Daewoo Lanos 1.4 problem

Daewoo Lanos 1.4 problem

21 Lip 2011, 14:12

mam problem z moim lanosem. Mam go na gaz i mam problem z gazem i bezyna.
Z gazem mam taki problem ze gdy jest zimno na dworze i auto nie jest nagrzane to gdy przelaczy sie na gas spadaja mu obroty silnika i przy hamowaniu mi gasnie a mialem gaz regulowany komputerowo nie cale pol roku temu, zas z bezyna mam to ze mi go dusi gdy jest zimny silnik prosze o pomoc.
Czy jest mozliwe ze to sie dzieje przez filtry zarowno z bezyna jak i gazem ?
kamill999
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 Wrz 2010, 07:31
Miejscowość: S-c

Re: Daewoo Lanos 1.4 problem

23 Lip 2011, 22:02

co do benzyny ze nie chodzi to stawiam bym na pompe wtryski..
co do gazu moze byc to winą samego reduktora poprostu zluzyty :)

tez mam takie autko i z gazem :)
HARIBO
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 229
Rejestracja: 12 Lip 2011, 19:21
Miejscowość: dublin -kraków
Auto: Ibiza

Re: Daewoo Lanos 1.4 problem

07 Sie 2011, 09:01

Co do gazu - tyle się pisze, że na gazie trza jeździć jak silnik się nagrzeje do minimum 20 stopni. I dlaczego tak sie dzieje też pisaliśmy. A jak się nie słucha to są efekty - nie dość, że silnik się niszczy, to jeszcze membrany w parowniku do wymiany.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14481
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen i Porsche łączą siły Volkswagen i Porsche łączą siły
    Przyspieszony proces integracji umożliwi połączenie działalności związanej z produkcją samochodów już z dniem 1 sierpnia 2012 - Volkswagen Group w pełni przejmuje kontrolę nad działalnością Porsche uzyskując pozostałe ...
    Światowa premiera seryjnej wersji Volkswagena XL1 w Genewie Światowa premiera seryjnej wersji Volkswagena XL1 w Genewie
    Volkswagen XL1 zużywający 0,9 l/100 km jest najbardziej efektywnym samochodem seryjnym na świecie. Dzięki napędowi hybrydowemu plug-in to dwuosobowe auto może przejechać nawet 50 kilometrów tylko na prąd, zatem bez ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Monster Truck Rock Star, 11
      Autosacrum 2009
      S2020005
      GTP Light