SsangYong Rodius I 2.7 AT (165 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • SsangYong Rodius I 2.7 AT (165 KM) Minivan

    SsangYong Rodius w wersji I 2.7 AT (165 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2004 do 2007 roku. Model ten otrzymał pięciocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2696 cm³ (2.7L) osiągający maksymalną moc 165 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 342 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 169 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.2 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy sześć miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 7 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5125 mm, jest szerokie na 1915 mm, a wysokość jego jest równa 1820 mm. Rozstaw osi na poziomie 3000 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: SsangYong
    Model: Rodius
    Generacja: I
    Seria: Minivan
    Modyfikacja: 2.7 AT (165 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 2004 - 2007
    Liczba miejsc: 7

    Wymiary i masa

    Długość: 5125 [mm]
    Szerokość: 1915 [mm]
    Wysokość: 1820 [mm]
    Rozstaw osi: 3000 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1590 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1580 [mm]
    Masa własna: 2010 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 3322 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 893 [litr]
    Masa całkowita: 2750 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2696 [cm³]
    Moc silnika: 121 [kW] | 165 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 342 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 5
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.70 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Prędkość maksymalna: 169 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Most napędowy, Wahacze wzdłużne, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT11517] korzystająć z tej wiadomości na PW.