Czy sharan 2.0 b+g 115KM poradzi sobie z 5 os i przyczepką??

Czy sharan 2.0 b+g 115KM poradzi sobie z 5 os i przyczepką??

14 Sie 2012, 20:26

Witam, mam pytanko jak w temacie, wiem ze wydaje sie abstrakcyjne, ale zestaw taki ma słuzyć na trasie, więc nie chodzi mi jazde "ślimaczym" tempem. Więc od początku jestem studentem więc musze oszczędzać na wszystkim :) chodzi mi tu o ubezpieczenia, więc nie może zbytnio poszaleć z pojemnością silnika. Na codzień w aucie bedzie jeździła jedna osoba, ale potrzebuje też go raz w tygodniu do przyczepki i 5 osób, stąd moje pytanie czy takie autko sobie z tym poradzi??? Nie przepadam za dieslami więc wolałbym trzymać sie benzyny +LPG. Jeżeli ktoś coś takiego miał proszę o opinie.
Dziękuje i Pozdrawiam
szupek13
Obserwowany

Prawo jazdy od: 17 01 2009
Auto: astra F

Re: Czy sharan 2.0 b+g 115KM poradzi sobie z 5 os i przyczep

14 Sie 2012, 23:32

2.9 syncro radzi spobie spokojnie nawet z 1,7 tonową przyczepą, wszytko zależy co z przyczepkę chcesz wozić :wink:
ogólnie w 2.0 czuc jak wsiądzie 5 osób z bagażem ale tragedii nie ma jak zdrowy motor i ni za wiele kucyków pasie się na niebiańskich łąkach da sobie rade :wink:
zawsze możesz popatrzeć za czymś ciut mocniejszym typu mesiek 124 kombi miejsca podobnie jak nie więcej :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

16 Sie 2012, 22:37

Poradzi sobie ale lepiej bedzie poszukac Forda Galax 2,3 benzyna 145 koni
michalklb
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 28 10 1992
Auto: opel astra 1

17 Sie 2012, 21:34

poradzi sobie spokojnie napewno lepiej niż ja na tym forum z reklamami

wpierdzieliły znów posta na pół strony

jezdziłem renówką TRaffic 1,6 /90KM , auto po przejsciach w firmie potrafło z 4 osobami na pokladzie zakrecić kolami w deszczu na olkuskiej drodze, zaciągnął w zimie plaskacza z zamarznietym recznym "na smyku" do warsztatu
da rade wszystko zależy od przełożen do silnika