Coupe do 15 - 20 tyś.

Coupe do 15 - 20 tyś.

12 Sie 2015, 10:50

Witam.

Poszukuję fajnego Coupe, Chodzi mi głównie o wygląd i niezawodność.
Komfort nie jest jakoś dla mnie ważny, prędkość również.

Ma ładnie wyglądać, jak coupe.

A, małe spalanie mile widziane :)

Jeszcze zapytam, Co sądzicie o Fordzie Mustangu?

Dzięki za Pomoc :) :twisted: :D
Walky
Nowicjusz
 
Posty: 21
Rejestracja: 16 Lip 2015, 16:32
Prawo jazdy od: 16 04 2002
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Ford Mustang
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Coupe do 15 - 20 tyś.

12 Sie 2015, 11:15

Mustang i małe spalanie :lol:
W przypadku technologii zastosowanej w tym aucie spalisz dużo, albo...bardzo dużo :mrgreen: pomijam już to, że widziałem bardziej wyrafinowane konstrukcyjnie dorożki, ale to pryszcz :roll:
Większym problemem jest to, że w tym budżecie dostaniesz mega nudną i brzydką wersję z lat 90-tych, czyli masz auto które kiepsko się prowadzi, nie jest zbyt szybkie, dużo pali, jest nudne jak herbatka u babci i brzydkie jak noc listopadowa :wink: jedyną zaletą może być dźwięk silnika, pod warunkiem, że weźmiesz V8 :naughty:
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 10751
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Coupe do 15 - 20 tyś.

12 Sie 2015, 12:01

Zamiast Mustanga :ok:
[link wygasł]
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Coupe do 15 - 20 tyś.

12 Sie 2015, 16:49

To ode mnie coś współczesnego, czyli Hyundai Coupe 2,0
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14221
Zdjęcia: 113
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Coupe do 15 - 20 tyś.

12 Sie 2015, 20:49

Bez przesady.
Nie chce dziadka , Coś z 2000+
Walky
Nowicjusz
 
Posty: 21
Rejestracja: 16 Lip 2015, 16:32
Prawo jazdy od: 16 04 2002
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Ford Mustang
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Coupe do 15 - 20 tyś.

12 Sie 2015, 20:54

Niskie spalanie w coupe to proponuję BMW E36 316i. ;)
Tak na serio to szukaj czegoś z LPG np. Mercedes CLK.
Ossy
Stały forumowicz
 
Posty: 4010
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [F] Audi A8 D2 4,2 / BMW 740i e38 / Lexus LS 400 mk2 / Merc S 430 [F] Audi A8 D2 4,2 / BMW 740i e38 / Lexus LS 400 mk2 / Merc S 430
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu F - silnik V8 - modele z ok. 1999r. Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A8 D2 4,2 - 310KM - BMW 740i e38 - 286KM - Lexus LS 400 mk2 UCF20 - 294KM - Mercedes S430 w220 ...
    Skoda Popular - samochodowa ikona ze sportowym sukcesem Skoda Popular - samochodowa ikona ze sportowym sukcesem
    Dokładnie 80 lat temu rajdowy duet Zdeněk Pohl/Jaroslav Hausman ukończył ŠKODĄ Popular legendarny Rajd Monte Carlo na drugim miejscu w klasie o pojemności silnika poniżej 1500 cm3. Prekursor dzisiejszej ŠKODY ...

  • Re: Coupe do 15 - 20 tyś.

    13 Sie 2015, 10:26

    A francuzy?
    Walky
    Nowicjusz
     
    Posty: 21
    Rejestracja: 16 Lip 2015, 16:32
    Prawo jazdy od: 16 04 2002
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Ford Mustang
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    Re: Coupe do 15 - 20 tyś.

    13 Sie 2015, 10:32

    Mercedes CLK z gazem.
    kowalsky
    Początkujący
     
    Posty: 198
    Rejestracja: 01 Sie 2010, 09:13
    Prawo jazdy od: 01 01 2008
    Auto: Opel Vectra
    Silnik: 1.8
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Monster Truck Rock Star, 11
      GTP Light