Co mi da usunięcie lambd?

17 Lis 2020, 23:45

Napiszę jutro na priv:)Ale to nic Tobie nie pomoże,jesli chcesz dalej w to brnac,szykuj kupękasy,kup łopatę do zagarniania setek i auto do porządnego zakładu tuningowego,bez kowala się raczej nie obejdzie,pierwsze to silnik trzeba porządnie zakuć.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8212
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Lis 2020, 23:48

Okey ale mi chodzi o mustang gt 4.6 to raczej wytrzyma troche a kasa nie gra roli !
Jesse00000
Nowicjusz
 
Posty: 22

17 Lis 2020, 23:58

Zle zrozumiałem,nie chodzi o podniesienie mocy,tylko o usuniecie sond? Nie przeskoczysz tego,to zupełnie inny pułap technologiczny,mam znajomego,dokładnie to auto doprowadziło go prawie do efektów Coronawirusa,zbankrutował,podtuningował sobie wstępnie,wywalił fabryczny wydech,gdy wyssało go z kabiny do zbiornika z paliwem i poczuł się jak kura potrącona przez Tira,otrzezwiał,nie masz problemu z kasą,to tylko śmigaj,to świetne auta.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8212
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Lis 2020, 00:06

Chodzi mi o to , pisałeś że u siebie w aucie usunąłeś te czujniki w silniku i możesz jeździc nawet bez akumulatora ,i możesz rencznie dobrać mieszanke też chciałbym tak przerobić swoje auto bo nie przepadam za elektroniką ,
Czy możesz mi powiedziec jak tego dokonałeś i jaki koszt ?
Jesse00000
Nowicjusz
 
Posty: 22

18 Lis 2020, 07:08

Jesse,by móc tego dokonać trzeba wybrać odpowiedni,,materiał,, w przypadku Mustanga nie ma opcji by móc dokonać czegoś takiego,ba,w żadnym współczesnym aucie tego nie zrobisz,gdybym miał benzyniaka,to niestety,prąd musi być,jedynie diesle ,ale tez paleta b.ograniczona,nie,nie usunąłem żadnych czujników,one są,zawór EGR też jest,przepływomierz,czujnik położenia wału,z czynnej elektroniki jedynie moduł świec,moduł komfortu,oraz wskazania na wyswietlaczu zegara,ABS ,bez prądu to mi nie będzie działać,ale jechać mogę.Przed przeróbką komputer sterował wtryskiwaczami przez elektronikę pompy wtryskowej,teraz jest czysta mechanika,czyli ,,śrubokręt,,jest mi tylko potrzebny lub zwykły klucz płaski bym mógł dokonywać regulacji,ale wyregulowałem pompę tylko raz,i już nie ma opcji bym musiał to robić powtórnie kiedykolwiek,elektronika to Łajza,chociaż tak ja okroiłem to mimo wszystko przestał mi działać moduł komfortu,który jest sprawny(mam zapasowy)na podmiankę,gdzieś nastapiła przerwa w obwodzie,trzeba szukać,tak jest z elktroniką.Niestety ale by móc tego dokonać musiałem wymienić pompę wtryskową na ,,mechaniczną,, u Ciebie trzeba by założyć gażnik,tylko wtedy mógłbyś myśleć o realizacji swego planu.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8212
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Lis 2020, 12:52

A jaki jest koszt montażu gaźnika w takim aucie i na czym to polega interesuje mnie czy da się usunąć te czujniki i inne elektryczne pierdoły i czy da się normalnie jeździć na gaźniku ?
Jesse00000
Nowicjusz
 
Posty: 22
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wybierasz się na wakacje kamperem? O tym należy pamiętać!
    Kamper (inaczej samochód kempingowy) to chętnie wybierany środek transportu na wakacje – dzięki niemu miejsce noclegowe mamy zawsze przy sobie. Najczęściej do prowadzenia takiego pojazdu wystarczy prawo jazdy ...
    Kalkulator średniej prędkości
    Prędkość taką można obliczyć dzieląc wskazania licznika przejechanych kilometrów przez czas pokonania tej drogi. W ruchu jednostajnym prędkość chwilowa, z jaką porusza się ciało, jest równa prędkości średniej. ...

