Cieżki wybór Bmw 530d audi a6 3.0tdi chrysler 300c 3.0crd

Cieżki wybór Bmw 530d audi a6 3.0tdi chrysler 300c 3.0crd

15 Cze 2009, 13:39

Mam bardzo ciężki wybór między samochodami z opsiu! pomuszcie możę ktoś ma albo jeździł którymś z nich! Bardzo dziękuje za odpowiedzi!
Ps.znalazłem na allegro 300c 5.7hemi + lpg(sekwenscja) nieznam się na silnikach gazowych ale wobec tego mam pytanie czy lepsze będzie 5.7lpg czy 3.0crd??? dzieki za odpowiedzi!
Ostatnio edytowany przez którywybrać, 15 Cze 2009, 16:25, edytowano w sumie 1 raz
którywybrać
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 15 Cze 2009, 13:35
Miejscowość: kraków

15 Cze 2009, 13:45

Miałem takie BMW ale 525D i powiem tak bardzo dobre przyspieszenie , niezły komfort oraz nie duze spalanie miasto 9l . Moim zdaniem Audi z tym silnikiem to naprawdę super autko też zastanawiam się nad kupnem takiego moim zdaniem jest najładniejsze z tych wszystkich aut . Co do Chryslera to nie jeździłem takim , ale na pewno jak go kupisz to nie będziesz się spotykał z takim na każdym skrzyżowaniu . Tych aut nie ma tak dużo jak audi czy BMW
Firma Mar-car zajmujemy się handlem samochodami używanymi . Wiecej info priv lub gg
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 600
Rejestracja: 16 Lut 2008, 12:51
Miejscowość: Radomsko

15 Cze 2009, 14:45

ediT
którywybrać
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 15 Cze 2009, 13:35
Miejscowość: kraków

16 Cze 2009, 08:25

Dla mnie BMW i Audi stoją na jednym poziomie. Te modele są naprawde dobrze wykonane. Chrysler 300C 5.7HEMI - nie wiem jak po zagazowaniu ale seryjny silnik ma niezłego kopa.
NISMO FAN
dominik26
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 05 Cze 2009, 16:39
Miejscowość: Łowicz \ Łódzkie

16 Cze 2009, 23:43

c300 5,7 HEMI to godne polecenia silniki... w crdi ( jeżeli mam wybór na tdi lub tds) nie pakował bym się... obecnie czekam na powyższy model z tym silnikiem ze stanów ( zamówienie pod klienta ) i ponoć jest w miarę po zagazowaniu ( traci na mocy około 10%) ale co to jest przy 512KM... lecz jeżeli chodzi o diesla to wole audi lecz z silnikiem 2,7 TDI 198KM ( obecnie moja żona nim jeździ i jest super) silnik 3.0 ma zbyt duże przyłożenie ( moment obrotowy) na tą skrzynie i przy 150tys przy większości modeli potrzebny jest remont skrzyni lub jej wymiana różnica koni zależna od wersji waha się pomiędzy 30 do 15 km... zer skrzynią DSG i napędzie quattro to po prostu bomba... BMW również dobre auto bdb silnik lecz koszty utrzymania, eksploatacji i napraw są o wile wyższe od audi a i trochę wyższe od c300... moja propozycja to Audi 2,7 TDI quattro

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]
max69
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 15 Cze 2009, 20:47
Miejscowość: Turek

06 Wrz 2009, 14:42

od kiedy silnik 2.7 tdi ma 198KM i od kiedy w A6 jest montowana skrzynia DSG? Chyba lekko nie wiesz o czym mowa. W przypadku 2.7 TDI i 3.0TDI w wersji Quattro jest ta sama skrzynia, bodajrze firmy ZF ( nie pamiętam ). Brałbym wersje 3.0 TDi. około 40-50KM i 100NM róznicy robi swoje ( około ponieważ zależy od roku produkcji/wersji ). Tiptronic przy większości modeli przy 150tyś.km do wymiany? Jak już to multitronic, poza tym widziałem na oczy Toledo w 2.0 TDI DSG które przy 80tyś.km miało skrzynie wymienianą więc....
A czemu nie polecasz 3.0 crdi? przecież to silnik od mietka na common-rail, troche przestarzały ale to silnik niemiecki i dość dobry.
Ciupelek
Nowicjusz
 
Posty: 17
Rejestracja: 30 Sie 2009, 23:29
Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi A3 Sportback g-tron Audi A3 Sportback g-tron
    Audi A3 Sportback g-tron to wielki krok marki na drodze ku zrównoważonej mobilności. Kompaktowy pięciodrzwiowy samochód, który zadebiutuje pod koniec 2013 roku, do napędu wykorzystuje Audi e-gaz, paliwo ...
    Porównywarka cen i okazje w sklepach motoryzacyjnych Porównywarka cen i okazje w sklepach motoryzacyjnych
    Specjalnie dla Was przygotowaliśmy porównywarkę pod nazwą "Okazje" na której znajdziecie produkty związane z motoryzacją w najlepszych cenach. Opony, felgi, kosmetyki samochodowe, nawigacje, rejestratory jazdy, ...

  • 06 Wrz 2009, 15:14

    Ciupelek napisał(a):od kiedy silnik 2.7 tdi ma 198KM i od kiedy w A6 jest montowana skrzynia DSG? Chyba lekko nie wiesz o czym mowa. W przypadku 2.7 TDI i 3.0TDI w wersji Quattro jest ta sama skrzynia, bodajrze firmy ZF ( nie pamiętam ). Brałbym wersje 3.0 TDi. około 40-50KM i 100NM róznicy robi swoje ( około ponieważ zależy od roku produkcji/wersji ). Tiptronic przy większości modeli przy 150tyś.km do wymiany? Jak już to multitronic, poza tym widziałem na oczy Toledo w 2.0 TDI DSG które przy 80tyś.km miało skrzynie wymienianą więc....
    A czemu nie polecasz 3.0 crdi? przecież to silnik od mietka na common-rail, troche przestarzały ale to silnik niemiecki i dość dobry.



    trochę już ten temat przestarzały :!:
    Firma Mar-car zajmujemy się handlem samochodami używanymi . Wiecej info priv lub gg
    piter36
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 600
    Rejestracja: 16 Lut 2008, 12:51
    Miejscowość: Radomsko

    06 Wrz 2009, 15:22

    hmm, Ty wiesz że uwagi nie zwróciłem:P
    przepraszam ;)
    Ciupelek
    Nowicjusz
     
    Posty: 17
    Rejestracja: 30 Sie 2009, 23:29
    Miejscowość: Wrocław
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50
      Jaguar