Corolla e12- jak znaleźć dobrą ofertę?

08 Sie 2015, 11:12

Witam wszystkich serdecznie,

Poszukuję auta do jazdy miejskiej + sporadycznie trasa 100km. Po wstępnym rozpoznaniu zdecydowałem, że toyota corolla e12 będzie dla mnie dobrym wyborem. Z racji niewielkich przebiegów nastawiam się na wersję benzynową, z dodatkowych wymagań to wersja 5-drzwiowa oraz klimatyzacja. W sprawie silnika to wydaje mi się, że 1.4 wystarczy chociaż jak się trafi 1.6 w przystępnej cenie to oczywiście nie pogardzę. Budżet dość elastyczny- wstępnie założyłem 12-13k, ale jeśli trafi się bardzo ciekawy egzemplarz (szczególnie z mocniejszym silnikiem) to mogę dorzucić kilka tys.

Zaczynam teraz szukać konkretnych ofert, a z racji tego, że sam nie znam się na temacie potrzebuję porady na co zwracać uwagę w internetowych ogłoszeniach, by niepotrzebnie nie zawracać głowy mechanikowi, który będzie ze mną auta oglądał.

Niedługo będę miał okazję zobaczyć kilka aut w Warszawie, proszę o opinię czy warto umawiać się na wizytę, albo wypunktować wady z ogłoszeń, dzięki czemu sam zorientuje się jak szukać dobrych ofert. Będę także bardzo wdzięczny za inne propozycje aut z podobnego segmentu.

[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł]

Jako alternatywę przewiduję hondę civic VII, co sądzicie o tych egzemplarzach?

[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł]

Ewentualnie grande punto-chyba trochę przekracza budżet, ale kto wie?

[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł]

Następny wyjazd planujemy w okolice Radom-Zwoleń-Puławy-Kozienice. Może jakieś ciekawe oferty z tego regionu?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Tariuso
Tariuso
Obserwowany

Auto: nie mam

09 Sie 2015, 00:33

Mimo to,że używany będzie głównie w mieście a trasy czasami to szukał bym 1.6 Civic/Corolla.
Kieł
Stały forumowicz

Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Top 10 najpopularniejszych hybryd plug-in