  • 18 Lis 2020, 20:47

    Taksówkarze w USA swego czasu zaządali bodajże od Chevroleta,by usunął elektroniczny system zasilania paliwem i wstawił z powrotem gażniki,gdyż,nagminnie auta się psuły a paliły tyle samo,Chevrolet spełnił ich prośbę,nie pamiętam juz czy rzeczywiście chodzi o Chevroleta,o jaki model auta chodziło,oraz silniki,może znajdę informacje w internecie,w tym wypadku jest jeden problem,czy dobierze gażnik do Mustanga,taki który będzie pasował,jeśli jest taka mozliwość to rzeczą oczywistą,ze mógłbyś uczynić z auta potwora niezawodnego prawie do bólu,którego mógłbyś regulować śrubokrętem.Miałem gażnikowca,więc wiem jakie to dobrodziejstwo jest,nie mam pojęcia ile gażnik miał nalatane,ale 800 tyś minimum,i nie miałem z nim problemu,zachował precyzję działania do końca,ale dbałem o niego,dolewałem olej ATF przez koreczek,oraz czyściłem go co jakiś czas(lpg,pył)
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8212
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: Z prawdy :)

    18 Lis 2020, 21:11

    Dziena za info a czy droga jest taka przerubka na gaźnik jest droga nie licząc gaźnika ?
    Jesse00000
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    18 Lis 2020, 21:28

    Poszperam ,dzisiaj póżno wróciłem,zorientuję się czy to jest w ogóle możliwe.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8212
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: Z prawdy :)

    20 Lis 2020, 16:04

    I co zorientowałeś się ?
    Jesse00000
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    20 Lis 2020, 18:40

    Dopiero wróciłem z firmy,jak na razie widziałem gażniki do F.Mustanga,silniki V8,ceny ok 400 zł,jesli gazniki są dostępne ,to już połowa sukcesu,teraz tylko trzeba zorientowac się,czy ktoś w Polsce ogarnia takie tematy,czyli specjalizuje się w tzw.druciarstwie.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8212
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: Z prawdy :)

    20 Lis 2020, 20:07

    Ej a jak to wygląda , na czym polega ta cała zmiana na gaźnik Trzeba chyba wgrać program wyłączający czujniki , usunąć wtryski czy coś Czy tylko montujesz gaźnik i tyle .
    Pozdrawiam
    Jesse00000
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    21 Lis 2020, 10:04

    Jak to wyglądało u mnie?Po usunieciu pompy wtryskowej zapaliła się kontrolka EPC na wyświetlaczu,po podłaczeniu pod kompa pokazałoby informację,że pompy nie ma,wystarczyło tylko wyjąć żarówkę z zegara i po problemie,zamiast potencjometra gazu mam zwykłą linkę,tamto usunięte,jedynie trzeba było pod pompę mechaniczną ,rzędową podłączyć zawór odcinający dopływ paliwa by silnik gasł,gdy wyjmę z niego rureczkę podciśnienia silnik nie gasnie,czyli po wymontowaniu akumulatora mogę jechać nawet do Chin.Co ciekawe,na pompie mechanicznej nic auto więcej nie pali,róznica jest tylko taka,ze szybciej mi odpala obecnie,i silnik nie puści żadnego dyma,zadnego,na elektronicznej czarny kłąb zawsze poszedł.Prędokość maksymalna,dawniej 180 ,obecnie tyle samo z tym,ze dawniej obroty o 1000 więcej niż teraz,to jest ciekawe,zawór EGR spi,wszystko śpi,niczego nie potrzebuję,po prostu,tylko paliwa,nawet gdyby mi siadł moduł grzania świec,to w krótkim czasie kabel włacznik,liczenie do trzech i odpalam,już miałem kiedyś przebój ze 190 tką(na Calabrii) szlag trafił stycznik w automatycznej skrzyni biegów ,nie mogłem auta odpalić,dwa kable,plus do rozrusznika,zwierałem w kabinie i po problemie.To jeszcze nic,kiedyś w obecnym aucie dał mi w d..immobiliser,migajace kontrolki w kabinie i auto nie odpali za Chiny,odpiąłem klemy,i nic,odpiąłem znowu i poszedłem na spacer,po powrocie zero(15 minut),więc znowu spacer,minęła godzina,odpalił,po powrocie do domu pomyślałem sobie,Złamasie,Mercedes tak cię spie...ył,ja to poprawię,wszystko paszło w pizdiec,po prostu,nawet gdyby to było b.cenne auto,mógłbym go zastawiać z otwartymi drzwiami,nikt go nie odpali,tylko ja,moge kluczyki w stacyjce zostawić,zatkam rureczkę przeprowadzoną do kabiny,i do ciebie panie,Jessie,ja też lubię prostotę.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8212
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: Z prawdy :)

    21 Lis 2020, 18:31

    Okey ziom wszyzdko git , ale chce bryke do dragu i czy gaźnik jest lepszym pomysłem ,
    I czy turbo działa z gaźnikiem ?
    Jesse00000
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    21 Lis 2020, 23:05

    Gażnik może dać większą moc,czy turbo będzie działac? Czemu nie,trzeba tylko wszystko zestroić,są dostępne aparaty zapłonowe do Mustangów,niestety trzeba takowy zamontować,pytanie,czy jest taka możliwość,nowiutki aparat kosztuje ok.600 zł,jeszcze cewka zapłonowa,pompa paliwa,jest trochę rzeczy do przeskoczenia.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8212
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: Z prawdy :)