Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

03 Kwi 2012, 14:15

Prosze o szczere wypowiedzi na ten temat. Mój problem dotyczy sprzelania gazem w filtr powietrza. Strzela podczas któregoś z kolei odpalenia Auta Ciepły silnik lub gdy stygnie nie wiem czym to jest spowodowane śmierdzi w aucie niesamowicie Gaz jest sekwencyjny fabryczny a wiedz odpala na benzynie to czemu strzela gazem ??? powodem może być szybka jazda podkrencanie obrotów do 3 tysiency jestem młodym kierowcą nie wiem co robic a te wybuchy strarsznie mnie denerwują obawiam sie że może coś rozwalić. Wymieniałem olej filtr gazu, powietrza świece przewody ale chyba nie orginalne. Prosze o szczere wypowiedzi i z góry dziekuje. Na ogół słysze że to normalne ale to chyba nie są zdrowe takie wybuchy jak ludzio wywala filtry i inne podzespoły. Prosze o pomoc, Butla wymieniana w tym roku.
john1987
Nowicjusz
 
Posty: 49
Rejestracja: 23 Mar 2012, 19:23
Prawo jazdy od: 05 11 2010
Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km

Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

03 Kwi 2012, 20:03

Jesteś pewien ,że odpala na benzynie ,na 100% ?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

03 Kwi 2012, 21:14

tak jestem pewien na 1000% bo jak zabrakło mi benzyny to na gazie nie chciał mi odpalić trzeba było drałować po piontke benzyny
john1987
Nowicjusz
 
Posty: 49
Rejestracja: 23 Mar 2012, 19:23
Prawo jazdy od: 05 11 2010
Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km

Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

04 Kwi 2012, 11:50

To w takim razie po mojemu,musi iść gaz równoczesnie z benzyną,innej możliwości nie ma! To już robota dla serwisu,musi wyregulować (elektronika) tak,by LPG zawory puszczały dopiero powiedzmy albo po osiągnięciu, wysokości odpowiedniej temp.albo obrotów,nie wiem na jakiej zasadzie instalka działa u ciebie.Istnieje możliwosć występowania gdzieś nieszczelności,gaz w momencie odpalania na benzynie nie ma prawa iść przez zawory! Zakręć zawór na butli gazowej,to się przekonasz, czy będzie strzelać! :wink:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

04 Kwi 2012, 12:26

Dzieki Serdeczne za podpowiedz. Nie zdarza sie to czesto ale sie zdarza podczas ktoregoś z kolei odpalenia. raczej nie podaje gazu przy odpaleniu bo na gaz sie przełącza gdy podkrece na 2 tysiące obrotów. jestem młodym kierowcą zrzarły mnie opłaty za ubezpieczenie nowa butla i zbytnio nie mam na to aby dać elektrykowi by sobie pogrzebał i nic nie zrobił bo i tak bedzie strzelało. To jest tak jak by gdfzieś ten gaz sie osadzał zostawał po wyłączeniu silnika i podczas odpalenia na benzysie mieszaja sie te mieszanki gaz paliwo i następuje wybuch ale dlaczego zoataje jakaś tam ilośc gazu i gdzie to nie mam pojencia. dziekuje jeszcze raz za podpowiedz. Jak jezdze na samen Benzynie to nie strzela, zaś gdy przełacze na gaz podkence obroty na 2 tysiące to przeskakuje na gaz nie strzela podczas jazdy chodz stzrzelał wymieniłem przewody i problem znikł teraz strzela jak stygnie i chce go odpalić ponownie. Osadza sie gdzie ś gaz ale gdzie HEHE. Dziex jescze raz
john1987
Nowicjusz
 
Posty: 49
Rejestracja: 23 Mar 2012, 19:23
Prawo jazdy od: 05 11 2010
Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km

Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

04 Kwi 2012, 12:36

Czyli ,zawory ssące mogą nie być absolutnie szczelne.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Diesel i rozruch silnika w zimie Diesel i rozruch silnika w zimie
    Problemy z uruchomieniem silnika w zimie, najczęściej mają posiadacze samochodów z silnikiem Diesla. Dlaczego? Ponieważ zazwyczaj zaniedbują swój samochód już w okresie jesiennym. Ale od początku...
    Volkswagen Golf Alltrack (2015) Volkswagen Golf Alltrack (2015)
    Volkswagen przedstawił nam nowy model Golfa w opcji terenowej, z dopiskiem Alltrack. Po wypuszczeniu na rynek Passata Alltrack, inżynierowie Volkswagena postanowili dalej iść w tym kierunku. Nowy Golf, wyglądający jak wyżej ...

  • Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

    04 Kwi 2012, 12:43

    zawory nalęża do instalacji gazowej ? co idą od silnika do butli ? bo to okablowanie ma 10 11 lat nie wiem jak sie to nazywa dokładnie. jaki mogł by być koszt wymiany zaworów ssoncych i czy to najprawdopodobniej to ta przyczyna
    john1987
    Nowicjusz
     
    Posty: 49
    Rejestracja: 23 Mar 2012, 19:23
    Prawo jazdy od: 05 11 2010
    Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km

    Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

    04 Kwi 2012, 12:51

    Ostatnio skruszała mi Rura ktora idzie od sinlnika do filtra powietrza okleiłem ją taśmą czy to też może być ta przyczyna ? że łapie powietrze bokiem ale dlaczego śmierdzi GAZEM, zawory ssonce tym bede sie kierował. Uprzejmnie dziekuje
    john1987
    Nowicjusz
     
    Posty: 49
    Rejestracja: 23 Mar 2012, 19:23
    Prawo jazdy od: 05 11 2010
    Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km

    Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

    04 Kwi 2012, 13:07

    Zawory ssące w silniku ! Jaką masz instalkę,która generacja?
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6943
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

    04 Kwi 2012, 14:47

    Nie mam pojęcia jaka to generacja rocznik auta 2000r i od norości ma instalacje. w silniku tak to chyba gróbsza sprawa jak bede rozrząd wymieniał to powiem o tym mechanikowi pewnie drogi interes jeszcze uszczelka pod głowicą dochodzi bo olej ciut wycieka. To te zawory przepuszczają gaz tak :/ale lipa. A to ze może łapać powietrze bokiem nie ma nic do tego przez rękaw ktory idzie do pokrywy filtru powietrza chodz i tak jest dobrze oklejony. Dzieki. Orientuje sie Pan jaki to koszt regulacja zaworó czy wymiana to chyba juz coś bardziej poważnego :(
    john1987
    Nowicjusz
     
    Posty: 49
    Rejestracja: 23 Mar 2012, 19:23
    Prawo jazdy od: 05 11 2010
    Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km

    Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

    04 Kwi 2012, 18:25

    Jeśli ja zwracam się na ty,to ty też bracie czyń tak w stosunku do mnie :wink: Jak zauważyłeś tutaj panów nie ma :D Masz sekwencję,wiec o jakimkolwiek strzelaniu nie powinno być mowy.Weź teraz przed odpaleniem na benzynie, rozepnij obudowę filtra powietrza,będziesz wiedział czy strzela ,bo zbiera się tam gaz, czy nie,czy powód jest inny.Poza tym,zawsze gaś po jeździe silnik na benzynie,niech silnik sobie chwileczkę na niej pochodzi,tylko czy przy sekwencji jest w ogóle taka możliwość?! To ciekawy przypadek,ale cudów nie ma.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6943
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    Re: Daewoo lanos 1.5 16v Strzela Gazem przy odpalaniu

    05 Kwi 2012, 10:20

    Spoko. Sprawdze to i chyba zaczne go gasić na benzynie bo jest taka możliwość najbardziej pewne to bedzie że nie strzeli, jak zgasze go na gazie to gdzieć jakaś czonstka zostaje ale nie mam pojęcia gdzie jak uderzy ileś tam razy w ten filtr to sie przepala robi czrny dziura i dupa trzeba kupić nowy. w sekwencji gaz podawany jest tuż przed zaworem ssącym i dlatego energia wybucha gazu coś takie znalazłem jest jescze coś o kolektorze i parowniku k... że sie nie znam na tymAuto mam dopiero 0.5 roku a wiedz sie ucze ale nie chce aby te wybuchy rozwaliły mi silnik to mój pierwszy samochód po za tym jestem z niego Bardzo zadowolony konkretna Fura jak dla mnie. Dzieki Pozdrawiam
    john1987
    Nowicjusz
     
    Posty: 49
    Rejestracja: 23 Mar 2012, 19:23
    Prawo jazdy od: 05 11 2010
    Auto: daewoo lanos 15 1.6 100km
     
    • Warto przeczytać
    • Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      MINI Clubman Bond Street, tył