Daewoo Lanos 1.5 16V - jaki rozrząd?

12 Cze 2018, 23:50

Witam.
W temacie mechaniki samochodowej jestem kompletnie zielony (umiem zmienić opony, uzupełnić płyny i jechać...) i przychodzę tutaj z pytaniem dotyczącym rozrządu do Lanosa 1.5 16V (2001r). Nadszedł czas wymiany i nie wiem jaki kupić. Chcę wybrać jakiś z intercaru, bo będę miał dużą zniżkę u znajomego.
Przeglądałem instrukcję pojazdu, internet i nie mogę znaleźć informacji jaki typ rozrządu mi trzeba. Chcę kupić cały komplet z paskiem, rolkami i pompą wody, tylko każda wygląda inaczej i kosztuje inaczej co mnie kompletnie dezorientuje. Myślałem nad jakimś ze średniej/wyższej półki firmy np. Continental za 300-500zł, ale jak już wspomniałem nie mam pojęcia na co patrzeć :/
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje jak tego szukać lub jakieś propozycje na komplet tak jak wspomniałem z intercaru.
Pozdrawiam.
Wojciech07
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 17 07 2015
Auto: Daewoo Lanos
Silnik: 1.5 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

13 Cze 2018, 13:10

Wojciech07 napisał(a):Myślałem nad jakimś ze średniej/wyższej półki firmy np. Continental za 300-500zł, ale jak już wspomniałem nie mam pojęcia na co patrzeć
W takim komplecie pewnie będzie tylko pasek Continental a rolki musiałbyś się dowiedzieć jakiego producenta.

Myślę że dobrym rozwiązaniem w twoim przypadku byłby rozrząd np. INA tu masz przykładowy link [link do oferty na Allegro wygasł]

Wojciech07 napisał(a):Chcę kupić cały komplet z paskiem, rolkami i pompą wody, tylko każda wygląda inaczej i kosztuje inaczej co mnie kompletnie dezorientuje