Peugeot RCZ I Lift 2.0 HDi MT (160 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot RCZ I Lift 2.0 HDi MT (160 KM) Coupe

    Peugeot RCZ w wersji I Lift 2.0 HDi MT (160 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2013 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1038 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4287 mm, jest szerokie na 1844 mm, a wysokość jego jest równa 1362 mm. Rozstaw osi na poziomie 2612 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: RCZ
    Generacja: I Lift
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 2.0 HDi MT (160 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2013 - 2014
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4287 [mm]
    Szerokość: 1844 [mm]
    Wysokość: 1362 [mm]
    Rozstaw osi: 2612 [mm]
    Masa własna: 1370 [kg]
    Prześwit: 110 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 321 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 321 [litr]
    Ładowność: 388 [kg]
    Masa całkowita: 1768 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 4093 [kg]
    Średnica zawracania: 11.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 118 [kW] | 160 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.50 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.2 [s]
    Zasięg: od 810 do 1 220 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 220 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Drążek skrętny, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10127] korzystająć z tej wiadomości na PW.