Porsche 911 997 RS 3.6 MT (415 KM) GT3 coupe 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Porsche 911 997 RS 3.6 MT (415 KM) GT3 coupe 2-drzwi

    Porsche 911 w wersji 997 RS 3.6 MT (415 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2004 do 2010 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3600 cm³ (3.6L) osiągający maksymalną moc 415 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 405 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 311 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12.8 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4460 mm, jest szerokie na 1852 mm, a wysokość jego jest równa 1280 mm. Rozstaw osi na poziomie 2360 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Porsche
    Model: 911
    Generacja: 997
    Seria: GT3 coupe 2-drzwi
    Modyfikacja: RS 3.6 MT (415 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2004 - 2010
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4460 [mm]
    Szerokość: 1852 [mm]
    Wysokość: 1280 [mm]
    Rozstaw osi: 2360 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1496 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1557 [mm]
    Masa własna: 1375 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 110 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 110 [litr]
    Masa całkowita: 1680 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3600 [cm³]
    Moc silnika: 305 [kW] | 415 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 405 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Boxer (silnik o przeciwległych cylindrach)
    Liczba cylindrów: 6
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 19.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 12.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 4.2 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Prędkość maksymalna: 311 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1064] korzystająć z tej wiadomości na PW.