Czy Micra K12 to dobry wybór?

11 Maj 2012, 18:45

Witam. Czytam to forum z zaciekawieniem i uznaniem dla osób się tu wypowiadających, jestem bowiem "zielona" w tych sprawach. Jestem zmuszona zmienić auto i mam problem. Nie mam osoby, która by mi podpowiedziała co zrobić. Bardzo podoba mi się Nissan Micra K12... Najbardziej od rocznika 2008, jednak to koszt powyżej 20tysięcy.... :( Ja chciałabym wydać max 15tys. więc rocznik musi być niższy, ale w tych niższych rocznikach nie podoba mi się jego ściety tył (wyższe roczniki są bardziej opływowe). Jak to "baba" zwracam uwagę na takie coś. No, ale skoro chcę micrę, może jakoś się przyzwyczaję. Chciałabym Was zapytać czy to dobry wybór, czy może kupić coś tańszego do 10tys. np. Ford Ka (oczywiście musze wziąć kredyt, więc temu pytam :( )
Czy części do Micry są w rozsądnych cenach, czy skupić się na dci czy na benzynę? Boję się, że jak już kupię dowiem się, że np. "większego błędu nie mogłaś zrobić" i utopię pieniądze... Oczywiście postaram się by jechał ze mną jakiś mechanik, ale też nie mam żadnego znajomego/zaufanego. Jeszcze mam jedno pytanie, bo podoba mi się kolor błękit metallic- czy w razie jakiegos "bum" (a tfu!) nie będzie problemu z kupnem i doborem koloru, jeśli trzeba by lakierować jakiś element? Mam kilka samochodów " na oku", które oglądałam w necie, ale nie wiem czy można tu wstawiać linki, żebyście mogli fachowo zerknąć. Pozdrawiam.
tulipan1
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 01 01 2001

11 Maj 2012, 19:17