Częsty problem z odpalaniem!!! Peugeot 106

Częsty problem z odpalaniem!!! Peugeot 106

06 Lis 2011, 11:01

Witam Serdecznie!
Jest to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.

Peugeot 106, 1995rok, 1,6 XS, 88KM

Więc problem wygląda następująco:
Nieraz mam problem z opaleniem silnika, ma ochotę zapalić ale zaraz gaśnie albo tylko działa rozrusznik. Ostatnio przy 100km/h zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka K i fura zgasła, trochę pokręciłem rozrusznikiem i odpalił... A nieraz jest tak że bez problemów działa kilka tygodni, więc mechanicy też rozkładają ręce... Na świeżo miałem małą trasę ok 250KM i fura śmigła bez zająknięcia, podjechałem do rodziców odstała się małe 2h i już był problem, musiałem długo kręcić...

Oraz mam pytanie bo mam wrażenie, że pompka głośno pracuje i czy to normalne??

Fura miała już zrobione/ wymienione:
Sprawdzenie instalacji elektrycznej od silnika po pompkę (wizyta w serwisie i naprawa 3 pinów)
Czujnik na wale ma rezystancje ok 820 omów
Usunięty został Immobilizer
Nowe świece zapłonowe
Nowy Filtr Paliwa
Nowy Filtr Powietrza

Proszę o jakieś pomysły


Ps
Dzisiaj rano czyli 06-11-2011 na zimnym silniku nie chciał odpalić, ale za którym razem złapał i działa super, beznadziejny przypadek..
michtom
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 06 Lis 2011, 10:59
Auto: Peugeot 106 1,6 XS 1995r

Re: Częsty problem z odpalaniem!!! Peugeot 106

06 Lis 2011, 18:32

Skoro zaświeciła ci się kontrolka diagnostyki, to musisz sprawdzić jaki błąd się zapisał w systemie i będziesz wszystko wiedział.
Jak się nie myle, to w tym samochodzie można zrobić samodiagniostykę - złącze jest w komorze silnika po lewej stronie pod sterownikiem , dwupinowe, chyba koloru zielonego. Żeby wywołać diagnostyke potrzena jest dioda LED 12V. Kody błędów znajdziesz w necie albo w programie AutoDaty.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kiedy kierowca może używać świateł awaryjnych? Kiedy kierowca może używać świateł awaryjnych?
    W jakich okolicznościach kierowca może używać świateł awaryjnych: postój z powodu uszkodzenia pojazdu lub wypadku. Włączanie tych świateł, gdy chcemy zatrzymać się w miejscu niedozwolonym jest niezgodne z obowiązującymi ...
    Sprinter 319 CDI z podwójną kabiną i skrzynią 7G-Tronic Sprinter 319 CDI z podwójną kabiną i skrzynią 7G-Tronic
    Sprinter 319 CDI z podwójną kabiną, wyposażony w 4-cylindrowy, 3-litrowy silnik Diesla o mocy 140 kW (190 KM) i 7-biegową automatyczną skrzynię 7G-Tronic. Rozstaw osi samochodu to 4325 mm, masa własna – 2736 ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Rage-Race 2009
      Flota samochodów Hyundai, Tour de Pologne
      Opel Vectra B, tuning, dziewczyna, 4
      Kenworth W900A - Silicone Express, dziewczyna, prezentacja ciężarówki