Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

27 Lip 2019, 16:36

Witam, stoję przed zakupem samochodu i mam na oku VW GOLF VII za wg mnie okazjonalną cenę, poniżej specyfikacja,

Samochód poleasingowy Volkswagen Golf VII
Rok produkcji 2013
Przebieg 186 000 km
Pojemność skokowa 1 197 cm3 TSI
Rodzaj paliwa Benzyna
Moc 105 KM TSI
Skrzynia biegów Manualna 6 biegów
Napęd Na przednie koła
Typ Kompakt
Kraj pochodzenia Polska
Pierwsza rejestracja grudzień 2013
Zarejestrowany w Polsce Tak
Pierwszy właściciel Tak
Bezwypadkowy Tak
Serwisowany w ASO Tak
Cena - 28 tys z VAT.(brutto) :shock:

Wyposażenie:
ABS
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna kierowcy
Wspomaganie kierownicy
Bluetooth
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Isofix
Kurtyny powietrzne
Poduszki boczne przednie
Światła LED
CD
Elektrycznie ustawiane lusterka
Poduszka powietrzna pasażera
Alarm
Czujniki parkowania przednie
Gniazdo AUX
Klimatyzacja manualna
MP3
System Start-Stop
Centralny zamek
Immobilizer
Radio fabryczne
ASR (kontrola trakcji)
Czujniki parkowania tylne
Gniazdo USB
Komputer pokładowy
Nawigacja GPS
Światła do jazdy dziennej

prośba o sugestie czy w takiej cenie taki model może być bity albo mieć słaby silnik 1.2 TSI mimo rocznika 2013 na pasku. Oferta z komisu, ma takich 77 sztuk po firmie we flocie były używane. Z góry dziękuje za odpowiedzi :piwo:
stevedesign
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 04 Mar 2016, 18:33
Miejscowość: Włocławek
Auto: Volkswagen Passat b5 fl 1.6
Silnik: 1.6 102 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

27 Lip 2019, 17:39

czym tu się podniecać ?

kupujesz cenę czy samochód?

ja nie chciał bym jeździć czymś takim jak1.2 Tsi

cena ze względu na odkup hurtem większej ilości poleasingówek które już na siebie zarobiły :lol: i mają gów...ne silniki

więcej możesz się dowiedzieć po nr. VIN
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 1047
Rejestracja: 23 Lis 2009, 18:45
Miejscowość: małopolskie

Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

27 Lip 2019, 18:00

Jeśli olej w silniku był zmieniany co 30 tys. km to bym odpuścił...
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 6041
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 15:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

27 Lip 2019, 18:48

Po numerze VIN sprawdzę wymianę oleju prawda ? Jeśli był w ASO serwisowany ?
stevedesign
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 04 Mar 2016, 18:33
Miejscowość: Włocławek
Auto: Volkswagen Passat b5 fl 1.6
Silnik: 1.6 102 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

27 Lip 2019, 19:24

a jak myślisz co ile w firmie mu wymieniali? co 10 tys? bo mieli taki kaprys?
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 1047
Rejestracja: 23 Lis 2009, 18:45
Miejscowość: małopolskie

Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

27 Lip 2019, 19:48

To lepiej kupić stary silnik np. 1.6 132 KM w Toyocie Auris ? Z tego co piszecie okazuje się że nowe samochody z 1.2 fabie i VW praktycznie nie jeżdżą albo na złom a mają po 6 lat ...
stevedesign
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 04 Mar 2016, 18:33
Miejscowość: Włocławek
Auto: Volkswagen Passat b5 fl 1.6
Silnik: 1.6 102 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Felgi stalowe - podstawowe informacje Felgi stalowe - podstawowe informacje
    Felgi stalowe w dalszym ciągu cieszą się dużą popularnością wśród kierowców każdego typu samochodów, nie tylko ze względu na znacznie niższą cenę niż modele aluminiowe, ale również na wysoką odporność ...
    Najważniejsze fakty o wodorze i samochodach na ogniwa paliwowe Najważniejsze fakty o wodorze i samochodach na ogniwa paliwowe
    Na świecie coraz więcej mówi się o wodorowych ogniwach paliwowych. Jest też dostępnych już kilka modeli samochodów które są nimi zasilane. Wodór jest pierwiastkiem powszechnie występującym w przyrodzie, ...

  • Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

    27 Lip 2019, 19:55

    :D
    aleś porównał
    ten stary silnik toyoty VVT-I wykręci 5xwięcej kilometrów i to bezawaryjnie niż badziewie TSI które się rozsypie po 200 tys.
    oczywiście jak chcesz to sobie kupuj TSI przecież nikt Ci ne zabroni.
    andrewb25
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1047
    Rejestracja: 23 Lis 2009, 18:45
    Miejscowość: małopolskie

    Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

    27 Lip 2019, 20:00

    stevedesign napisał(a):To lepiej kupić stary silnik np. 1.6 132 KM w Toyocie Auris ?

    No teraz to dałeś czadu ... i to przy mowie o 1,2tsi :ok:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 6046
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Czy warto GOLF VII - 28 tys z VAT, 2013 r, 1.2 TSI

    27 Lip 2019, 20:00

    Nie znam się jestem informatykiem i mogę pomóc komuś z PHP albo js dlatego pytam znawców szukam samochodu na miasto do 30 tys i chciał spytać o opinie na temat VW golf czy skody i toyoty Auris tyle ;) nie chce kupić fury i po 5 latach na złom mam passata 2003 1.6 i pewnie pojeździ jeszcze z 15 lat robiąc 3 tys km rocznie ;)
    stevedesign
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 04 Mar 2016, 18:33
    Miejscowość: Włocławek
    Auto: Volkswagen Passat b5 fl 1.6
    Silnik: 1.6 102 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003