jesień - zima - wiosna często całymi tygodniami stoi pod chmurką, dlatego miałem ogniska na prawym progu, tylnym nadkolu. Usunięcie kosztowało mnie całe 200 zł.
    Za 40 tyś kupisz ładną Caravelkę z końca produkcji, polecam motory AXG i AHY - bez PD i innych tego typu kosztownych upiększaczy nowych diesli. Trwałe, dynamiczne oszczędne i niezawodne - ostatnie prawdziwe diesle VW. Później w T5 to już wszystko na PD jest, więc i jakość paliwa musi być odpowiednia, i koła dwumasowe też mają wszystkie silniki. Ponadto silniki 1.9 TDI z T5 miały wadliwe panewki, nie pamiętam tylko jakie symbole miały te silniki.
    Za 40 tyś możesz rozglądać się za T5 - jeśli tankujesz dobre paliwa, dbasz o samochód i nie straszne Ci 2 tyś na wymianę dwumasy to będziesz zadowolony. Lub jeśli wolisz T4 to możesz szukać wypasionej Caravelki z końca produkcji z motorem 150 KM.

    Master rzeczywiście będzie większy, młodszy. Ale wyposażenie w porównaniu nawet z T4 wypada znacznie gorzej.
    stasiowski121
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2202
    Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
    Miejscowość: Podkarpacie
    Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
    Silnik: 2.5 TDI AXG
    Paliwo: Diesel
    Typ: Van
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    Re: Bus do 40 tys.zł

    25 Maj 2011, 09:11

    Niestety nie znalazłem Caravelle fajnych tych 3 osobowych bo teraz jest przecież przepis [...] jakiś chodzi w nim o to chyba ze max 3 osobowy busik moze byc .
    Macie tutaj ten przepis http://biznes.interia.pl/news/odliczani ... ow,1607843
    KINROAD93
    Nowicjusz
     
    Posty: 25
    Rejestracja: 01 Sty 2010, 04:27
    Miejscowość: nieiwem

    Re: Bus do 40 tys.zł

    25 Maj 2011, 09:40

    1) pojazdów samochodowych mających jeden rząd siedzeń, który oddzielony jest od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą przegrodą, klasyfikowanych na podstawie przepisów prawa o ruchu drogowym do podrodzaju: wielozadaniowy, van;

    O to chodzi? Mysle ze wiekszosc stacji diagnostycznych, na busa ktory nie bedzie odzielony da ci papier ze spelnia te wymogi, podejdz i sie zapytaj.
    Czimi
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2099
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: W210 220 CDI

    Re: Bus do 40 tys.zł

    25 Maj 2011, 14:15

    KINROAD93 napisał(a):Caravelle


    Caravelle to tak jak Vito V-Klasse dobrze wypasione "osobówki", prawdziwej caravelki nie znajdziesz tylko z trzema siedzeniami (zazwyczaj 6,7 osobowe wersje zdazaja sie tez 8 ) nikt raczej by nie przerabial takiego samochodu na dostawczaka bo za sporo mniejsze pieniadze mialby to co by chcial z tego samoego ruku z tym samym motorem
    Nanek
    Początkujący
     
    Posty: 231
    Rejestracja: 07 Mar 2011, 21:17
    Miejscowość: z kątowni ;)
    Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

    Re: Bus do 40 tys.zł

    26 Maj 2011, 15:23

    A co myślicie o Fiacie Ducato 2.3 multijet 120km produkowany od roku 2007 bo on ma silnik od iveco.
    KINROAD93
    Nowicjusz
     
    Posty: 25
    Rejestracja: 01 Sty 2010, 04:27
    Miejscowość: nieiwem

    Re: Bus do 40 tys.zł

    26 Maj 2011, 18:26

    Iveco to Fiat.
    Czimi
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2099
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: W210 220 CDI
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      GTP Light