BMW Seria 6 E63/E64 650Ci MT (364 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • BMW Seria 6 E63/E64 650Ci MT (364 KM) Cabrio

    BMW Seria 6 w wersji E63/E64 650Ci MT (364 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2003 do 2007 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 4799 cm³ (4.8L) osiągający maksymalną moc 364 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 488 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 13.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 534 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4831 mm, jest szerokie na 1855 mm, a wysokość jego jest równa 1373 mm. Rozstaw osi na poziomie 2780 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: BMW
    Model: Seria 6
    Generacja: E63/E64
    Seria: Cabrio
    Modyfikacja: 650Ci MT (364 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2003 - 2007
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4831 [mm]
    Szerokość: 1855 [mm]
    Wysokość: 1373 [mm]
    Rozstaw osi: 2780 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1558 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1596 [mm]
    Masa własna: 1940 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 350 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 300 [litr]
    Ładowność: 350 [kg]
    Masa całkowita: 2290 [kg]
    Średnica zawracania: 11.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 4799 [cm³]
    Moc silnika: 268 [kW] | 364 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 488 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Średnica cylindra: 93.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 13.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 10.70 [l/100km]
    Zasięg: od 480 do 650 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10794] korzystająć z tej wiadomości na PW.