Centralny skoda fabia 1.9 tdi- problem z otwieraniem

Centralny skoda fabia 1.9 tdi- problem z otwieraniem

19 Maj 2015, 13:00

Witam,
problem jest następujący auto rocznik 2002 jak w temacie, ma fabryczny autoalarm. Na pilocie są dwa przyciski. 1- rygluje zamek centralny 2- rygluje zamek centralny załączając autoalarm. Po wciśnięciu 2 dodatkowo w środku na kokpicie oraz przy drzwiach zapala się dioda czerwona i pulsuje.
Obecnie pilot nie reaguje (ma nową baterię). Drzwi otwieram od strony kierowcy wyłącznie z kluczyka ale otwierają się tylko te drzwi. Żeby otworzyć pozostałe muszę wejść do auta przekręcić stacyjkę i wcisnąć przycisk na drzwiach otwierający(bądź ryglujący) wszystkie drzwi.
Zamykam również kluczykiem od strony kierowcy. Ryglują się wtedy wszystkie drzwi a dioda stale pali się na czerwono (zamiast pulsować).
Dodam że dioda po otwarciu auta i odpaleniu silnika pali się stale na czerwono.
Poradźcie co zrobić bo nie wiem co jest uszkodzone?
Sam pilot, centralny zamek czy też autoalarm?
Jak to sprawdzić w warunkach "garażowo -domowych"?
szwagyer
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 12 Maj 2015, 18:49
Prawo jazdy od: 20 06 2006
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: skoda fabia
Silnik: 1.9 TDI 101KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Centralny skoda fabia 1.9 tdi- problem z otwieraniem

19 Maj 2015, 17:55

przy wymianie baterii rozkodował się kluczyk i trzeba go znów zaprogramować
Procedury kodowania trzeba szukać no forum Skody (VAGa)
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14211
Zdjęcia: 113
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Land Cruiser V8 4.5 D-4D Powerboost Land Cruiser V8 4.5 D-4D Powerboost
    Land Cruiser V8 4.5 D-4D Powerboost rozwija moc 318 KM (o 46 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 740 Nm (w zakresie 1800-2800 obr./min., o 90 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Charakterystykę ...
    Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny
    Bardzo mocny, bardzo szybki i bardzo bogato wyposażony Golf GTI Clubsport debiutuje w polskich salonach. Specjalna wersja Golfa GTI nawiązuje do jubileuszowych edycji tego modelu, które Volkswagen prezentował przy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda