Fiat Tempra I 1.6 MT (90 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Fiat Tempra I 1.6 MT (90 KM) kombi

    Fiat Tempra w wersji I 1.6 MT (90 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1990 do 1996 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1581 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 127 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 178 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 857 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4472 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1500 mm. Rozstaw osi na poziomie 2450 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Fiat
    Model: Tempra
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.6 MT (90 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1990 - 1996
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4472 [mm]
    Szerokość: 1695 [mm]
    Wysokość: 1500 [mm]
    Rozstaw osi: 2450 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1435 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1415 [mm]
    Masa własna: 1162 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1025 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 500 [litr]
    Masa całkowita: 1760 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1581 [cm³]
    Moc silnika: 66 [kW] | 90 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 127 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 67.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 13.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 178 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10331] korzystająć z tej wiadomości na PW.