[B] Daewoo Lanos 1,5 / Hyundai Accent I 1,3 / Skoda Felicia 1,6

Który model wybierasz?

Daewoo Lanos 1,5 - 86KM
2
50%
Hyundai Accent I 1,3 - 84KM
1
25%
Skoda Felicia 1,6 - 75KM
1
25%
Razem głosów : 4

[B] Daewoo Lanos 1,5 / Hyundai Accent I 1,3 / Skoda Felicia 1,6

27 Gru 2016, 19:16

[B] Daewoo Lanos 1,5 / Hyundai Accent I 1,3 / Skoda Felicia 1,6
Podstawowe kryteria zestawienia:
- samochód z segmentu B
- silnik benzynowy o mocy ok. 80KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 1998r.

Wytypowane modele do zestawienia:
- Daewoo Lanos 1,5 - 86KM
- Hyundai Accent I 1,3 - 84KM
- Skoda Felicia 1,6 - 75KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
W zestawieniu ujęto pojazdy o różnych typach nadwoziach - sedan dla koreańskich i hatchback dla Skody. Przez część źródeł Lanos i Accent są pozycjonowane w segmencie kompaktów jednak wymiary nadwozia są bliższe segmentowi B.

Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.

edit:
Dodanie ankiety
Ostatnio edytowany przez dzida, 11 Kwi 2017, 19:14, edytowano w sumie 1 raz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15156
Zdjęcia: 453
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

Re: [B] Daewoo Lanos 1,5 / Hyundai Accent I 1,3 / Skoda Felicia 1,6

28 Gru 2016, 11:02

Uu, jakby spojrzeć na koszt naprawy typowych usterek i porównać je z Civiciem VI/CorolląE11/Elantrą to Lanos wcale nie wypada rewelacyjnie :)
Mirek2137
Nowicjusz
 
Posty: 24
Rejestracja: 13 Cze 2015, 18:47
Prawo jazdy od: 10 04 2012
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Bleble
Silnik: 6,9
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1913
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok
    Podczas jazdy amortyzator tłumi drgania kół oraz utrzymuje pojazd w poziomie. Zapobiega kołysaniu się nadwozia oraz „nurkowaniu” pojazdu przy hamowaniu lub unoszeniu przodu przy szybkim ruszaniu. Sprawny ...
    Autobusy specjalne Autobusy specjalne
    Autobusy są stosunkowo rzadko poddawane adaptacjom i wykorzystywane do innych niż tradycyjne zastosowań. Niemniej jednak czasami, szczególnie ze względu na duże wymiary nadwozi oraz wyższy niż w samochodach ciężarowych ...

  •