CEPIK vs SKP/ASO - zakres informacji o pojeździe

Ankieta

Tak, jestem na tak, to zdecydowanie dobry pomysł
0
Brak głosów
Nie, jestem na nie bo akurat handluję wrakami...
0
Brak głosów
Nie wiem
0
Brak głosów
Raczej tak
1
50%
Raczej nie
1
50%
Razem głosów : 2

CEPIK vs SKP/ASO - zakres informacji o pojeździe

11 Gru 2017, 09:29

Jak myslicie, czy prawny obowiązek sprawdzania grubości lakieru podczas badań okresowych ukrócił by wałki rynkowe związane z zatajaniem informacji o wypadkowości auta?

Czy, gdyby SKP obowiązkowo mierzyło powłokę lakieru w badanym aucie coś by się zmieniło na rynku pojazdów używanych?

Chodzi mi tez o to by takie badanie było obowiązkowe i raport z badania trafiał do CEPIKu.

Kolejna sprawa to ASO. Raporty z napraw także powinny trafiać do CEPIKu. Takie mam zdanie a Wy?
Na mojej liście ignorowanych aktualnie biwakują: fate, bonifacy
speedyrider
Początkujący
 
Posty: 162
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 20 Lis 2017, 17:08
Miejscowość: Łomianki
Prawo jazdy od: 19 07 1985
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Taczka
Paliwo: Inne
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

Re: CEPIK vs SKP/ASO - zakres informacji o pojeździe

16 Gru 2017, 21:27

Nie sprawdzi się to ani troszkę. Pod uwagę nalezy wziąść fakt, że np. były malowanie drzwi i wcale nie musąły być wgniecone z powodu kolizji czy wypadku. Mógł ktoś np. je przerysować na parkingu śrubokrętem. Mogły być też malowane bo brała je rdza i ktoś wyczyścił, zakonserwował i pomalował. Mógł też nałożyć na to szpachlę. Podobnych przykładów można wypisywać wiele.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15255
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy
    Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy – Toyota Avensis (T250) –marzec 2003. Pierwsze poduszki powietrzne (airbagi) montowano jako opcję w samochodach koncernu GM już we wczesnych latach 70. System stał się ...
    EURO NCAP: Pięć gwiazdek dla nowego Audi A3 EURO NCAP: Pięć gwiazdek dla nowego Audi A3
    Zdobywając pięć gwiazdek, Audi A3 osiągnęło najlepsze wyniki w teście zderzeniowym przeprowadzonym przez Euro NCAP. We wszystkich kategoriach łącznie, model zdobył 88 na 100 możliwych punktów. Organizacja ds. oceny ...

  •