Calibra - trzęsie, gaśnie na wolnych obrotach

Calibra - trzęsie, gaśnie na wolnych obrotach

25 Wrz 2010, 15:28

Witam was.

Niestety mam problem z moją Cali.

Od pewnego czasu na postoju ( w korku, na światłach ) samochodem lekko trzęsło, po chwili bardzo tak że wszystko w środku latało. Myślałem że to prze z złą mieszankę LPG, lecz to nie to.

trzęsie na wolnych obrotach ( gaśnie jak nie dodam gazu ).

Poprostu trzęsie na wolnych obrotach, jak nie dodam gazu żeby bylo slychac prace silnika (minimum 1,2tys obrotów) to silnik gaśnie.

Ostatnio zjeżdżałem z obwodnicy ( prędkość 160km/h) , wciskam sprzęgło(obroty spadają) a tu samochodem trzęsie i prawie gaśnie.

Nie wiem kompletnie co to może być.

Jestem w tym zielony.

Dodatkowo obroty często się zwieszają ( np. wciskam sprzęgło , włączam luz, hamuję a tu na obrotomierzu 4tys. obrotów - silnik warczy, dopiero muszę wrzucić np.4bieg żeby obroty spadły. Może to coś pomoże w celu ustalenia usterki.

Już nie mam sił do tego samochodu..

Dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku.

Na benzynie i na gazie.

Bardzo was proszę o pomoc.
seromontis55
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

Re: Calibra - trzęsie, gaśnie na wolnych obrotach

09 Paź 2010, 11:09

Sprawdź szczelność układu dolotowego.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Fundacja Audi dla Środowiska wyróżniona przez ONZ Fundacja Audi dla Środowiska wyróżniona przez ONZ
    Centrum Ekologii "Pracownia Natura" w Breitengüßbach zyskało międzynarodowe uznanie. W imieniu Agencji ONZ ds. dziesięcioletniego Ekologicznego Planu Strategicznego, Melanie Huml, bawarska Sekretarz Stanu ds. Środowiska, ...
    [D] Audi A4 B8 1,8TFSI / BMW e90 320i / Mercedes C 180K w204 [D] Audi A4 B8 1,8TFSI / BMW e90 320i / Mercedes C 180K w204