Daewoo Lanos 1.5 + LPG 100KM - opinia

Daewoo Lanos 1.5 + LPG 100KM - opinia

05 Lis 2018, 01:38

Witajcie..
Mam Lanosa z 99r.1,5 / 16..+LPG..silnik 100KM..Jest zrywny o dobrym przyspieszeniu w mieście..ruszając ze swiateł.Lepiej chodzi na gazie niż na benzynie ?LPG spala w mieście 10 - 11 l .bo mam ciężka stopę.ale jak ruszałem ślamazarnie to spalał 9 - 9,5 litra.. Każdy jeździ po mieście tak jak lubi i potrafi.więc nie będe krytykował wykonania.Mało awaryjny ale się zdarza,sam czasami robie małe remąnciki we własnym zakresie i możliwościami.,Konserwacja podłogi od strony zewnętrznej to powiem ze jest silna powłoka wykonana w fabryce,Super,bez ubytków ,tłumik środkowy ma ubytki na osłonie ochronnej tej aluminiowej.Używam srebżanki do malowania tłumików i kolektora wydechowego.. dwa razy w roku.Na autostradzie bujnołem 160 i miał jeszcze trochę zapasu gazu..nie sprawdzałem ile wyciagnie.Tak bez lukrowania..???
JanMarten49
Nowicjusz
 
Posty: 27
Zdjęcia: 9
Rejestracja: 22 Lip 2018, 15:13

Re: Daewoo Lanos 1.5 + LPG 100KM - opinia

16 Maj 2019, 11:58

Witam.Więc zaczęły się małe problemy z uruchomianiem w czasie jazdy.podczas jazdy po mieście po jakim tam 4 - 6 startów nagle odmówił zapłonu ? Kilka krotne próby nie dały rezultatu.Mimo że akum.kręcił niby normalnie nie zapalał.Z uwagi ze robię krótkie kursy , w granicach 2 - 4 km. lub czasami to 10 -15 km.potraktowałem to jako nie doładowywanie akumulatora.Ale ważna uwaga..podczas kręcenia ( spadek napięcia do 10,5 do 9,5 V z 12,4V )zaczęły mi sie włączanie alarmu poprzez miganie świateł awaryjnych, bo syrena została już wyłączona przez poprzednich właścicieli..Takie objawy doprowadzały do wyładowania akum.Wobec tych wypadków doszedłem do wniosku ? aby nie żyłować akum. to spróbowałem strzykawka wstrzyknąć do kolektora ssącego powietrza około 1 do 2 cm. benzyny .to dawało awaryjnie skutek ze dawałem redę dojechać do domu..Mimo tych problemów jakoś jeździłem i kilka razy ładowałem akumulator.Kupiłem nowy akumulator i nadal te nie domagania powtarzały się.W między czasie różni fachowcy coś tam robili i jakoś jeździłem..Ale nastąpiło rozregulowanie tych prawidłowych ustawień co skutkowało nadal jakimś awaryjnym nie domaganiom.Przy którymś zapalaniu silnika doszło do całkowitego zatarcia "Rozrusznika" czyli słychać było ze wirnik kreci się ale nie obraca wału.więc bardzo sie ucieszyłem ze wreszcie widać co blokowało prawidłowe zapalanie i spadki napięcia i reakcja ECM.Zanim do tego doszło to nie sprawdzono spadek napięcia podczas pracy rozrusznika , a tym samym nie było by tylu kłopotów i błędnego szukania dlaczego sa problemy co jakiś czas. Nie mam szczęścia trafić dobrego fachowca co ustawił by ten pierwszy zapłon z rana. Zobaczę czy wymiana emulatora da przyzwoity efekt..Trochę przydługi ten tekst ale te problemy też są nadmierne i :x denerwujące..Pozdrawiam. :ok:
JanMarten49
Nowicjusz
 
Posty: 27
Zdjęcia: 9
Rejestracja: 22 Lip 2018, 15:13
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Porsche 918 Spyder - końcówki wydechu na wysokości zagłówków Porsche 918 Spyder - końcówki wydechu na wysokości zagłówków
    Tworząc hybrydowe hiperauto o łącznej mocy niemal 900 KM Porsche musiało mierzyć wysoko. Takie myślenie najwyraźniej udzieliło się również inżynierom odpowiedzialnym za zaprojektowanie układu wydechowego, bowiem dwie ...
    Škoda Kodiaq SPORTLINE i Škoda Kodiaq Scout Škoda Kodiaq SPORTLINE i Škoda Kodiaq Scout
    Modele KODIAQ SPORTLINE i KODIAQ SCOUT stawiają kolejny krok w ofensywie czeskiej marki w segmencie SUV. ŠKODA KODIAQ SPORTLINE Elegancki i dynamiczny SUV, który szczególnie przypadnie do gustu entuzjastom ...

  •