Czujnik indukcyjny-prosże o odpowiedz na teoretyczne pytanie

czujnik indukcyjny-prosże o odpowiedz na teoretyczne pytanie

21 Sty 2011, 18:03

Witam. Mam teoretyczne pytanie odnośnie indukcyjnego czujnika prędkości i położenia wału korbowego. Mianowicie wyróżniamy dwa rodzaje tych czujników: dwu-podłączniowe i te o trzech podłączeniach.
Z dwoma podłączeniami:
Ten rodzaj czujnika składa się z pojedynczej cewki. Dwie końcówki to podłączenia cewki.

Z trzema podłączeniami.
Ten rodzaj czujnika składa się z pojedynczej cewki z oddzielną OSŁONĄ. Czujnik ten posiada dwa podłączenia na cewkę i jeden na OSŁONĘ.

I teraz moje pytanko: co to jest i po co jest ta wyżej wymieniona w czujniku z trzema podłączeniami OSŁONA i dokąd idzie przewód tej osłony (do +, czy do - czy gdzie??)
pozdrawiam
tomxx92
Nowicjusz
 
Posty: 20
Rejestracja: 10 Cze 2009, 23:24
Miejscowość: bielawa

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Drift kontrolowany z najwyższą prędkością Drift kontrolowany z najwyższą prędkością
    Nissan ustanowił rekord świata Guinnessa w kategorii driftu z najwyższą prędkością. Specjalnie przygotowany NISSAN GT R NISMO z roku modelowego 2016 wszedł w poślizg kontrolowany przy prędkości 304,96 km/h. Masato Kawabata, ...
    Opel Calibra GTC Concept Opel Calibra GTC Concept
    Silnik 2.8, 325 KM. Bardzo podobna jest do Isignii, a ta jak wiadomo była i jest świetna. A wy co myślicie na temat nowej calibry? Jeszcze dodam, że ma kosztować około 200 tysięcy gdzieś to na angielskiej stronie przeczytałem. ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Targi AutoSalon i AutoSerwis
      Targi AutoSalon i AutoSerwis
      BMW E30 Coupe, drift, 9
      Stolik Mercedes V8