CC czy tico?

CC czy tico?

04 Sie 2006, 19:25

Witam.Chciałbym poprosić o radę gdyż mam zamiar się zaopatrzyć w samochód i raczej jestem zdecydowany na małolitrażowy miejski egzemplarz.Po krótkim rozeznaniu w modelach dostępnych na rynku chciałbym dowiedzieć się co sądzą o 2 wymienionych w tytule autach osoby które mają jakieś doświadczenie związane z obsługą lub też które podzielą się swoimi opiniami na temat w.w. aut. Z góry dziekuję za pomoc.
P.S. Auto będzie eksploatowane w Krakowie i będę(mam nadzieję:) )nim dojeżdżał na uczelnie jakieś 5 km.
zakhar
 
0

CC czy tico?

04 Sie 2006, 19:26

Zapomniałem dodać iż chce na zakup wydać ok. 3,5 tys max.Pozdrawiam
zakhar
 
0

04 Sie 2006, 19:32

Miałem kiedyś CC700 i byłem z niego zadowolomy bo mało palił ale niestety troche to słaby silnik jak na takie autko, Tico jest bardziej dynamiczne bo to 800ccm, a pali podobnie. Jeżeli chodzi o części to chyba bardziej dostępne są do CC...
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4463
Zdjęcia: 10603
Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

04 Sie 2006, 20:52

ja też polecam TICO ponieważ ma 5 drzwi a to jego najwiękrza zaleta.
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 755
Rejestracja: 23 Kwi 2006, 19:59
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam
0

05 Sie 2006, 15:58

A czy dostanę w takiej cenie-do 3,5 tys.- auto które nie stanie się skarbonką bez dna; czy kupię w takiej cenie tico i gdzie szukać?
Gość
 
0

06 Sie 2006, 21:09

Anonymous napisał(a):A czy dostanę w takiej cenie-do 3,5 tys.- auto które nie stanie się skarbonką bez dna; czy kupię w takiej cenie tico i gdzie szukać?
Jeżeli jeszcze nie wiesz to powiem tak: każde auto to skarbonka często bez dna ;) ale na poważnie myślę że jak dobrze poszukasz to może coś takiego w takiej cenie znajdziesz chociaż bedzie cięzko...
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4463
Zdjęcia: 10603
Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nissan GT-R 2013 Nissan GT-R 2013
    Dzięki wyższym osiągom, jeszcze lepszej stabilności jazdy przy wysokich prędkościach oraz lepszej kontroli prowadzenia, model GT-R z 2013 roku wyznacza nowe standardy dla samochodów wyczynowych. Najnowszy GT-R, zainspirowany ...
    Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze
    Stan płynu hamulcowego nie jest badany w czasie obowiązkowych przeglądów przez Stacje Kontroli Pojazdów, ale doświadczenia mechaników jasno pokazują, że po polskich drogach porusza się wiele aut, w których ...

  • 07 Sie 2006, 10:26

    ArteK napisał(a):Miałem kiedyś CC700 i byłem z niego zadowolomy bo mało palił ale niestety troche to słaby silnik jak na takie autko, Tico jest bardziej dynamiczne bo to 800ccm, a pali podobnie.


    Według mnie czy 700 czy 800 to i tak słabe silniki i nie ma między nimi za wielkiej różnicy jeśli chodzi o dynamikę :wink:

    Ale wracając do tematu to faktycznie dużym plusem Tico jest właśnie 5-cio drzwiowe nadwozie.

    Pozdrawiam.
    arek_89
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 903
    Rejestracja: 17 Maj 2006, 19:51
    Miejscowość: Małopolska
    0

    07 Sie 2006, 22:10

    arek_89 napisał(a):Według mnie czy 700 czy 800 to i tak słabe silniki i nie ma między nimi za wielkiej różnicy jeśli chodzi o dynamikę :wink:

    Ale wracając do tematu to faktycznie dużym plusem Tico jest właśnie 5-cio drzwiowe nadwozie.
    Racja, ale weź jeszcze pod uwagę to że skrzynia w Tico jest 5-biegowa a w CC700 tylko czwórka.
    Pozdrawiam,
    Artek
    ArteK
    Forum Samochodowe
     
    Posty: 4463
    Zdjęcia: 10603
    Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 12 12 1996
    Przebieg/rok: 23tys. km
    Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
    Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008
    0

    08 Sie 2006, 09:55

    ArteK napisał(a):Racja, ale weź jeszcze pod uwagę to że skrzynia w Tico jest 5-biegowa a w CC700 tylko czwórka.


