Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silnikiem

Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silnikiem

05 Mar 2008, 18:26

Planuje kupno autka w czasie najbliższym, rozglądałem sie za jakimiś i moja uwage przykuła xsara i meganka obie w wersji coupe

teraz tylko zastanawiam sie czy warto odłożyc jeszcze troche kasy i szukać w nowszysch wersjach silnikowych

jezeli chodzi o meganke jest kwestia czy to bedzie 1.9dTi czy 1.9dCi?
a w kwesti xsary 1.9TD czy 2.0HDI

Czy miedzy tymi silnikami jest aż taka duża róznica że na prawde opłaca sie w nie inwestować czy starsze silniki wcale nie są dużo gorsze?

Z góry dziękuje za rade i pomoc :)
Norbi89
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 05 Mar 2008, 18:17
Miejscowość: Bierutów

Re: Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silni

05 Mar 2008, 21:05

Człowieku cytryna czy reno - sorry czy ty jesteś emerytem i mało jeżdzisz ?
Jak tak to kupuj.
Pytanko jakich aut najwięcej widać zepsutych, stojących na ulicy ?
Odpowiem Reno i Fordy biją wszystkie marki na głowę.
PHAETON SZCZECIN
Początkujący
 
Posty: 111
Rejestracja: 27 Lut 2008, 12:15
Miejscowość: Szczecin

Re: Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silni

05 Mar 2008, 21:12

dzięki że powiedziałeś który silnik lepszy ;]

a co byś polecił? interesuje mnie coś niedużego, może być jakieś coupe, koniecznie z silnikiem diesla, nie potrzebuje żadnego praktycznego samochodu bo mam juz mondeo kombi chce cos małego czym mozna fajnie pojeździć fajnie wygląda i nie jest zbyt paliwożerne. koniecznie diesel!

cena powinna oscylować w okolicahc 10000zł ;]

nie jestem emerytem jestem młody jeszcze ;]
Norbi89
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 05 Mar 2008, 18:17
Miejscowość: Bierutów

Re: Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silni

05 Mar 2008, 23:12

To zależy co preferujesz duże małe, ja zaczynałem od małych golfów a teraz muszę mieć coś większego, jak nie chcesz szaleć i dużo jeździsz kupiłbym Mercedesa 124, jak lubisz prędkość i nie masz za dużo kasy ma wachę kupiłbym Golfa 1.6 GTi, jak masz rodzinę to kupiłbym: Audi B4, WV Passat.

Dopiero doczytałem do końca, poszukałbym Golfa III 1.9 TDi miałem takiego można go tanio i fajnie poprzerabiać, mało awaryjny i ma kopa i mało pali.
PHAETON SZCZECIN
Początkujący
 
Posty: 111
Rejestracja: 27 Lut 2008, 12:15
Miejscowość: Szczecin

Re: Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silni

05 Mar 2008, 23:22

marudze... tak wiem :) ale golf mi sie po prostu nie podoba :P nie ten gust ;]
Norbi89
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 05 Mar 2008, 18:17
Miejscowość: Bierutów

Re: Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silni

06 Mar 2008, 18:43

PHAETON SZCZECIN napisał(a):Człowieku cytryna czy reno - sorry czy ty jesteś emerytem i mało jeżdzisz ?
Jak tak to kupuj.
Pytanko jakich aut najwięcej widać zepsutych, stojących na ulicy ?
Odpowiem Reno i Fordy biją wszystkie marki na głowę.


Człowieku co ty wiesz o renault megane coupe????

Są to dobre auta. Silnik 1.6e jest ekonomiczny jeśli chodz o gaz to pali 8 litrów.

Wymiana rozrządu pasków, płynów i filtrów to wydatek 300zł więc całe nic.

Jeśli kupujący nie jest osobą wysoka to na komfort jazdy napewno niebedzie narzekał.
Golf IV GTI 1.8 TURBO
Nissan Terrano II 2.7 TDI
BMW 328
Bolo1989
Aktywny
 
Posty: 440
Rejestracja: 19 Gru 2007, 18:33
Miejscowość: Mazowieckie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Konkurs wakacyjny - gadżety motoryzacyjne Konkurs wakacyjny - gadżety motoryzacyjne
    Zapraszamy do udziału w konkursie wakacyjnym na aktywnych użytkowników (konkurs trwa do 31 sierpnia włącznie). Każdy kto odwiedza nasze forum i wypowiada się na nim pisząc tematy, posty, komentarze pod zdjęciami, czy ...
    Produkcja Opla Cascady w Gliwicach od 2013 roku Produkcja Opla Cascady w Gliwicach od 2013 roku
    To był wielki dzień dla gliwickiej fabryki Opla. Kiedy pierwszy egzemplarz modelu Cascada, eleganckiego, średniej wielkości kabrioletu Opla, zjechał z taśmy montażowej. Numerem jeden był Opel Cascada w kolorze białym "Seashell", ...

  • Re: Citroen Xsara coupe i Renault Megane coupe z jakim silni

    06 Mar 2008, 23:53

    Właśnie a nie wie ktoś jak sie dieselek w megance spisuje?
    Norbi89
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 05 Mar 2008, 18:17
    Miejscowość: Bierutów
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata