Hyundai i30 PD 1.6 CRDi DCT (110 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai i30 w wersji PD 1.6 CRDi DCT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2017 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1582 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 280 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 188 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1163 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4585 mm, jest szerokie na 1795 mm, a wysokość jego jest równa 1475 mm. Rozstaw osi na poziomie 2650 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Hyundai
    Model
    i30
    Generacja
    PD
    Seria
    kombi
    Modyfikacja
    1.6 CRDi DCT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    2017 - 2018
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4585 [mm]
    Szerokość
    1795 [mm]
    Wysokość
    1475 [mm]
    Rozstaw osi
    2650 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1565 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1573 [mm]
    Masa własna
    1340 [kg]
    Prześwit
    140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1650 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    602 [litr]
    Ładowność
    600 [kg]
    Masa całkowita
    1940 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3440 [kg]
    Średnica zawracania
    10.60 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1582 [cm³]
    Moc silnika
    81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    280 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    77.2 [mm]
    Skok tłoka
    84.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 500 do 2 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna DCT (Dual Clutch Transmission)
    Liczba biegów
    7
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    4.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    4.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    11.5 [s]
    Zasięg
    od 1 060 do 1 220 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 [litr]
    Prędkość maksymalna
    188 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1055] korzystająć z tej wiadomości na PW.