Czas wtrysku a sonda lambda - POMOCY

Czas wtrysku a sonda lambda - POMOCY

26 Maj 2018, 20:42

Volvo S80 2.9 200km 2001rok
Mam takie pytanie odnośnie różnic czasu wtrysku na biegu jałowym
Czas wtrysku bank1 max7.03 min6.61
Czas wtrysku bank2 max3.01 min2.88

Tylny czujnik lambda .bank2 sygnał
71/134 mV

Tylny czujnik lambda .bank1 sygnał 864/749mV

Oraz błędny 290A sonda lambda przed katalizatorem 2 sygnał nieprawidłowy nieciągłya.
280Asonda lambda przed katalizatorem sygnał nieprawidłowy nieciągły
Czy to wszystko znaczy że mam zepsute 2 lambda przed katalizatorem?
Smak0
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 15 Maj 2018, 13:18
Przebieg/rok: 19tys. km
Auto: Volvo S80
Silnik: 2.9
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • Re: Czas wtrysku a sonda lambda - POMOCY

    27 Maj 2018, 11:17

    Możesz wrzucić nam wykresy pierwszej sondy i drugiej sondy przy rozgrzanym silniku wtedy kiedy druga sonda pracuje?
    Cichy77
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1128
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 25 Sty 2018, 16:52
    Auto: Nie mam

    Re: Czas wtrysku a sonda lambda - POMOCY

    28 Maj 2018, 12:51

    Witam dziś chciałem odpalić moje volvo ale nic z tego odpala i gaśnie po sekundzie co jest przyczyną ostatnio odpalało bez problemu.
    Smak0
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 15 Maj 2018, 13:18
    Przebieg/rok: 19tys. km
    Auto: Volvo S80
    Silnik: 2.9
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: Czas wtrysku a sonda lambda - POMOCY

    05 Cze 2018, 14:55

    Sprawdziłeś jakie błędy pojawiają się kiedy odpala i od razu gaśnie? To nie koniecznie musi być powiązane z wcześniejszymi problemami które opisałeś.
    Cichy77
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1128
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 25 Sty 2018, 16:52
    Auto: Nie mam

    Re: Czas wtrysku a sonda lambda - POMOCY

    05 Cze 2018, 22:44

    Auto odpala dwie sondy przed katalizatorem wymienione auto dalej szarpie podczas jazdy jutro sprawdzę kompresja.
    Ale wczoraj moją uwagę zwróciło Koło zamiennych faz rozrządu po pierwsze że wyczytałem na forum że był taki przypadek Koło zmiennych faz rozrządu powodowało wypadanie zapłonu . Moje Koło po odpaleniu i gdy przyłoże ucho nad Koło to słyszę hałas takie buczenie znajomy mówił że to pasek tak chałasuje.
    I jeszcze jedno na moim kole jest luz stojąc przed rozrządem można Koło odsunąć koło od śilnika o 2,3 mm i spowrotem nie wiem czy to normalne
    Jutro będę wiedział więcej po badaniu kompresji
    Smak0
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 15 Maj 2018, 13:18
    Przebieg/rok: 19tys. km
    Auto: Volvo S80
    Silnik: 2.9
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak prawidłowo zamontować światła do jazdy dziennej (DRL)? Jak prawidłowo zamontować światła do jazdy dziennej (DRL)?
    Światła do jazdy dziennej w skrócie DRL (Daytime Running Lights) to światła które jak sama nazwa wskazuje służą do jazdy w ciągu dnia. Takich świateł można używać w ciągu dnia jako alternatywę dla świateł mijania. ...
    Nie obsługuj nawigacji w czasie jazdy! Nie obsługuj nawigacji w czasie jazdy!
    Nawigacja satelitarna ułatwia życie rzeszy kierowców, pozwalając bez problemu poruszać się po nieznanych rejonach. Z drugiej strony korzystanie z takiego sprzętu w czasie jazdy może być przyczyną zagrożenia na drodze. ...

  •  
    • Warto przeczytać