    Lepsze bedzie Tico, ale troszke droższe.Za to jakosc wykonania obu autek nie jest na wysokim poziomie :roll:
    Ale jak by to miał być CC Sporting to wybrał bym jego :lol:
    Pozdrawiam.
    arek_89
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 903
    Rejestracja: 17 Maj 2006, 19:51
    Miejscowość: Małopolska
    0

    08 Sie 2006, 12:23

    A czy kwota 3,5 tys wystarczy mi na zakup tico czy raczej odłożyć chęci i pieniądze i dalej zbierać?Czy w tej cenie można dostać w miarę dobry egzemplarz czy raczej to kwestia szczęścia?
    Gość
     
    0

    08 Sie 2006, 15:00

    Według mnie jak chcesz coś oszczednego i nie przeszkadza Ci 2-drzwiowe nadwozie to CC. Chyba, że masz mozliwosc to zbieraj dalej pieniadze i wtedy wiadomo kupisz cos lepszego i ciekawszego :wink: .
    Pozdrawiam.
    arek_89
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 903
    Rejestracja: 17 Maj 2006, 19:51
    Miejscowość: Małopolska
    0

    Zawsze gdy wybierasz miedzy 3 i 4 cyl albo miedzy koreanskim

    09 Sie 2006, 10:41

    W klasie mini- wybierz koreanczyka,bo to jest najwyzej przestarzaly model japca wsrod najmniejszych i najtanszych!Przynajmniej jakosc wykonania jest dobra a silnik 3 cyl jest zawsze lepszy niz 2-czy 4 cyl ( z racji wywazenia walu)!
    Oczywiscie w takiej klasie masz prymitywne zawieszenie tylu- czyli sztywna lage - jak w starszych ludowcach - pusta puche - ale za takie pieniadze nie mozna oczekiwac wiecej- bo w wyzszej klasie jest tak samo ( nowy tico kosztowal okolo 25 tys zl).Mial go moj Ojciec.Takie malce wcale nie sa oszczedne,gdyz by to jechalo trzeba jechac na wysokich obrotach!
    Oczywiscie za kwote 1000$ nie ma mowy o zakupie czegos nie zdezelowanego zupelnie!Nie wiem,co to jest CC,ale ten przynajmniej jest dosc dlugi- wiec nie bedzie skakal jak kaczka po drodze!

    Rygel
    Rygel
     
    0

    09 Sie 2006, 13:21

    CC-cinquecento
    Gość
     
    0

    14 Sie 2006, 22:09

    Witam

    Ja mam podobny dylemat jak kolega zakładający temat. Tzn już prawie jestem zdecydowany na Tico, waham się tylko z powodu blacharki. Ponoć w Tico blache zżera rdza szybciej bo nie jest ocynkowana itp. Może ktoś potwierzić czy to prawda??
    westham
    Nowicjusz
     
    Posty: 1
    Rejestracja: 14 Sie 2006, 22:05
    1

    15 Sie 2006, 13:45

    westham napisał(a):Ponoć w Tico blache zżera rdza szybciej bo nie jest ocynkowana itp. Może ktoś potwierzić czy to prawda??
    Witam,
    Generalnie to jest prawda ;) Tico ma słabsza blachę ale jeżeli bys znalazł egzemplaż dobrze zabezpieczony (podwozie) to nie jest powiedziane wtedy że rdza ci go szybciej zje niż CC. W naszych warunkach trzeba o to zadbać tym bardziej że nowe auta tego typu przeważnie nie są odpowiednio zabezpieczone ze względu na koszty...
    Pozdrawiam,
    Artek
    ArteK
    Forum Samochodowe
     
    Posty: 4463
    Zdjęcia: 10603
    Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 12 12 1996
    Przebieg/rok: 23tys. km
    Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
    Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008
    0
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda