[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
bonczek87 napisał(a):Pytanie teraz moje jest takie gdyż układ zalałem wodą a nie płynem,
bonczek87 napisał(a):Rozumiem że termostat skoro działa to mogę go normlanie założyć? Nie muszę kupować nowego?
Zgadza się. Zostanie w bloku silnika i to sporo . Jakieś 1-1,5 litra. Nie ma korka spustowego w bloku , taka konstrukcja . Można spuścić do zera ale po wymontowaniu pompy wody . Co wiąże się z rozbiórką rozrządu .MotoAlbercik napisał(a):.Całej wody z silnika niestety nie spuścisz...Wlejesz płyn to wymiesza się on z wodą. W silniku zawsze niestety coś zostaje
MotoAlbercik napisał(a): a co, jakby kupił litr koncentrat płynu chłodzącego i dolał go do płynu ( w odpowiedniej proporcji )?
Musi być gorąca cała chłodnica .bonczek87 napisał(a):termostat się otworzył i góry jak i dolny wąż są ciepłe
Od razu nie będzie działać . Układ musi się odpowietrzyć zupełnie .bonczek87 napisał(a): a nie działa ogrzewanie i LPG
Zobacz na poniższej fotce gdzie jest drugi koniec tego wężyka co go tak zaciskaszbonczek87 napisał(a): odpowietrzam układ jak na filmiku a góra wywala mi płyn po pewnym czasie.. jak trzymam zaciśnięty górny wąż to cały czas idą bąble z dolnego węża.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
To tędy ma ujść powietrze z układu do zbiorniczka ponad lustro płynu . Będzie zaciśnięty to nie ma co się dziwić że bombluje z dolnego węża aż w końcu wyrzuci płyn ze zbiorniczka bo korek nie jest zakręcony .[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Zdejmując z niego wtyczkę i zwierając w niej odpowiednie piny ( zapłon włączony ) możemy sprawdzić czy wentylator włącza się i włącza na obydwóch biegach . Natomiast sprawdzenie samego włącznika termicznego wymaga demontażu i poddaniu go kontroli w odpowiedni sposób . W przypadku wątpliwości i niemożności sprawdzenia - wymienić